[quote quote=10535920]@MomAndBoyGirlBaby: wat spannend! Ik heb met de kv 2v5 nog nooit indroogstreep gehad eigenlijk. Deze waren ofwel helemaal wit, ofwel lichtroze lijn. Als het streepje dat je ziet rozig is, dan denk ik wel dat het een positieve test is... Ik ben benieuwd voor de komende dagen als je opnieuw test ??[/quote]Vandaag is mijn NOD. Gisteravond hele avond krampen gehad en steken in m’n liezen, trekkend zwaar gevoel in m’n buik dus ik dacht echt nou het zal wel gaan doorbreken morgenochtend… maar vanochtend dus niks? ??

nog geen spatje bloed te bekennen, maar ook nog geen streep op de test. Wat betreft de test lijkt het nog hetzelfde als gisteren, meer een schaduw streep dan dat ik zeg JA!
Dusss niet ongesteld, testen (zo goed als) negatief.. weet niet zo goed wat ik er mee moet. Zolang ik niet ongesteld ben heb ik hoop, maar ik herken dit niet van mijn andere twee kids dus ergens zegt mijn gevoel dat er iets niet klopt en dat er niets is of misschien wel iets was, maar nu niet meer.
Daarentegen zijn de krampen vandaag een stuk minder en heb ik sinds vanmiddag last van m’n borsten. Steekjes en jeuk. Mijn gedachte gaan dus alle kanten op. Probeer het een beetje van me af te zetten, maar dat gaat moeilijk met alle dingen die ik toch wel voel…
Ik denk dat ik vrijdag of van het weekend pas weer ga testen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben. Ik hou jullie op de hoogte!