Vriend geeft dubbele signalen voor kindje

@ Zwaantje
Wat grappig we hebben bijna dezelfde cyclus. Ik verwacht hem 17/18 september en zal di of woensdag mn eisprong wel hebben/gehad.
Haha vind hij het spannend?? Wij hebben net voor het eerst echt onveilig seks gehad en dat voelde gek na 3 jaar, allebei zenuwachtig. Gek idee dat we misschien deze maand wel een kindje maken? hadden jullie dit ook de eerste keer? Ik hoop zo voor jou en stiekem mezelf ook dat dit onze maand is! 
Zou je het misschien leuk vinden mail uit te wisselen? Merk dat ik niet veel meer op de website zit. Geeft niks als dit te privé is voor je

@Olifantje Ja hij vindt het wel spannend, maar staat er ineens zoveel luchtiger in dan voorheen. Heb echt het gevoel dat hij er steeds meer 'klaar' voor is, erg fijn!
Wij vonden de eerste keer onveilig ook wel even spannend hoor, je vergroot de kans toch aanzienlijk (in tegenstelling tot met anticonceptie) en je bent je natuurlijk bewust van het feit dat je het voor een grote doel doet. 
Ik vind het wel leuk om mail uit te wisselen! Ik weet alleen even niet hoe ik dit (zonder dat iedereen op het forum meeleest) mijn mail met jou kan delen. Heb jij een idee?

@ Zwaantje,
Helemaal over dit berichtje heen gekeken! Hoe is het nu bij jullie? Deze week zal ook jou ovulatie zijn? Wat fijn dat hij er ook heel erg naar uit kijkt, kan je het ook los laten af en toe?
Hoe is je nieuwe baan?
Ja ik zit hier nu met een vriend die bijna elke dag wil hahaha, ineens vind hij het erg leuk. Nog nooit zo veel seks gehad haha.
Hmm goeie, mijn email laat gelijk weten wie ik ben.. Ik zal wel eens een topic openen hoe dat dit gedaan kan worden?

@Olifantje Haha geeft niks! Nieuwe baan is hartstikke leuk, moet nog even mijn draai vinden, maar dat komt goed.
Ik zit nu midden in mijn vruchtbare dagen. Had gistermiddag een duidelijke piek gevonden dus vanaf gister direct aan de slag gegaan met klussen! Mijn vriend is heel relaxt en het valt hem allemaal wel mee (ook al weet hij nu alles etc.) Ik verwacht mijn eisprong morgen, dus we zijn er druk mee bezig. Spannend!!
Goed om te horen dat het bij jullie ook goed gaat. Zou echt top zijn als we deze ronde beide geluk hebben! 
Jammer dat we elkaar geen privebericht kunnen sturen om op een andere manier contact te houden. Zou ik wel leuk vinden!

Wat fijn dat het zo goed gaat, welke groep heb je? Herken je gevoel, alles is nieuw collega s leren kennen! Over een maandje is al vertrouwd 
Haha hup aan de slag! Spannend zeg, welk merk testen gebruik je? Ik zou volgens de app vrijdag mijn eisprong hebben maar dat is met een cyclus van 28 dagen, zit meestal rond de 26/27 verwacht woensdag/do mn ei. Ik denk dat wij morgen aan de slag gaan ? Ik probeer nog zonder testen en kijk aan hoelang ik het fijn vind. Al zou het echt leuk zijn als het bij beide nu raak is!
Ja he, we houden voorlopig zo even contact is ook niet erg voor mij!
Weet jij al hoe je het zou willen gaan doen met werken? Ik ben zelfstandige en werk nog 3 dagen daarnaast, ben er nu al mee bezig hoe ik het ga doen haha

@Olifantje Ja heel fijn! Ik geef les aan klas 1, 2 en 3 (vmbo/havo/vwo). 
Ik gebruik voor de ovulatietesten Sensitest dipsticks en deze bevallen echt heel goed! Ik had hiervoor een paar maanden de dipsticks van Zwanger & Kids gebruikt, maar hierbij kon ik niet elke keer een duidelijke piek vinden en dit maakte mij weer onzeker. Zodra ik op de Sensitest echt een knaller heb dan bevestig ik deze met een digitale CB (met smiley). 
Ik werk op dit moment fulltime, maar ben van plan als er een kleine is terug te gaan naar 3,5 tot 4 dagen. Mijn vriend wordt voor een groot deel huispapa (heeft zo zijn reden). En jullie?

@Zwaantje, oh dat zijn wel even andere groepen dan 3 of 4 basisschool haha. Pittig met al die razende hormonen van de tieners denk ik?
Zal het onthouden, deze kun je online bestellen zag ik. Ik merk dat ik totaal niet lekker ben, kan nog niks met een zwangerschap te maken hebben maar hoop dat het niet in de weg zit. Erg moe en mn halve maaginhoud zit de hele dag in mn keel.. hangt in de lucht! Jullie nog geklust?
Dat is fijn dat hij grotendeels thuis kan blijven, Hoe vind hij het? Mijn vriend zal fulltime blijven werken en ik wil graag naar 3 max 4 dagen, betekend wel dat ik naar een 0 uren contract moet (werk in de cosmetica) helaas geven ze geen uur contracten voor 2 dagen, ben daar dus nog niet aan uit!

@Olifantje Ja dat is het soms wel, maar ook heel leuk! Ik hoop voor je dat je niet ziek wordt, is altijd zo vervelend. Wij klussen nu al drie dagen, vandaag nog maar een keertje haha! We houden het gelukkig wel leuk, niet te verplicht etc.
Mijn vriend begint steeds meer een beeld te krijgen van het leven met een kleine en dat vind hij wel leuk! Goed dat jullie nu al een plan hebben voor in de toekomst. Gelukkig hebben we beide nog de tijd om het e.e.a. te bedenken en te plannen haha. 

Terug
Bovenaan