Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Vandaag heb ik sinds vanmiddag bij het vegen helder rood. Normaal begint het met wat bruin verlies bij mij dus dit is gek. Zit op 12 dpo. Hopelijk zet het niet door.. maar ik ga er wel vanuit dat ik morgen ongesteld ben.
 
@loise, ooh spannend hoor hopelijk blijft die ongesteldheid weg!!
@kashima, ooh balen!! Mijn geeft het ook nooit meer hoop als het bloeden begint. Maar dan als het morgen doorzet lekker even balen en dan weer door?
Als mijn ovulatie inderdaad de 16e was zou vandaag ook mijn NOD zijn. Nog helemaal niets te zien. Maar mijn cyclus is gemiddeld 31 dagen, dus nog even deze week afwachten? Ik weet mijn ovulatie niet zeker, en ik vind het zelf fijner om ongesteld te worden dan eerst al negatief getest te hebben.
EDIT: ik heb trouwens ook vlak na mijn mogelijke ovulatie of tijdens corona gehad, dus mogelijk dat dit ook nog effect heeft. En ik heb sinds maandag al echt een beetje ongesteldheids gevoel, dus weet het niet meer zo goed..
 
Dankjewel Muziekuiltje,
 
Ik vind het stiekem toch een beetje spannend allemaal, maar wel leuk ook voor de broertje/zusje, ze vragen mij iedere x om een baby te nemen:) Iets zegt mij haal het spiraaltje eruit en gebruikt de condoom, maar ik wil het mijn man ook niet gaan forceren om een condoom te gaan dragen. Het moet wel leuk blijven zonderen verplichtingen. Dan kan ik mijn menstruatie bij gaan houden en wanneer ik er echt klaar  voor ben ga ik er echt voor. Maar aan de andere kant wil ik het ook niet te snel zijn dat ik al 4 maanden in verwachting ben tijdens mijn vakantie..ik wil er dit keer optimaal van kunnen genieten. Want ik denk wel dat ik momenteel elke maand de eisprong plaats vind, alleen voel ik dat niet en bloed ik nauwelijks 
 
@ Pretmoeder, ben je je ervan bewust dat je na het verwijderen van je spiraal een afwijkende cyclus kan hebben? Het is mogelijk dat je direct weer vruchtbaar bent, maar het zou ook goed kunnen dat je lichaam hormonaal ontregeld is en een paar maanden nodig heeft om te ‘herstellen’. Ik merk dat je je heel erg focust om in juli zwanger te willen worden, maar zoiets kun je helaas niet plannen. Ik ken genoeg mensen die snel zwanger raakten en waarbij het de volgende keer ineens veel langer duurde of juist andersom.
 
Voor mij lijkt het dat vandaag de ongesteldheid doorzet. Dus dan weer door naar ronde 10, maar ik ben wrg tijdens de vruchtbare dagen, dus eigenlijk wordt het pas weer in mei? nu eerste NOD is 28 april.
 
HasiE gefeliciteerd!! Veel succes met de komende spannende weken... Maar komt vast helemaal goed :)
Jammer dat de ongesteldheid toch is doorgekomen bij anderen. Toch altijd weer even slikken, en weer door naar de volgende ronde. 
Mijn NOD is morgen, maar het borrelt al een paar dagen in m'n onderbuik en heb ook lage rugpijn, dus ik verwacht er niet teveel van. 
 
@Frasseke: ahh nee wat ontzettend balen! ?

@Ingelle: Spannend zeg! Ga je morgen testen?

@Nanuk: geen idee of je nog mee leest, maar ben wel benieuwd hoe het met je gaat? ?

@Loise: Hoe is het met jou? Heb je nog getest vandaag?
 
Ooh, nee daar was ik mij niet bewust van. Heb vanmorgen de huisarts gebeld. En ze zei gewoon dat ik weer meteen vruchtbaar was na het verwijderen van de spiraal. Vandaar dat ik hem er vroegtijdig uit wil halen, zodat mijn lichaam zich inderdaad weer kan herstellen op wat er gaat komen, en dat mijn cyclus weer regelmatig wordt. Ik heb eigenlijk geen voorkeur welke maanden  om zwanger te raken...daar heb ik zeker geen  inspraak op. Zou het alleen leuk vinden als het in de vakantie zou lukken maar eerder of later is ook hartstikke welkom. Ik heb de knoop doorgehakt en ik laat hem maandag verwijderen,  tot mijn lichaam. Zich kan herstellen komende paar maanden.
 
Terug
Bovenaan