Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Helaas hier niet geworden wat ik had gehoopt ?? mn cyclus een dag korter dan vorige maand. Cyclus van 23 dagen best kort naar mijn mening ? weet niet of eisprong mogelijk is dan. Op naar volgende ronde. NOD is dan 23 maart. 
 
Ik heb vanochtend nog een beetje bruine afscheiding gehad met vegen. En nu helemaal niks meer. Test was negatief. Ik ga straks early test van kruidvat kopen voor morgen. Mijn temperatuur is nog hetzelfde als gisteren. Als er vandaag nog wat veranderd laat ik het nog weten en anders morgen weer. 
@Lis- wat jammer! Hopelijk volgende maand wel positief. Hoeveel dagen heb je tussen je ei en NOD? Volgens mij is dat het belangrijkste 
@Loise haha zo herkenbaar! Elke dag even voelen en nogsteeds zo weinig echt weten. 
 
Hellootjes..

Ik zit op 5dpo, maar ik heb nu alweer de zelfde klachten als die ik altijd een paar dagen na mn eisprong heb. Dan heb ik het dus over puistjes en een licht pijnlijke rechterborst. Dit heb ik dus elke maand..
Doordat ik dit steeds krijg link ik dat dus aan het niet zwanger zijn. Want ik word natuurlijk steeds ongesteld nadat ik deze klachten krijg. Denken jullie ook dat dit idd betekent dat het weer niet gelukt is of zegt dit niet zo veel?
 
@Kashima: Balen! Spannend of er misschien nog iets anders uit komt!
@Lis- Balen!! Hopelijk de volgende ronde raak!
@Dreamerr: Lastig... je kent je eigen lichaam natuurlijk het beste, maar aan de andere kant kan je lichaam je ook goed voor de gek houden. Je kunt het alleen maar afwachten vrees ik!
Ik ga morgenochtend weer een test doen. Zit dan op 10 DPO, dus ben benieuwd. Heb ergens wel een gevoel dat het negatief gaat zijn.
 
Spannend voor iedereen!
 
@Caramel, alvast succes met de test en ik hoop op een positieve uitkomst ?
 
Ik heb de laatste tijd een beetje het gevoel mijn eigen lichaam niet goed te kennen, herkennen jullie dat? Ik was normaal gesproken bijvoorbeeld altijd standaard 5 dagen ongi en nu maar 3 waarvan 1 dag heel licht. Ook tussen mijn ei en ongi veel andere klachten gehad. Ik ga dan snel twijfelen aan mezelf.
 
Ik ga helaas door naar ronde 4. Ben er voor het eerst echt verdrietig van. Ben zondag jarig en had graag mijn wens gevuld gezien.  Maargoed, dan lees je een bericht zoals Saartje en denk ik.. waar zeik ik nou over. 1 dag verdrietig zijn en door. Mijn volgende NOD is 28 maart, zou betekenen uitgerekende datum 5 december haha gelukkig is dat bijna nooit waar. Eerst maar zwanger worden
@HasiE ja dat herken ik. Ik ben in november gestopt met de pil. Wel netjes elke 4 weken ongesteld. Maar ik had vorige maand ook maar 3 dagen waarvan 2 dagen wat zwaarder en dan opene in de middag van de zware dag de laatste druppel. Daar ga je echt van twijfelen. Heb ook een week later daarna nog getest omdat mijn moeder een pseudo menstruatie had met mij. Maar die kans is dan erg klein en was ook niet zo. Maar ja als je op alles let, helpt dit soort veranderingen niet. 
 
 
Wat jammer dat het bij heel veel van jullie niet gelukt is ?

@caramel hopelijk heb jij vanochtend een positieve test
 
Ik schrijf ook graag mee. NOD is 17 maart, dit is de eerste cyclus echt proberen voor een tweede kindje. Ik vind het erg spannend, vooral omdat ik inmiddels 41 ben. Ons eerste kindje is nu ruim 10 maanden en die zwangerschap kwam onverwacht snel. Ik hoop dat we weer zoveel geluk hebben deze ronde! Heb de ovulatietesten weer tevoorschijn gehaald iig.
 
 
Terug
Bovenaan