Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10547827]Hier gisteren even een achtbaan.. We zijn dus in the run voor een huis..en nu dus ook zwanger weet ik sinds gisteren. Was zondag al misselijk maar ook wat grieperig, keelpijn en hoofdpijn enz. Gistermiddag gauw even getest omdat het idee me opeens aanvloog. In de run voor ons droomhuis met nu 2 slaapkamers..dat is al puzzelen met 2 kids maar nu dus een extra uitdaging. Alles gaat even in stroomversnelling en ondanks dat we superblij zijn..moet het even landen ?[/quote]
Van harte gefeliciteerd, super mooi nieuws!!?
 
Mag ik mij hier ook melden en meepraten? 
Wij hebben besloten om te gaan voor een eerste kindje, mocht het ons gegund zijn. Vorig jaar november (2021) gestopt met de pil, en vorige week voor het eerst ongesteld. Hopelijk is mijn cyclus nu weer wat normaler, wat maakt het je onzeker als je zo'n tijd niets hebt.
 
@muziekuiltje: gefeliciteerd!

@saarttje: blijft zo rot telkens als je weer ongesteld wordt. Is toch steeds een teleurstelling. Maar het lukt vast snel!

@rember: welkom! Hopelijk gaat het snel beter met je cyclus.
 
@Muziekuiltje: Wauw, gefeliciteerd!!
@Saarttje: Snap dat je heel erg baalt..maar geef niet op. Ik weet zeker dat het snel een keertje raak gaat zijn!
@Nicollee: De appgroep bestaat wel! Ik kan even navragen of je mailtje wel goed is doorgekomen.
@Rember: Welkom! Hopelijk heb je inderdaad snel een regelmatige cyclus.
 
Okay, de 13de begonnen met wat bloed bij het afvegen, en gister weer helemaal niks. Maar ook hagelwitte zwangerschapstesten. Dacht ik dat het niet irritanter kon dan ongesteld worden, gebeurt dit. Ik heb ook echt altijd hele constante cycli. Ga maar over een dag of 5 al mijn ovulatie testen, want dit wordt wellicht weer een rommeltje.
 
@Caramel wil je voor mij ook vragen. Heb me ook aangemeld via mail, maar zie nog geen app groep.

Ik weet het niet. Ik ben bezig met ovulatie testen van kruidvat. Test iedere dag dezelfde tijd. Aan mijn lichaam merk ik dat ovulatie bijna is aan afscheiding en krampen, maar de testen lopen niet op??? Ik zou het het nog deze maand moeten lukken dan word het van't weekend feest in huis.:) of ik moet later ovuleren en me lichaam houd me maar voor de gek?.
 
Terug
Bovenaan