Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@ Caramel mocht ik morgen niet ongesteld worden dan doe ik zaterdag wel een test. Maar gezien m'n huidige ongemakken verwacht ik dat het niet nodig zal zijn. ;)
@ Pretmoeder succes maandag!
 
@Pretmoeder, vaak is dat ook zo hoor, maar omdat er toch hormonen in zitten (tenzij je een koperspiraal hebt), kan je lichaam toch soms ontregeld zijn. Dan is het fijn als je daarna duidelijk zicht heb op je cyclus als je er wel echt voor wil gaan. Succes maandag!
 
Ik heb net een test gedaan en deze was negatief. Had wel veel water gedronken ervoor. Mn menstruatie is nog niet begonnen, nog geen enkel spoor te bekennen.
 
@gebruiker10388437
 
Precies! Vandaar dat ik de knoop heb doorgehakt en ik maandag hem laat verwijderen. Dan heb ik inderdaad ruim de tijd om te wachten tot mijn cyclus weer mooi geregeld is,  das wel zo fijn. Tot die tijd moet mijn man een condoom dragen of ernaast:) 
Ik vind het toch zo spannend , en ik denk echt dat ik er echt rijp voor ben. Ik kan niet wachten om weer zwanger te worden. Dit wordt mijn 3e kindje nu ben ik ook veel wijzer geworden en ook kan ik er nu veel langer van genieten en dat ga ik zeker doen. Ik heb 2 prachtige lieve schoolgaande kinderen.  Dus heb ik mooi de tijd voor de kleine,  en mijn werk kan ik ook mooi combineren,  werk in het weekend een halve dagje kan ik nog steeds na mijn verlof blijven doen. Dit keer ga ik er echt van genieten. Bij de 1e was ik zelf nog hartstikke jong en onervaren, ontzettend angstig was ik toen. Bij de 2e , had ik een dreumes in huis wat ontzettend zwaar was en de zwangerschap was ook heel moeizaam,  ik had een dubbele kinderwagen, geen rijbewijs, nu gelukkig wel. Nu hopelijk kan ik er wel van genieten. Ze gaan beiden nu naar school waardoor ik genoeg tijd en rust kan nemen. Ik hou ook alles bij thuis elke dag. 
 
@frasseke o wat balen van de menstruatie!
@pretmoeder spannend hoor en leuk! Succes maandag!
Hier nu 6 dpo en die laatste week wachten voelt altijd als 3 weken, krijg rond deze tijd ook altijd het gevoel dat het wel niet gelukt zou zijn etc. Stomme gedachtes, maar ik wil mezelf ook niet teveel hoop geven. 
 
@loise Mmh veel water kan ook wel invloed op de test hebben. Wanneer zou je ongesteld moeten worden? 


@ Frasseke hè balen! Ah lopen jullie elkaar net mis komende ronde das wel balen idd. Als het deze ronde niet raak is voor mij ook alweer 9 of 10 ronde (weet het niet precies meer, in het begin minder mee bezig). Vind het dan stiekem toch echt al lang duren, terwijl ik ergens realistisch ook weet dat het zeker een jaar kan duren. 

@Idem hier hetzelfde ook 5/6 dpo weet niet precies mijn eisprong (voel t altijd wel, maar vraag me altijd af of dat het 'springen' is of groeien ofzo kwam vorige keer namelijk ook al binnen 8 uur na positieve ovulatie test namelijk) deze keer geen ovulatie test gebruikt. Herken echt precies je gevoel, je wil hoop houden maar ook niet te veel anders is de teleurstelling weer zo groot. 
 
@idem: Spannend is het weer hè, we lopen ongeveer gelijk! Die laatste dagen zijn inderdaad killing. Ik weet ook niet precies wanneer mijn NOD is, vorige keer werd ik met 10 dpo al ongesteld. Dus het is weer afwachten!

@Jansje: Snap dat je het lang vind duren hoor! Heb je een rustiger gevoel nu je geen ovulatie testen hebt gebruikt? Fijn dat je wel je eisprong kan voelen.
 
Dag allemaal! 
even terug van weggeweest, dat ik deze ronde ongesteld werd kwam even wat harder binnen dan de voorgaande keren, geen idee waarom. Op naar ronde 7/8! We gaan er weer voor ?
 
@HaSie ; gefeliciteerd!! Wat een prachtig nieuws.. geniet van je zwangerschap!?
 
@Jansje: ik deel je gevoel, ik weet dat het soms een jaar (of langer) kan duren voor het raak is, maar merk toch wel dat het lang voelt en dan bekruipt me ook de gedachte "wat als het niet lukt"? Maar laten we positief blijven!! Ik weet zeker dat onze tijd ook nog gaat komen ?
 
voor iedereen op het wachtbankje: succes en ik duim weer voor jullie!! Mijn ongesteldheid is net afgelopen , ik verwacht mijn eisprong op +- 12 april en mijn NOD op 22/23 april. Spannend ?
Fijn weekend vast! 
 
 
 
 
 
 
Terug
Bovenaan