Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hoi,
Ik kom ook graag hier erbij NOD ~3 April. Ik ben 27 en mijn man is 29. Wij ga nu net ronde 9 in, dus even einde van de duivels afwachten en dan gaan we er weer voor. Ik wil zelf gewoon graag zwanger worden dus dat het dan december wordt maakt me niet uit. Dit zou trouwens ons eerste kindje worden.
 
Hoi,
Ik wil me ook graag aansluiten, we gaan voor ons tweede kindje en zitten in ronde 7. Bij ons eerste kindje (nu 2 jaar) was het raak bij ronde 8. Mijn NOD is waarschijnlijk rond 12 maart (onregelmatige cyclus). 
Ik heb aanleg voor PCOS, getest bij ons eerste kindje, maar werd natuurlijk zwanger voordat het proces verder werd ingezet. De laatste twee rondes heb ik ovulatietesten gebruikt, en ik ovuleer wel, maar nooit volgens het schema van de app... We gaan het zien volgende week!
 
Hallo Dames.
Ik sluit me hier even aan. Ik ben 31 we hebben een dochter van 2,5 en nu ruim een jaar bezig voor nummer 2 ben de rondes kwijt. Dus we doen gewoon ronde 12. Morgen is mijn NOD! 5 maart.
Bij onze eerste heeft het 8 rondes geduurd. Begint nu toch wel moeilijker te worden de teleurstelling. Maar ik hou goede hoop voor morgen. Temp is nog hoog en steken gehad rond 5 dpo en 8 dpo geen idee wat dat was maar gaan er positief in:)
 
Ik werd helaas ongesteld (cyclus was 23 dagen en we doen niet aan ovulatietesten ivm stress) maar we gaan vol moed naar volgende ronde. We zijn een half jaar verder alweer. December baby zal heel leuk zijn. T is nu hopen dat het dit keer lukt. Hoe is bij de rest? 
 
Ik wou gister bij de kruidvat een early test halen toen kwam is daar zijn ze in kruidvat bezig met herstelwerk en winkel leeg.... zal dan toch maar wachten of ik ongi word???
 
Altijd als mijn NOD bijna is dan wordt ik een beetje zenuwachtig, zie er een beetje tegen op. Hebben jullie dat ook? Bang voor de teleurstelling, wel of niet testen etc. Krijg er iniedergeval altijd een beetje buikpijn van als het bijna zo ver is. 
Verder wel een lekker druk weekend voor de boeg dus dat helpt. Ik ga niet voor m'n nod testen, maar echt pas op mijn nod. 
 
 
Mij maakt het persoonlijk ook niet uit of het december zou worden dus als het deze ronde niet lukt ga ik gewoon door. Ben al lang blij als t zou lukken haha.
@babylove wanneer is je NOD? En anders nog andere winkel proberen haha 
@idem ja snap ik wel! Ik ben er deze keer minder mee bezig als de vorige keer maar voel nu eigenlijk ook niks anders als anders dus dat scheelt ook wel denk ik. Vroeg testen heb ik in t begin wel eens gedaan maar eigenlijk weinig zin dus doe t nu maar niet meer en wacht nu tot ik een dag te laat ben of inderdaad de dag zelf aan t einde. 
 
Terug
Bovenaan