Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Ik ben 42 jaar en ik heb een dochtertje van 9 maanden jong. Ik heb in november een miskraam gehad. Ik wil graag nog een broertje of zusje voor mijn dochtertje. Mijn man is 40 jaar oud en heeft nu 3 dochters.
 
@Jansje en @mms, ja echt precies dat. Waarom mogen andere mensen in maand 2 of 3 en ik in 9 nog niet... maar ik gun het iedereen lekker snel! (En iedereen gunt het ons natuurlijk ook snel) Onze tijd komt nog wel! Maar liever komende maand dan later?
 
@Mms: welkom terug! Snap dat het zwaar kan vallen, je mag ook echt wel even flink balen en verdrietig erom zijn! Soms is dat ook wel eventjes lekker.
Dat gevoel van ‘wat als het niet lukt’ bekruipt mij ook weleens. Ookal proberen we het pas net. Het blijft toch altijd weer spannend! Ik heb je NOD er weer bijgezet ☺️
 
Hier helaas vandaag ongesteld geworden, dus weer op naar de volgende ronde. En vanavond even een fles wijn opentrekken :) Volgende NOD is dan pas weer 29 april.
Ga wel proberen komende maand wat meer mijn gedachten te verzetten en bezig te zijn met andere dingen, want merk dat ik toch wel veel met m'n hoofd bij een zwangerschap zit. En dan is de teleurstelling zo groot, en slaat inderdaad de twijfel toe zoals anderen aangeven. Wat als het allemaal niet lukt... En zoals gezegd die gevoelens van verdriet en twijfel mogen er ook zijn. Om daarna weer met frisse moed en geduld een nieuwe ronde in te gaan. :)
 
@Ingelle: Hè, dat is echt even balen meis! ☹️Groot gelijk, lekker even genieten van je wijntje. Snap ook heel goed dat ‘loslaten’ heel lastig is. Soms gaan die gedachtes heel onbewust omdat we het heel graag willen. Volgende ronde weer duimen! ?

Ik had zojuist iets heel vreemds. Beetje onsmakelijk misschien ook. Net op het toilet zag ik een soort beige/roze achtig afscheiding. Echt van dat dikke slijm. Hele aparte kleur die ik nog nooit eerder heb gezien. Ik zit nu op 8 dpo. Iemand hier ervaring mee??

 
@caramel Kan de innestelingsbloeding zijn geweest? Ik zit nu op 9 dpo. Vanochtend toen ik wakker werd wel wat krampen onderin mn buik. Ga mezelf inhouden om niet voor mij nod te testen.
 
@Madeliefje: Ja geen idee! Spannend weer inderdaad. Knap dat je tot je NOD gaat wachten. Ik weet dus niet zo goed wanneer ik moet testen, aangezien vorige keer met 10 dpo mijn menstruatie al begon.

Tellen jullie trouwens vanaf de eerste ovulatie piek of echt vanaf het moment van de eisprong? Ik heb nu geteld vanaf mijn 2e piekdag zeg maar. ?

 
Terug
Bovenaan