Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Ik tel vanaf mijn ei sprong dus als ik mijn piek meet tel ik er ongeveer 1 dag bij op.
Spannend allemaal, ik heb veel buikpijn gehad na m'n ei sprong . Dus geen idee waar dat vandaan komt.
Heb er zelf niet z'n goed gevoel bij. Heb deze ronde corona gehad en buikgriep en ook hadden wij een feest tijdens mijn eisprong ?‍♀️ dusja
 
 
@Nicollee: Haha, nou wie weet. Soms als mensen er niks van verwachten worden ze opeens ermee verrast dat het wel gelukt is. ☺️

Ah ja, bedankt. Dan tel ik denk ik wel goed. Ik gebruik de roze CB ovulatietesten, die 2 dagen een smiley laten zien. Dus ik heb dan vanaf de tweede smiley geteld, haha.
 
Heey dames, nu 2 dagen overtijd en een negatieve test. Ben normaal altijd optijd, dus vind het een beetje gek. Last van gevoelige borsten, lage rugpijn, hoofdpijn... dus ik weet even niet zo goed wat ik nu moet doen. Iemand ervaring hiermee?
 
Hi meiden,
4 april is mijn NOD, maar nu sinds vandaag wat buikkrampen en wat bruinverlies. Nu dacht ik al dat ik deze maand mijn eisprong eerder gevoeld had dan 'gepland', namelijk op 18 maart. Dus dan zou het vandaag 14 dagen later zijn ... ik ben bang dat ik dus ongesteld ga worden. Ik hoop nogsteeds dat het niet doorzet, maar gezien ik ook wat krampen heb ben ik bang van wel ?
 
[quote quote=10544950]@Nicollee: Haha, nou wie weet. Soms als mensen er niks van verwachten worden ze opeens ermee verrast dat het wel gelukt is. ☺️ Ah ja, bedankt. Dan tel ik denk ik wel goed. Ik gebruik de roze CB ovulatietesten, die 2 dagen een smiley laten zien. Dus ik heb dan vanaf de tweede smiley geteld, haha.[/quote]
Haha ja dat is ook zo ,
Dit moet mijn 3e zwangerschap  worden en moet zeggen  bij de 1e zwangerschap  had ik voor mijn nod al.mega veel honger en pijnlijke borsten  maar ook menstruatie krampen en was hartstikke zwanger.
En bij de 2e stond ik echt versteld van een positieve test want voelde totaal niks.
Dus ja wie weet,maar denk toch stiekem dat deze ronde hem niet word.
Nog eventjes geduld ?
 
Vannacht heb ik een aantal uren menstruatiekramp gehad, alsof ik ongesteld ging worden inclusief lage rugpijn. Nu voel ik het nog steeds maar een stuk milder. Ik zit nu op 8 dpo. Ik herinner dit ook van mijn vorige zwangerschap toen dacht ik dat ik ongesteld werd, maar ik bleek dus zwanger uiteindelijk. Laten we hopen dat dit een goed teken is!
 
@Loise: Spannend nog steeds voor jou! Geen ervaring mee helaas. Hoe gaat het vandaag?
 
@Nicollee: Haha, dus alle symptompen kunnen alles zeggen of juist helemaal niet! Grappig dat iedere zwangerschap weer zo anders is dat het nog steeds iedere keer super spannend is!
@Idem: Oehhh! Ik ga zo hard duimen dat het zo is! :D
@MomAndBoyGirlBaby: Ahh, nee! Even flink balen en snel weer door naar de volgende ronde.
@BabyLove: Jouw NOD is vandaag! Hoe gaat het met je?
 
Ik had gisteren rond het avondeten eerst die beige/rozige slijm in mn ondergoed. Nog nooit eerder gezien. Alleen gisteravond had ik ineens met afvegen roodverlies aan mijn papiertje. Een beetje waterig rood zonder stolsels. Ik schrok me dood. Het was meer dan een drupje. Maar daarna was het wel voorbij. Nu vanmorgen helemaal geen bloed te bekennen. Ik maak me wel een beetje zorgen, want een innestelingsbloeding is vaak maar een drupje toch? Ik zit nu op 9 dpo. We wachten het maar weer af. Ik hoop dat het niet doorzet.
 
Terug
Bovenaan