@gebruiker10388437
Precies! Vandaar dat ik de knoop heb doorgehakt en ik maandag hem laat verwijderen. Dan heb ik inderdaad ruim de tijd om te wachten tot mijn cyclus weer mooi geregeld is, das wel zo fijn. Tot die tijd moet mijn man een condoom dragen of ernaast🙂
Ik vind het toch zo spannend , en ik denk echt dat ik er echt rijp voor ben. Ik kan niet wachten om weer zwanger te worden. Dit wordt mijn 3e kindje nu ben ik ook veel wijzer geworden en ook kan ik er nu veel langer van genieten en dat ga ik zeker doen. Ik heb 2 prachtige lieve schoolgaande kinderen. Dus heb ik mooi de tijd voor de kleine, en mijn werk kan ik ook mooi combineren, werk in het weekend een halve dagje kan ik nog steeds na mijn verlof blijven doen. Dit keer ga ik er echt van genieten. Bij de 1e was ik zelf nog hartstikke jong en onervaren, ontzettend angstig was ik toen. Bij de 2e , had ik een dreumes in huis wat ontzettend zwaar was en de zwangerschap was ook heel moeizaam, ik had een dubbele kinderwagen, geen rijbewijs, nu gelukkig wel. Nu hopelijk kan ik er wel van genieten. Ze gaan beiden nu naar school waardoor ik genoeg tijd en rust kan nemen. Ik hou ook alles bij thuis elke dag.