Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hoi, ik sluit me ook graag aan. NOD verwacht ik rond 9 maart. Ik ben 35 en mijn vriend 36. We gaan voor ons eerste kindje. Vorig jaar in maart heb ik helaas een miskraam gehad en sindsdien is het tot hier toe niet meer gelukt zwanger te worden. Duimen maar dat het deze ronde raak is ??
 
Hi meiden,

Wat leuk! Is sluit mij ook graag aan! Ik ben bijna 28, mijn vriend bijna 27. Wij hebben een zoontje van ruim 3,5, een dochtertje van ruim 1,5 en zitten nu in de eerste ronde voor ons derde kindje. Super spannend weer! Mijn NOD is 2 maart ?
 
[quote quote=10534559]@HasiE: Ik ga ook voor jou duimen. Hou je ons op de hoogte? ?[/quote]
Zeker! Ik heb nog geen zwangerschapstest gedaan omdat ik dat nog niet durf. Wel een ovulatietest en die is negatief. Slaat nergens op weet ik, maar ik heb eens gelezen dat deze ook positief kan zijn als je zwanger bent en een negatieve ovu test is toch iets minder erg. Vrouwen logica? ?
 
@HasiE ik snap jou helemaal haha! Ik heb ook nog ovulatietesten liggen en had ook al bedacht dat ik die eerst ook probeer haha.. en dan bij op mijn nod een ‘echte’ test. Wel heel jammer dat ie negatief is! Hopelijk morgen goed nieuws ?
 
[quote quote=10534706]@HasiE ik snap jou helemaal haha! Ik heb ook nog ovulatietesten liggen en had ook al bedacht dat ik die eerst ook probeer haha.. en dan bij op mijn nod een ‘echte’ test. Wel heel jammer dat ie negatief is! Hopelijk morgen goed nieuws ?[/quote]
Ja ik ben heel benieuwd! Ik heb wel een beetje een ongi gevoel, maar nog niets te bekennen.
 
@Misstangette: Welkom! Wat verdrietig dat jullie vorig jaar een miskraam hebben gehad.. Ik ga heel hard voor je duimen dat het heel snel raak voor jullie is!
@MomAndBoyGirlBaby: Welkom! Wat onwijs leuk en spannend dat jullie voor jullie 3e kindje gaan! Heel hard duimen dat het allemaal raak is voor ons, deze ronde!
^
Ik zet jullie NODS ook in de beginpost, als jullie dat goed vinden? :D
@HasieE: Haha, ik snap je vrouwenlogica helemaal! Wat spannend. Morgen is je NOD al. Ben zo onwijs benieuwd voor je! :D
 
@Caramel: Het is zeker goed om mijn NOD op te nemen in beginpost. 
@HasiE: Ik herken die vrouwenlogica ook ? Heb het zelf ook al gedaan ? 
Deze namiddag een vaste smiley op de ovulatietest dus vanavond het nog gezellig maken ?? 
 
 
Hoi dames,

Ik merk dat ik het wachten toch echt wel heel erg lastig vindt. Zit nu op 4dpo en alles wat ik voel koppel ik aan mogelijke symptomen. Hoe gaan jullie hiermee om?
 
Terug
Bovenaan