Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@hasie hoe is het nu?
@Nanuk hè balen! Oh dat zou zeker leuk zijn ja! 


Hier helaas vannacht ook ongesteld geworden (weer midden in de nacht, had ik eerst eigenlijk nooit nu ineens al 2x snachts). Dus volgende ronde alweer ronde 8. Afgelopen ovulatie beetje vage testen gehad, dus wil deze keer toch met digitae ovulatie testen aan de slag gaan voor iets meer duidelijkheid. 
 
Wat jammer voor iedereen die weer ongesteld is geworden... Hopelijk is het de volgende ronde raak!! Het klinkt nog ver, maar ik leef altijd eerst maar naar mijn ovulatie toe.. dan is het steeds maar een periode van ongeveer 2 weken. Maakt het overigens niet minder spannend ofzo... 
 
Hallo allemaal, ik sluit mij ook aan. Ik ben 24 en mijn vriend 28. We zijn bezig voor ons eerste kindje. Vandaag helaas ongesteld geworden, dus op naar ronde 5 ?mijn nod is 15 april
 
Hoi allemaal, jammer dat het goede nieuws bij iedereen uitblijft... Kwestie van geduld, denk ik dan, maar geduldig blijven is niet makkelijk! Afgelopen 2 weken 2 zwangerschapsaankondigingen gekregen, beide keren in 1 keer raak. Wat natuurlijk super fijn is! Maar het stelt me stiekem toch wel gerust dat er ook andere stellen zijn bij wie dat niet zo is. Ik zou bijna aan mezelf gaan twijfelen, wat nergens op slaat want we hebben er pas 2 serieuze rondes opzitten... Jullie begrijpen het vast.
Volgende week maar weer aan de bak en dan weer op het wachtbankje. Succes allemaal!
 
Hoi! Hier ook weer een rondje doorschuiven. Vanochtend ongesteld geworden.
Misschien dat de oorlog voor wat porties extra stress zorgen? Ik merk dat ik deze maand wel wat minder bezig ben met het zwanger worden (alhoewel dat ook goed is natuurlijk). 


Op naar ronde 8! NOD is 10 April. 
 
Hoi ik zie ik heb al een poosje niet meer gereageerd. Het was hier helaas ongesteld geworden. Hopen op een ronde.. NOD was 7 maart maar 5 maart ongi geworden.
Vind het fijn al julie berichten rte lezen.
 
Ook hier is de menstruatie officieel doorgekomen! Op naar de volgende ronde. Mijn NOD is op 9 april.
Hopelijk veel positieve berichten de komende rondes.

@ingelle ik snap je. Wij gaan nu (pas) de derde ronde in en mijn schoonzus heeft aangekondigd zwanger te zijn. Ik ben super blij voor haar!! Maar hoop toch stiekem dat het ons ook snel gegund zal zijn.
 
@Nanuk: wat balen! Meer geluk volgende ronde ?? 
Hier is nog niets doorgebroken. Ook geen positieve test tot hiertoe, wat me dus doet vermoeden dat mijn NOD opschuift naar volgende week. Mijn ei zal later gesprongen zijn dan gedacht. 
 
Terug
Bovenaan