@Loise: Het wachten is ook lastig! Ik probeer me goed te focussen op mijn werkdagen en 's avonds een serie aan of iets creatiefs te doen, om mezelf af te leiden. Hoe gaat het nu verder met je?
@HasiE: Ahh dat is echt even goed balen! Fijn dat jullie vanavond lekker uiteten gaan. Lekker van genieten! Ik ga je nieuwe NOD aanpassen!
@Jansje: Gezellig dat je hier komt meekletsen! Logisch dat het wachten steeds lastiger wordt..hopelijk kun je wat afleiding voor jezelf vinden! Ik ga je NOD erbij zetten!
@Maneschijn: Welkom! Jammer dat je al dat gevoel hebt! Is je menstruatie uiteindelijk ook al doorgekomen?
@Mama-M: Welkom! Ik ga je NOD erbij zetten!
@Lis-: Welkom! Spannend inderdaad. Je hebt misschien inderdaad te v vroeg getest. Ik ga voor je duimen dat het alsnog raak is! Ik ga je NOD erbij zetten!
Ik gok dat mijn NOD ook 2/3 maart is, maar ik vind het soms dus een beetje verwarrend. Want tel je nou vanaf het moment dat je je piek meet of vanaf de dag dat je geen piek meer meet. Ik heb vanaf dat laatste geteld, maar een vriendin zei dat je vanaf je piek dag al telt, dus ik ben een beetje in de war, haha.
Ik heb vandaag ook een early test gedaan. Deze was uiteraard negatief. Ik heb ook veel te vroeg getest. Maandag ga ik het nog eens proberen.