Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Caramel het zou qua timing precies kloppen met een innesteling. Zo lastig om te zeggen of je bloeding daar ook bij past, ieder lichaam is zo anders. Heb volgens mij wel eens gelezen dat het wel drie dagen kan duren. Maarja met een korte cyclus kan het ook weer anders zijn. Zit niets anders op dan afwachten helaas… Volgens mij maakt je lichaam pas na de innesteling HCG aan en is dat vanaf 2/3 dagen te meten met een early test. Ik duim voor je!
Ik heb ook altijd 2 dagen een positieve ovulatietest en ga er dan vanuit dat de ovulatie zelf de dag daarna is, dus de dag na de tweede positieve test.
@Idem klinkt goed, wie weet..!
@MomAndBoyGirl balen dat je ongesteldheid toch heeft doorgezet.
 
@Caramel weet niet of ik perse rustiger gevoel had. Voor het wachten maakt het in ieder geval niet veel uit. Iets minder mee bezig dan vooral omdat ik op vakantie was en dat daar gewoon niet wilde doen. 


Ja opzich wel fijn dat ik mn eisprong waarschijnlijk voel wat hij is altijd net een dag later dan dat de app vruchtbare dagen aangeeft! Ik tel dus altijd vanaf dat moment inderdaad. 

oh hopelijk is het dan een innesteling bloeding! Volgens mij dat ik wel eens lees van mensen verschilt dat ook wel iets per persoon hoeveel het is. Je weet het natuurlijk nooit maar wie weet!
@Mms Ohja soms heb je dat idd helaas! Het is ook niet allemaal even makkelijk helaas. Ja inderdaad precies dat! Zeker positief blijven haha! 


@Frasseke zeker komt onze tijd nog wel! Maar inderdaad liever nu dan later haha! 

@idem oh dat zou fijn zijn! Ik heb nu echt sinds ongeveer 2/3 dpo hele opgeblazen buik. Vraag met echt af of het iets wil zeggen haha of dat het gewoon mn darmen zij die wat van slag zijn (altijd beetje na/tijdens vakantie namelijk haha). Maar stiekem hoop ik dat het wel mogelijk zwanger ben. Had bij m'n miskraam de vorige keer terugdenkend dat namelijk als eerste symptoom, maar toen was het alleen na het eten en nu bijna de hele tijd.
Dus geen idee eigenlijk haha! Nog even afwachten tot 7 april of misschien van te voren nog testen gezien veel etentjes heb net voor m'n NOD.
 
 
@Ingelle: Ja, dat wel inderdaad. Alleen mijn LF is vrij kort denk ik. Vorige ronde werd ik ook al met 9/10 dpo ongesteld helaas, dus het kan heel goed een beginnende menstruatie zijn. Mijn cyclus is wel iets langer. Nu gemiddeld 35 dagen, dus opzich ook wel weer prettig dat de LF wat korter is, haha. Het is pas de tweede ronde, dus ik ben mijn cyclus ook nog een beetje aan het leren kennen.
Als ik trouwens vanaf de tweede dag na de positieve test zou rekenen, zit ik vandaag pas op 8 dpo.
Bedankt voor je reactie! Zit inderdaad niet veel meer op dan het af te wachten, haha.
 
@Caramel ik zou denken dat het een innestelingsbloeding is! De een heeft een drupje of niks en het kan ook meer zijn. Dat het gestopt is geeft wel goede hoop! Ik duim voor je! 
@Jansje spannend! Hoop dat het een goed teken is voor je.
De krampen zijn weer weg bij mij, nog een kleine week wachten! Ik ga aanstaande vrijdag op mn nod pas testen (denk ik). 
 
Zou ik mogen aansluiten in dit topic? Ben een tijdje afwezig geweest op de app, maar ben er weer! Verwacht m’n volgende menstruatie op 20/4 ?
 
Hoi dames,

@caramel dit klinkt mij echt te horen bij innesteling. Innesteling blieding kan zelfs een paar dagen zijn. Ik hoop het zo voor je.

@idem dat klinkt goed. Nu af wachten.

Voor alle anderen die ook op wachtbankje zitten en volgende rondte heeft hopelijk mag het snel lukken.

Hier vandaag NOD. Nog niets gemerkt of gezien van ongesteldheid alleen dat ik wat griepig voelt. Dus ik kijk het nog even 3 dagen aan en dan maar testen,??
 
@loise ook geen ervaring mee maar kan zijn dat je zwangerschapshormoon nog niet zo hoog is en dat het de test niet trigger. Misschien volgende week nog een test doen en anders bloed laten prikken.
 
Terug
Bovenaan