Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Balen @loise!! ? & spannend @idem! Hou je ons op de hoogte?!

Ik denk dat hier toch ook wel echt m’n ongesteld is doorgebroken. Waar ik eerst nog minuscule hoop had met wat licht roze afvegen is het gistermiddag uiteindelijk toch echt doorgezet in donker bloed met slijmslierten (sorry voor de info?) ect. Nog steeds bijzonder dat mijn cyclus zo anders was deze maand, ik gok dan toch echt doordat ik Corona gehad heb vlak voor mijn eisprong. Ik hoop dat aankomende maand mijn cyclus weer ‘normaal’ is. Mijn nieuwe NOD ligt op 4 april.

 
Wat jammer weer alle negatieve testen ? Ik zit alweer op cyclusdag 11.. als die laatste twee weken nou voor je gevoel net zo snel voorbij gingen als de eerste twee ?
 
Wat balen voor diegene die ongesteld werden ? hopelijk meer geluk volgende ronde ?
Hier nog geen duivels te bekennen. Het is wel rare ronde voor mij want ovulatietest gaf piek op 24/02 en op 26/02 was het terug negatief. Dus ik veronderstel dat eisprong geweest was. Maar temperatuurcurve is raar want die geeft eisprong pas op 03/03 aan ??‍♀️ Het is dus afwachten... 
@Idem: heb jij al meer nieuws? 
 
Hoi iedereen,

Ik wil graag meepraten en meld me dan ook aan met mijn NOD op 15 maart.

Ik lees vanaf afgelopen vrijdag mee en merk dat ik toch erg meeleef met iedereen.

Jammer voor degenen die ongesteld zijn geworden. Blijf positief voor de volgende ronde.

Wij zijn nu voor onze serieuze ronde bezig. We hebben vanaf december 2021 mijn cyclus bijgehouden en het is 26 dagen. Ovulatie was op 1 maart.

Nu merkte ik afgelopen zaterdagavond dat ik buikkrampen had en een steek kreeg vanbinnen. Ik denk in mijn baarmoeder. Sindsdien heb ik een zeurende pijn in mijn onderbuik. Het kan ook tussen mijn oren zitten, maar het is nog even afwachten. Wat heel moeilijk gaat, want ik merk dat ik deze forum steeds weer op zoek naar goed nieuws!

Succes allemaal!
 
Hoi allemaal, 
Ik lees en praat ook graag mee. Fijn om lotgenoten te hebben, bij positief en minder positief nieuws!
Wij gaan voor de derde ronde. De tweede ronde had ik wel symptomen, met name heel gevoelige borsten wat ik normaal niet heb voor de menstruatie, maar helaas van het weekend toch ongesteld geworden. Dat was wel even balen. Volgende NOD is dan pas 2 april. Duurt allemaal maar lang die vier weken!
@Exquisite spannend! Wacht je tot je NOD met testen of heb je daar het geduld niet voor? ;)
 
@ Ingelle ook welkom. Dat is jammer, even balen. Meer succes in de volgende ronde! Ik ben er teveel mee bezig en kon me dus niet inhouden en heb toch een early test gedaan. Natuurlijk negatief. En nu ben ik een beetje teleurgesteld pfff. Maar ja, komt goed.
 
Nu mijn NOD nadert heb ik toch weer beetje hoop haha. Had t eigenlijk opgegeven deze maand gezien ik nu Corona heb, maar wie weet toch kansje blijf ik toch steeds denken! dus ben benieuwd dit weekend. 


@exquisite snap ik, maar je hebt ook wel heel vroeg al getest toch? Dus wil eigenlijk nog helemaal niks zeggen. Volgens mij geven de meeste testen pas 5 Max 6 dagen voor NOD een enigsinds betrouwbaar resultaat.
@ingelle echt hè dat wachten elke keer, zit nu in ronde 7 of 8 en heb steeds minder geduld haha ?
 
Terug
Bovenaan