Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@jansje nee gek maken helpt inderdaad zeker niet. We moeten er vertrouwen in hebben dat het vanzelf goed komt!


@mama-m
Welkom!

@HasiE
Balen!
Echt jammer.. even balen en dan weer door.
 
Zo is het, op naar ronde 3. Vanavond met vriendlief uit eten om de ronde goed te beginnen ? Nieuwe NOD is 23 maart!
 
Hoi meiden,


wij (28 en 32) zijn sinds vorig jaar begonnen aan ons grote kinderwens. Mijn nod is 1 maart of uiterlijk 3 maart en heb vandaag vroege test gedaan en helaas negatief maar nog ff geduld hebben of t raak is of niet. T is heel spannend dat wachten... heb nog geen menstruatie krampen gehad wat ik meestal n week eerder heb.
Succes ? voor de rest die ook net als mij aan t wachten zijn hopelijk mooi nieuws voor ons!
 
@Loise: Het wachten is ook lastig! Ik probeer me goed te focussen op mijn werkdagen en 's avonds een serie aan of iets creatiefs te doen, om mezelf af te leiden. Hoe gaat het nu verder met je?  
@HasiE: Ahh dat is echt even goed balen! Fijn dat jullie vanavond lekker uiteten gaan. Lekker van genieten! Ik ga je nieuwe NOD aanpassen!  
@Jansje: Gezellig dat je hier komt meekletsen! Logisch dat het wachten steeds lastiger wordt..hopelijk kun je wat afleiding voor jezelf vinden! Ik ga je NOD erbij zetten!  
@Maneschijn: Welkom! Jammer dat je al dat gevoel hebt! Is je menstruatie uiteindelijk ook al doorgekomen?   
@Mama-M: Welkom! Ik ga je NOD erbij zetten!  
@Lis-: Welkom! Spannend inderdaad. Je hebt misschien inderdaad te v vroeg getest. Ik ga voor je duimen dat het alsnog raak is! Ik ga je NOD erbij zetten!
 
Ik gok dat mijn NOD ook 2/3 maart is, maar ik vind het soms dus een beetje verwarrend. Want tel je nou vanaf het moment dat je je piek meet of vanaf de dag dat je geen piek meer meet. Ik heb vanaf dat laatste geteld, maar een vriendin zei dat je vanaf je piek dag al telt, dus ik ben een beetje in de war, haha.
Ik heb vandaag ook een early test gedaan. Deze was uiteraard negatief. Ik heb ook veel te vroeg getest. Maandag ga ik het nog eens proberen.
 
Ik heb vanochtend negatief getest. Vind je vraag eigenlijk wel goed. Vanaf wanneer tel je? Ik had een positieve ovulatietest op de zondag maar de maandag was het bijna paars dus ga daar vanuit. Dan zal mijn NOD as maandag of (de dag erna) dinsdag zijn. Ik vind het heel spannend. Ik heb nog geen bruine slijm. Heb dat altijd 1 a 2 dagen voordat ik ongesteld wordt. Mijn temperatuur is nog netjes hoog. Ik heb weinig kwaaltjes. Met vlagen duizelig, stekende borsten en dicht zittende oren. Normaal heb ik veel buikkrampen.. nu niet. Hoop dat dat een goede teken is. 
Oh en mijn vriend zegt net dat mijn borsten dikker lijkt haha. Hoop het zo. Ik denk het ook maarja.. in hoeverre wil je iets zien? Zo een mindfuck het zwanger proberen te worden gebeuren. 
 
Ik zit idd ook alle kwaaltjes te koppelen aan een mogelijke zwangerschap. Zo heb ik al 3 dagen last van niet naar de wc kunnen... ook merk ik dat mn borsten wat gevoeliger zijn terwijl ik dat normaal pas heb 2 dagen voordat ik ongesteld moet worden. Maarja, zit ook continu aan mn borsten te voelen, dus in hoeverre het erger is dan normaal weet ik niet.
 
Ik heb nu wat bruine spotting en net bij het vegen roze.. ik hoop op innestelingsbloeding en anders denk ik morgen ongesteld te zijn al heb ik dus geen ongesteldheids krampjes. Dat roze heb ik nog nooit gehad. Mijn hoop begint minder te worden. Ik laat het morgen weer weten. 
 
Terug
Bovenaan