Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@MomAndBoyGirlBaby: wat spannend! Ik heb met de kv 2v5 nog nooit indroogstreep gehad eigenlijk. Deze waren ofwel helemaal wit, ofwel lichtroze lijn. Als het streepje dat je ziet rozig is, dan denk ik wel dat het een positieve test is... Ik ben benieuwd voor de komende dagen als je opnieuw test ??
 
Spannend voor iedereen, ik duim!!
 
Zelf heb ik net een vage menstruatie gehad. Op mijn NOD licht roze/bruinverlies, daarna 2 dagen rood maar heel erg weinig. Normaal ben ik altijd 5 dagen ongi en sowieso wel altijd 2 dagen wat heviger. Sinds afgelopen zondag ben ik iedere dag mega moe. Ik vroeg me af of jullie hiervoor nog bepaalde tips hebben, bijvoorbeeld qua voeding, supplementen  vitamines etc? De vermoeidheid is niet normaal maar echt zo dat ik na half 6, 6 uur echt niks meer kan en mijn ogen bijna dichtvallen ? Werken lukt nog net maar daarna is de energie echt op. Hopelijk hebben jullie tips! 
 
Zeker spannend voor iedereen!! Ik hoop voor iedereen op positief nieuws!!

Ik heb wss vandaag mn innestelingsbloeding gehad. Ik had een paar keer bij afvegen licht roze bloedverlies. Het voelt alsof mn borsten steeds gevoeliger worden, maar dat kan ook in mijn hoofd zitten. Ff afwachten of er nog meer symptomen bijkomen nu… NOD is zondag… nog ff geduld hebben dus.
 
Hee meiden, Mijn menstruatie is helaas echt doorgekomen. Mocht er gisteren ook gewoon even goed verdrietig om zijn van mezelf. Vandaag gaat het weer beter. We gaan er gewoon weer voor deze ronde!
@Loise: Spannend! Ga je nog een early test doen?
@MomAndBoyGirlBaby: Wat spannend! Was dit nog binnen de afleestijd? Ben benieuwd hoe het de komende dagen met testen zal gaan!
@HasiE: Ik heb helaas niet echt advies. Ik probeer zo goed mogelijk elke dag groente en fruit te eten, misschien helpt dat voor jou ook? Misschien komt een beetje alle spanning en ontlading nu bij je eruit?
 
Hier ook slecht nieuws.. vannacht al ontzettend krampen en net ongesteld geworden. Had het ook niet meer verwacht deze maand, voelde al niet echt goed meer.

Ik twijfel of ik komende ronde er echt voor wil gaan. Ik zou dan uitgerekend zijn in december. Ons zoontje is ook al in december jarig en die periode is altijd zo druk voor hem (en ons haha). Maar aan de andere kant.. ik heb liever vandaag dan morgen een positieve test ? wat vinden jullie daarvan?
 

Hallo Dames
 
voor iedereen met een negatieve test en of ongesteld geworden wat balen zeg..?
 
@saarw Ik zit ook een beetje met hetzelfde dillema...als deze rond niet gelukt is wat doe ik dan..december is altijd een super drukke maand en in januari zijn al 2 jarige dus dat zou betekenen 2 rondes overslaan..weet alleen niet als ik er geduld voor heb
 
[quote quote=10535920]@MomAndBoyGirlBaby: wat spannend! Ik heb met de kv 2v5 nog nooit indroogstreep gehad eigenlijk. Deze waren ofwel helemaal wit, ofwel lichtroze lijn. Als het streepje dat je ziet rozig is, dan denk ik wel dat het een positieve test is... Ik ben benieuwd voor de komende dagen als je opnieuw test ??[/quote]Vandaag is mijn NOD. Gisteravond hele avond krampen gehad en steken in m’n liezen, trekkend zwaar gevoel in m’n buik dus ik dacht echt nou het zal wel gaan doorbreken morgenochtend… maar vanochtend dus niks? ??‍♀️ nog geen spatje bloed te bekennen, maar ook nog geen streep op de test. Wat betreft de test lijkt het nog hetzelfde als gisteren, meer een schaduw streep dan dat ik zeg JA!

Dusss niet ongesteld, testen (zo goed als) negatief.. weet niet zo goed wat ik er mee moet. Zolang ik niet ongesteld ben heb ik hoop, maar ik herken dit niet van mijn andere twee kids dus ergens zegt mijn gevoel dat er iets niet klopt en dat er niets is of misschien wel iets was, maar nu niet meer.

Daarentegen zijn de krampen vandaag een stuk minder en heb ik sinds vanmiddag last van m’n borsten. Steekjes en jeuk. Mijn gedachte gaan dus alle kanten op. Probeer het een beetje van me af te zetten, maar dat gaat moeilijk met alle dingen die ik toch wel voel…

Ik denk dat ik vrijdag of van het weekend pas weer ga testen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben. Ik hou jullie op de hoogte!
 
Terug
Bovenaan