Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Ik denk dat ik morgen ochtend een test ga doen. Ik heb de earlytest van het kruidvat in huis. Er staat bij dat als je het een paar dagen van te voren doet je het beste ochtend urine kan gebruiken. Daar ga ik me maar gwn aan houden dan.
 
@MomAndBoyGirlBaby: Spannend! Hou je ons op de hoogte?
@Lis-: Jouw nod is ook al bijna toch? Hoe gaat het met je?
@SaarW: Ahh balen, ook al! :( Ik vind het ook een lastig dubio in December inderdaad. Ben benieuwd wat je gaat besluiten!
 
Hee doe graag mee morgen NOD maar denk dat het hem niet word, heb al de hele dag buikpijn.

Dit was ronde 8
 
Ik doe graag mee! Wij zijn bezig voor ons eerste kindje en dit is ronde 2.. mijn vriend is 30 en ik ben zelf 28! Hopelijk is het deze ronde raak, volgende maand ben ik namelijk (alleen) op vakantie en net als hiervoor door andere al genoemd werd lijkt december mij niet echt een ideale maand, aan de andere kant klinkt dat ook weer erg ondankbaar..... afgelopen dinsdag een positieve ovulatietest gehad... 
 
Hoi dames,
Ik klets graag met jullie mee! Wij zitten in de 3e ronde voor ons tweede kindje en mijn NOD is 8 maart. Ik ben 26, mijn man is 28 en ons zoontje is 2!
Voel nog en merk helemaal niks dus het is nog even afwachten!
 
Hallo allemaal,

Ik ben Jennifer, 23 jaar en mijn vriend 25 jaar en bezig voor ons 1e kindje. Nu ongeveer 7 maandjes bezig.

Nod onbekend door zeer onregelmatige cyclussen
 
Hoi!

Hoe is het met jullie allemaal?
Ik vind het december dillema ook 'moeilijk', maar een ronde overslaan is geen optie bij ons. Verder kan je ook vroeg bevallen als je die ronde daarop wel zwanger wordt en dan zit je alsnog in december.
Maar iedereen moet natuurlijk doen wat goed voelt!

Verder zit ik zoals altijd weer vol met pukkels en de andere standaard klachten. Het is dus waarschijnlijk weer niet gelukt. Toch merk ik dat ik hoop blijf houden.. zaterdag ga ik testen en als die negatief is laat ik het los.
Ik duim weer voor iedereen!
 
Ik weet ook nog steeds niet wat wij gaan doen haha. Nu eerst maar wachten tot de ongesteldheid voorbij is en dan beslissen.

Bij ons speelt ook nog dat ons zoontje in december 4 jaar wordt.. het lijkt mij dan zo veel voor hem in 4 weken. Sinterklaas, verjaardag, kerst, naar school én ook nog een baby..
 
Terug
Bovenaan