Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10535199]@Kashima & @Nicollee Jullie NOD is al bijna! Hoe gaat het met jullie? ?[/quote]
Hoihoi, 
Beetje late reactie ivm carnaval ?
Ik ben afgelopen vrijdag helaas ongesteld geworden. Balen !! Maja hopelijk volgende ronde meer geluk ?
 
Mijn nod is nu op 1 april even vanuitgaand de zelfde aantal dsgen cyclus als afgelopen cyclus.
Misschien veranderd dit nog als ik mijn piek vind met de ovulatie testen 
 
Balen meiden! :(

Ik heb eventjes iets raars. Ik zit nu op 10/11 dpo (ik had 17 februari mijn ovulatie piek gemeten) .
Ik heb vanmorgen een early test gedaan en deze was negatief. Nu heb ik sinds net ineens rood bloedverlies. Het was echt een vlek in m’n ondergoed en ook goed te zien met afvegen. Ik kan toch niet nu al ongesteld zijn? Aan de andere kant denk ik dat het wel te veel bloed is voor een eventuele innesteling. Ik ga even in de gaten houden hoe dit aanhoudt.. ?
 
Ik heb maar een keer bij mezelf een innestelingsbloeding gezien en die was echt heel licht roze en eenmalig bij afvegen maar dit zou natuurlijk bij iedereen anders kunnen zijn
 
Ik twijfel nu toch om een earlytest te halen. Zou hem vanaf morgen kunnen doen... twijfel heel erg omdat ik de vorige keer teleurgesteld was, maar toch hoop hield tot mn NOD er was. Nu zit de ongeduldigheid niet erg mee te werken. Ik weet ff niet wat ik moet doen. Als ik et aan mn vriend vraag, zegt ie dat ik gewoon moet wachten en me niet zo zorgen moet maken... lekker praten heeft ie haha...
 
Heehee,

Morgen is mijn NOD, maar ik kon het niet laten om al eerder testen. Vanochtend een test (kv 2x5) gedaan en die lijkt negatief… maar nu had ik hem nog laten liggen en waar ik gelijk al dacht een minuscuul streepje te zien lijkt dat streepje er nu toch wel echt te zijn. Maar echt alleen als ik hem in het licht hou, ik krijg hem ook niet op de foto … ??‍♀️ dus vraag me af of ik het niet gewoon verbeeld & heel graag wil zien ?

Bij mijn eerste 2 kids nooit voor NOD getest en altijd op mijn NOD zelf een duidelijk licht streepje gehad. De keren dat ik niet zwanger gehad was die echt helemaal wit (altijd met kv 2x5 getest) en kon ik er echt geen streepje in verbeelden..

Om een lang verhaal kort te maken, ik probeer rustig af te wachten en morgen of overmorgen nog een keer te testen (als ik niet ongie word). Maar weet iemand of de kv 2x5 dan toch wel een indroogstreep heeft? ?
 
Terug
Bovenaan