Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Ik durf eigenlijk morgenvroeg niet te testen..Gister was die ook negatief verwacht dus niet dat die morgenochtend dan positief zal zijn...zal wel een langere cyclus deze maand hebben
 
Wij sluiten ons ook graag aan. Ik hoop zwanger te worden van ons 2e kindje! Eind november helaas een miskraam gehad. Nu weer vol goede moed verder. Zaterdag een positieve ovulatietest gehad en maandag ochtend gemeenschap gehad in de hoop nu dat dit voldoende is geweest *Fingers crossed* als ik twee weken reken vanaf zaterdag zou 26-3 mijn nod zijn.
 
Het houdt ons allemaal lekker bezig!
Woensdag en gisteren positieve ovulatietest, dus we hebben er weer werk van gemaakt. NOD 1 april, dus weer op het wachtbankje en proberen er tot die tijd niet te veel mee bezig te zijn...
 
Haha het houdt ons zeker bezig allemaal..
Hier menstruatie begonnen. We gaan weer een ronde verder. Cyclus van 25 dagen, net als de keer ervoor. 
Ipv de dipstick ovulatietest, toch wil ik toch maar weer naar de roze clearblue in de hoop dit keer de ronde beter te kunnen inzien/benutten en de kans hopelijk te vergroten. 
Voor nu een mooi zonnig weekend alvast allemaal! 
 
 
 
Hi Dames! Sorry dat ik eventjes afwezig was. Ik wilde bewust eventjes afleiding hebben van dit forum.
Ik verwacht deze dagen ergens mijn ei te vinden, en ondertussen doen we al ons best, haha.
 
@Nanuk: Wauw, gefeliciteerd!! :D
@De rest: Balen, volgende ronde word jullie geluksronde!
Ik zal vandaag weer eventjes alle NOD's aanpassen.
 
 
 
@nanuk gefeliciteerd!! 
Ik heb een late eisprong gehad dus mijn nod kan verplaatst worden naar 31 maart. Zit nu net in de wachtweken. Heb 2x een conceptiecup gebruikt dus ben benieuwd of dat heeft geholpen. 
 
Terug
Bovenaan