Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Nanuk: Wauw, super nieuws, als eerste hier een positieve test. Gefeliciteerd ?
Als jij je geruster zou voelen, dan kan je best contact opnemen. Beter eens navragen, dan erover te blijven piekeren en je zorgen maken. 
 
Gefeliciteerd @Nanuk!
Vanochtend kregen we dichtbij ons in onze familiekring een zwangerschapsaankondiging en heb mezelf daarna zo rot gevoeld. Ik ben hartstikke blij voor ze, maar voelde me echt misselijk en jaloers. Ik heb dat nog nooit gehad, schaam mezelf er zelfs voor en heb het ook tegen niemand gezegd. Thuis even een paar tranen gelaten. Teleurgesteld in mezelf en in het feit dat we nog niet zwanger zijn..
Mag van mezelf even balen en dan hervatten we straks weer de dag.
 
@Nanuk, super! Van harte geliciteerd. 
Voor de geruststelling misschien even contact hebben met de huisarts of VK. 
Verder gewoon genieten van dit moment ♡
 
@ Nanuk van harte gefeliciteerd. Ben super blij om weer van iemand te horen dat het is gelukt. Laten er snel nog meer volgen!

@ Idem, wat vervelend. Ik herken dat wel. Blijft lastig, sterkte voor dit moment. Ik noem het altijd my moment of weakness en dat mag ook. Daarna kan je er weer tegen aan.

Morgen is mijn NOD en tot nu toe alleen negatieve testen gehad. Vreemde weeïge gevoel in me onderbuik is afgelopen vrijdag gestopt. Wel ben ik steeds na het eten aan het spugen. Sinds nu weer buikpijn, dus denk dat me menstruatie eraan zit te komen. Door de negatieve testen, heb ik niet erg veel hoop voor morgen. Maar merk dat dit me echt zoveel bezighoudt dat ik nu al niet blij ben, voor het geval mijn menstruatie wel doorkomt.
 
@nanuk gefeliciteerd!! 


ik zit nu in wachtweek, nu nog iets meer dan een week omdat ik onregelmatig ben.
kan niet wachten totdat de week voorbij is. Voel wel lichte steekjes maar weet dat lichaam voor de gek kan houden. Ik heb klein voorraadje zwangerschapstesten besteld zowel early als gewone met week indicatie. Ik heb goed gevoel over maar ook scary voor "negatief" uitslag. Fingers crossed en hoop dat meer meiden positief mag testen! ? 
 
He Idem snap je helemaal. Ik hoop dat je het neer kan leggen en vooral positief blijft dat het in een volgende ronde kan!! Je mag jezelf emotioneel uiten is ook heel belangrijk voor verwerking!!

Ik merk wel aan mezelf hoe meer ik ermee bezig ben hoe meer voel ik dingen wat er eigenlijk niet is.
 
Terug
Bovenaan