Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10536965]Altijd als mijn NOD bijna is dan wordt ik een beetje zenuwachtig, zie er een beetje tegen op. Hebben jullie dat ook? Bang voor de teleurstelling, wel of niet testen etc. Krijg er iniedergeval altijd een beetje buikpijn van als het bijna zo ver is. Verder wel een lekker druk weekend voor de boeg dus dat helpt. Ik ga niet voor m’n nod testen, maar echt pas op mijn nod.[/quote]
Dit herken ik ook echt 100%! Heb me wel voorgenomen om me er deze ronde iets minder druk om te (proberen te) maken. Ik vond van mezelf dat ik er de vorige ronde echt teveel mee bezig was. Fijn weekend voor jou en de rest van de dames natuurlijk!!
 
Ik heb donderdag een earlytest gedaan en deze was negatief. Zondag is mn NOD, heb wel een beetje bloedverlies, dus denk dat mn ongesteldheid zich door gaat zetten helaas. Heb nog een heel piep klein beetje hoop.
 
Welkom allemaal!
@DSTY: Hoe is het vandaag gegaan?
@Depss: Spannend! Ga je morgen een test doen?
@Dreamerr: Zaterdag is 3/4 dagen voor je NOD toch? Een negatieve test hoeft dan natuurlijk nog niks te zeggen. Ik ga voor je duimen!  
 
@Caramel gisteren stiekem kruidvat 2v5 test gedaan maar no luck! Helemaal wit! Temp nog hoog deze ochtend. Ik wacht vandaag nog af:).ik had vorige maand met ovutesten geen eisprong gevonden en een cyclus van 19 dagen vraag me af of meiden dit ook wel eens hebben gehad? Ben normaal altijd 28 a 29 dagen.
 
Hier rood licht denk ik ?:( hoop nog steeds dat het stopt.. op naar de volgende ronde. Hou hoop voor jullie meiden ❤️ 
 
@Depss als je een cyclus van 19 dagen hebt gehad klopt het waarschijnlijk dat je ook geen eisprong hebt gehad...ik had vorige maand een  lange cyclus 37 dagen ook waarschijnlijk zonder eisprong
 
Hi meiden, een update vanaf mijn kant.. 2 maart was mijn NOD, maar tot op heden nog niet ongesteld en nog steeds negatieve testen. Nu lijk ik steeds een schaduwstreep te zien, maar ik ga er vanuit dat dat niks is. Maaar toch wel raar dat mijn ongesteldheid er niet is.. ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen dus die is nieuw voor mij. Ik heb geen ovu testen gebruikt maar volgens planning was mijn ovulatie 16 februari. Ondertussen had ik dus wel ongesteld moeten worden of positieve testen moeten zien.

Het enige wat ik nu zit te bedenken is dat ik de week voor mijn ‘geplande’ vruchtbare week Corona heb gehad. Ik vraag me nu dus heeeeel erg af of het mogelijk is dat Corona ervoor heeft gezorgd dat mijn eisprong een week later pas is geweest. Ik heb namelijk 23 feb en dag lang enorme krampen gehad wat op een eisprong zou kunnen wijzen, maar ik vraag me dus af.. wat denken jullie? Zou dat überhaupt kunnen ? ??‍♀️ stel dat kan dan zou mijn nod 9 maart zijn, ipv 2 maart.

Ik zoek een verklaring voor waarom ik overtijd ben en ik de afgelopen week wel 2 a 3 dagen last van krampen heb gehad (1,2,3 maart), maar dus geen bloedverlies.. nu leek het alleen of ik vanochtend wat rood verlies had met afvegen. Dus mij hoofd gaat alle kanten op, wat is dit ? Zit ik door een late eisprong nu op 10 dpo of is mijn cyclus onverklaarbaar een keer toch langer en gaat mijn ongesteldheid nu dan toch wel doorzetten… zucht we wachten af, maar ik moest het even kwijt ?
 
@MomAndBoyGirlBaby al iets meer duidelijk vandaag of gisteren? Snap inderdaad dat dit verwarrend is! Ik had ook wel twee keer na een corona vaccin een afwijkende cyclus dus wellicht heeft t invloed!
 
Terug
Bovenaan