Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Ik heb nu een beetje iets raars, wellicht hebben jullie hier ervaring mee. Op cyclusdag 11 en 12 (gisteren en vandaag) heb ik 2x lichtroze afscheiding gehad. Wat zou dit kunnen zijn? Zowel menstruatie en ovulatie zijn te vroeg ?
 
Ik ben vanochtend helaas ongesteld geworden, even goed balen en weer door. Volgende NOD is 8 april (jeetje dat klinkt echt nog ver weg!)
@HasiE dat heb ik nog nooit gehad, wellicht dat er na de seks een bloedvatje is geknapt of door een scherpe nagel?
 
[quote quote=10538118]Ik ben vanochtend helaas ongesteld geworden, even goed balen en weer door. Volgende NOD is 8 april (jeetje dat klinkt echt nog ver weg!) @HasiE dat heb ik nog nooit gehad, wellicht dat er na de seks een bloedvatje is geknapt of door een scherpe nagel?[/quote]
Wat balen!!
Dat kan eigenlijk niet want we hebben voordat ik dat kreeg niet geklust. Vandaar dat ik het ook zo vreemd vind ?
 
@hasie misschien toch vroegere ovulatie? Weet niet wanneer je hem meestal hebt/hoe lang je cyclus is? Maar die van mij is vaak rond dag 14 , meestal cyclus van 26/28 dagen. 
 
@idem: wat balen idd. Hopelijk meer geluk volgende ronde ?? 
@HasiE: misschien toch je ovulatie wat vroeger dan gedacht zoals Jansje aangeeft? Gebruik je ovulatietesten? 
Ik heb geen vaste ovulatiedag, ligt meestal tussen dag 12 en dag 18 bij mij. Daarom dat ik ook testen doe. 
 
[quote quote=10538158]@idem: wat balen idd. Hopelijk meer geluk volgende ronde ?? @HasiE: misschien toch je ovulatie wat vroeger dan gedacht zoals Jansje aangeeft? Gebruik je ovulatietesten? Ik heb geen vaste ovulatiedag, ligt meestal tussen dag 12 en dag 18 bij mij. Daarom dat ik ook testen doe.[/quote]
Vreemd he, ik gebruik ovulatietesten en deze zijn tot nu toe negatief. Heb hem normaal rond dag 14. Vanmorgen had ik weer een beetje roze afscheiding voor de derde ochtend op rij dus ik begin me nu een beetje zorgen te maken 
 
Hier waarschijnlijk ook niet gelukt deze ronde. Ik heb gisteren een early test gedaan en die was negatief (4 dagen voor NOD). Het begint ook al wel een beetje te rommelen in mijn buik dus ik denk dat ik ergens de komende dagen ongesteld zal gaan worden. Afgelopen weekend heeft mijn schoonzus aangekondigd dat ze zwanger is! Ik zou het heel leuk vinden als onze kindjes dicht bij elkaar zouden zitten qua leeftijd.. Dus hopelijk snel raak..!
 
[quote quote=10538195] Vreemd he, ik gebruik ovulatietesten en deze zijn tot nu toe negatief. Heb hem normaal rond dag 14. Vanmorgen had ik weer een beetje roze afscheiding voor de derde ochtend op rij dus ik begin me nu een beetje zorgen te maken[/quote] Idd, heel vreemd dan. Misschien toch eens laten onderzoeken voor de zekerheid als het blijft aanhouden... Kan natuurlijk toevallig eens een tussenbloeding zijn...
 
Terug
Bovenaan