Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Mijn menstruatie is gestart, dus helaas naar de volgende ronde. Mijn lichaam heeft mij waarschijnlijk voor de gek gehouden. ? Mijn NOD is 10 april. Mijn cyclus is precies 26 dagen.
 
De frustratie en wanhoop/boosheid die het hele proces soms met zich kan meebrengen is heel begrijpelijk en mag er zijn. 
Ik vond het idee van Dreamer echt briljant. 
Als je testen negatief zijn/menstratie doorkomt, jezelf even pamperen. Lief zijn voor jezelf doormiddel van een leuk cadeautje of uitje of wat dan ook. Deze tip ga ik zeker meenemen! 
Kun je daarna met goede moed de volgende ronde in.
Ik heb mezelf een nieuwe (lente-zomer) Collectie nagellak beloofd als het niks geworden is deze keer...;-)
 
 
[quote quote=10540171]De frustratie en wanhoop/boosheid die het hele proces soms met zich kan meebrengen is heel begrijpelijk en mag er zijn. Ik vond het idee van Dreamer echt briljant. Als je testen negatief zijn/menstratie doorkomt, jezelf even pamperen. Lief zijn voor jezelf doormiddel van een leuk cadeautje of uitje of wat dan ook. Deze tip ga ik zeker meenemen! Kun je daarna met goede moed de volgende ronde in. Ik heb mezelf een nieuwe (lente-zomer) Collectie nagellak beloofd als het niks geworden is deze keer…;-)[/quote]
Dat is zeker een hele goede tip! Vriendlief en ik zijn lekker uit eten gegaan toen het afgelopen ronde niet gelukt was. Mocht het deze keer niet raak zijn dan ga ik mijn favoriete gezichtsmasker kopen ?
 
[quote quote=10540171]De frustratie en wanhoop/boosheid die het hele proces soms met zich kan meebrengen is heel begrijpelijk en mag er zijn. 
Ik vond het idee van Dreamer echt briljant. 
Als je testen negatief zijn/menstratie doorkomt, jezelf even pamperen. Lief zijn voor jezelf doormiddel van een leuk cadeautje of uitje of wat dan ook. Deze tip ga ik zeker meenemen! 
Kun je daarna met goede moed de volgende ronde in.
Ik heb mezelf een nieuwe (lente-zomer) Collectie nagellak beloofd als het niks geworden is deze keer...;-)
 [/quote]Wat goed!!
Ik ben zelf dit weekend een nachtje weg geweest omdat ik die week weer ongesteld was geworden. Het heeft weer positieve energie gegeven! Op naar de volgende ronde ?
 
Wij sluiten ons graag aan bij het 2022 kinderwens clubje. zondag 13 maart hebben we de keus gemaakt om toch niet meer te wachten met het proberen waar te maken van onze kinderwens.

Mijn cyclus is nog onstabiel, 2 Januari had ik de laatste pil en daarna de laatste stopweek bloeding. 22 februari pas voor het eerst normaal ongesteld geweest. Ook heb ik sinds vorig jaar zomer een trage schildklier gekregen en slik hier ook medicatie voor. Wat het moeilijker kan maken om zwanger te worden en te blijven. Mijn NOD is dus nog een vraagteken of ik heb dadelijk gewoon een lange cyclus.

Afgelopen maandag gestart met de kinderwens/zwangerschap supplementen van davitamon. Ook het vitaal van start boek besteld voor een gezonde voedings en leefstijl rondom kinderwens en zwangerschap. Echt een eye opener, ik wist niet dat er zoveel van de hedendaagse voeding slecht en/of minder gezond was. Ik wil het wel echt gaan proberen, al is het maar om minder last te hebben van de kwaaltjes die ik nu al heb.
 
Hier vandaag ongesteld geworden, week later dan gedacht. Ik heb ontdekt via hormoonprofiel dat tijdens de luteale fase mijn progesteron te laag is. Nu ga ik dus progesteroncrème gebruiken na ovulatie. 


Volgende NOD: 18 april
 
Terug
Bovenaan