Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Tessaxx volgende week zondagochtend ga ik testen.(als ik dan nog niet ongesteld ben geworden) we komen snachts weer terug van vakantie. Heb thuis een hele voorraad testen liggen ? Duurt me eigenlijk nog te lang haha. 
Heb al een week lang dat ik af en toe krampen onder in m'n buik heb, vooral als ik wakker wordt. Alsof ik elk moment ongesteld kan worden.maar verder voel ik helemaal niks. Voor de zekerheid maar aan de alcoholvrije cocktails op vakantie ?
 
@Tessaxx volgende week zondagochtend ga ik testen.(als ik dan nog niet ongesteld ben geworden) we komen snachts weer terug van vakantie. Heb thuis een hele voorraad testen liggen ? Duurt me eigenlijk nog te lang haha. 
Heb al een week lang dat ik af en toe krampen onder in m'n buik heb, vooral als ik wakker wordt. Alsof ik elk moment ongesteld kan worden.maar verder voel ik helemaal niks. Voor de zekerheid maar aan de alcoholvrije cocktails op vakantie ?
 
Hier gisteren even een achtbaan..
We zijn dus in the run voor een huis..en nu dus ook zwanger weet ik sinds gisteren.
Was zondag al misselijk maar ook wat grieperig, keelpijn en hoofdpijn enz. Gistermiddag gauw even getest omdat het idee me opeens aanvloog.
In de run voor ons droomhuis met nu 2 slaapkamers..dat is al puzzelen met 2 kids maar nu dus een extra uitdaging. Alles gaat even in stroomversnelling en ondanks dat we superblij zijn..moet het even landen :)
 
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Waar ik juli vorig jaar me nog afvroeg of ik een lentebabytje zou krijgen, begin ik me nu vooral af te vragen of ik nog wel een baby'tje krijg...
 
Terug
Bovenaan