Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Wat rot alle negatieve tests! Hopelijk heeft iedereen de volgende ronde meer geluk en mogen we nog wat positieve berichten tegemoet zien.
Hier is alles weer goed. De lichtroze afscheiding heb ik 3x s ochtends gehad maar volgens de huisarts is er geen reden tot zorg (tenzij het echt bloed zou zijn). Het kan vanalles zijn namelijk, bijvoorbeeld een gesprongen bloedvaatje. Wel heb ik iets onhandigs gedaan ? Namelijk elke dag een ovutest gedaan, behalve op CD 14 ivm drukte op het werk en daardoor waarschijnlijk mijn LH piek niet gemeten. Alle andere tests waren negatief. Dus nu zit ik weer in onrust, want wat als ik geen piek heb (ik maak mezelf gek). We hebben het op deze dag wel gezellig gemaakt dus dat zit iig wel goed.
 
Mama-m, zou nog kunnen toch? Weet niet of je bij de 3 vorige zwangerschappen al echt symptomen voelde voor NOD..? Bij mn 2e voelde ik me ook niet anders dan normaal en wel zwanger. Bij nr. 1 alleen wat gevoelige borsten en moe maar pas achteraf gelinkt. 
Hier nog een week (of 5 dagen) maar al 2 dagen zo'n menstruatiebuikgevoel. Timing zou oké moeten zijn deze ronde maja we zullen zien. Blijft altijd lastig om geduldig af te wachten maar hierin ben ik vast geen uitzondering! 
 
 
 
 
@Muziekuiltje 


Ja bij me vorige zwangerschappen merkte ik het altijd al voor me NOD. Nu zou het anders kunnen zijn maar dat denk ik zelf niet. Heb echt het gevoel dat ik me menstruatie ga krijgen.
 
Ja het wachten is echt lastig ben ook echt ongeduldig maar heb me er al bij neergelegd dat het deze ronde echt niks is geworden helaas.
 
Hoi allemaal! Ik vertelde laatst dat ik ongesteld was geworden.. had wat bruin bloedverlies. Ik dacht dan gaat het nu op gang komen. Het stopte daarna weer. Ik heb vanmorgen toch maar een test gedaan en die is positief!!! Ik ben nu wel heel gespannen of het allemaal goed zit, want ik ben afgelopen donderdag door een scooter van mijn fiets gereden en heb daarbij een flinke smak gemaakt... Zou ik hiervoor de dokter moeten bellen? Ik ben er op wat blauwe plekken en schaafwonden na gelukkig goed vanaf gekomen. Mijn fiets ligt in de kreukels ?
 
@ Nanuk Als allereerste heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap❤️  


Betreft het ongeluk en je zwangerschap hoef je je totaal geen zorgen te maken..
Het zit allemaal zo goed beschermd
 
@nanuk ik  denk dat het nooit verkeerd is bij zoiets te dokter of vk te bellen.
Ook al zit je baby goed beschermd als jij goed had gevallen bent is dat nooit verkeerd, al is het maar voor je gerust stelling.
Gefeliciteerd  met je zwangerschap !
 
 
@ Nanuk wauw dan toch! Gefeliciteerd!!
Als je je er niet lekker bij voelt kun je altijd de dokter even bellen. Al denk ik niet dat ze veel kunnen doen en het waarschijnlijk een kwestie van afwachten is. Maar de dokter of vk kan in ieder geval wel bevestigen dat je val geen reden tot zorg is, zolang er geen bloedverlies is oid. En dan kan je er misschien wat meer van genieten. :)
 
Terug
Bovenaan