Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@MomAndBoyGirlBaby: wat balen die onzekerheid... Ik denk wel dat de Corona invloed kan hebben op de cyclus jammer genoeg. Zelf was mijn cyclus ook even in de war na de vaccinaties. 
 
Bedankt voor jullie reactie meiden. Ik heb sinds gister bloedverlies bij het afvegen, maar waar het gister licht roze was is het vandaag wat donkerroder en wat meer. Het gekke wel is is dat het alleen komt met plassen en afvegen, maar dat mijn inlegkruisjes schoon blijven.. ik kan dus nog niet echt zeggen dat ik ongesteld ben, maar voor een innestelingsbloeding lijkt het me weer te veel (uitgaande nod 9/3 ipv 2/3) ??‍♀️
Ik wilde vanochtend testen, maar omdat het bloeden donkerder was geworden heb ik het niet gedaan, ik kijk hoe het vandaag loopt en mocht het minder worden of stoppen dat test ik morgenochtend. Als het wel doorzet dan ga ik uit van mijn ongesteldheid, maar dan vind ik het wel gek hoe dit ‘begint’ wat dat heb ik normaal nooit en vraag me dan af of het evt vroeg mis is gegaan, Mja zonder duidelijke positieve test is dat ook alleen maar gissen.

Nog steeds een beetje vaag verhaal dus & nog even afwachten, maar de hoop is wel een beetje weg moet ik zeggen ?

@depss hoe is het bij jou? Uiteindelijk echt ongesteld geworden ? ?

@misstangette hoe voel jij je? Ga je eerder testen of wacht je tot je nod?
 
Ik ga wachten tot NOD om te testen als ik het volhou... Momenteel voel ik me wel goed. Ik heb de standaard symptomen zoals anders: gevoelige borsten en vermoeidheid. Deze zeggen me niets want heb ik zowel bij menstruatie als bij zwangerschap vorig jaar (miskraam geworden helaas) gehad. Momenteel heb ik ook wel voldoende afleiding omdat ik studeer voor examen op mijn werk dus ben er wat minder mee bezig in mijn hoofd. Het is telkens toch wel spannend, hopen en afwachten.
 
Hallo allemaal! 
Ik zou graag mee lezen en schrijven in dit topic. 
Ik ben 32 jaar en samen hebben wij al 2 jongens van 5 en 2 jaar.
Nu in de eerste serieuze ronde (startsein in januari, helaas na ovulatie) maar wel een soort deadline. Mijn wens is heel groot. Manlief heeft die wens niet sterk  maar wilde het wel proberen mits het binnen nu en een half jaar lukt. Dit ivm het leeftijdverschil van de jongens. 
Mijn nod ligt rond 20 maart. 3 maart had ik een positieve ovulatietest.
Heel spannend weer allemaal. 
Succes en geluk voor iedereen hier! 
 
Balen Louise :-( good luck in de volgende ronde. 
@Dreamer: onze eerste in ronde 8 of 9. Verkeerd cyclusbeeld. Ovulatie kwam later dan ik altijd dacht dus precies verkeerd qua timing.. Doormiddel van testen kwam ik erachter wat dan wél het moment was en toen direct zwanger.  Onze 2e in ronde 3. 
Hopelijk lukt het nu dus ook vlot. En zo niet..dan moet ik helaas accepteren dat er niet nog een kindje bijkomt. 
Ik zag dat de Nod-datums dichtbij elkaar liggen. Wat spannend. Vroeg testen wordt altijd afgeraden maar poehhh geduld hebben...zo lastig! Ik duim voor jullie :)
 
Hier vandaag een negatieve test (1 dag voor nod). Heb de hoop voor deze ronde ook wel opgegeven, gisteren al krampen en zoals altijd voor mijn nod last van onzuiverheden op mijn huid. 
 
Terug
Bovenaan