Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Gefeliciteerd muziekuiltje!! Ik hoop voor jouw op een mooie zwangerschap!!

De andere dames, hoofd omhoog samen kunnen we elkaar ondersteunen!! Houd moed!!!
 
[quote quote=10548391]@Muziekuiltje: Wauw, gefeliciteerd!! @Saarttje: Snap dat je heel erg baalt..maar geef niet op. Ik weet zeker dat het snel een keertje raak gaat zijn! @Nicollee: De appgroep bestaat wel! Ik kan even navragen of je mailtje wel goed is doorgekomen. @Rember: Welkom! Hopelijk heb je inderdaad snel een regelmatige cyclus.[/quote]
Oh echt. Ja graag  wat jammer ik had me aangemeld leek mij super leuk om mee te praten . Maar werd maar niet uitgenodigd 
 
Hallo lieve dames!
Iedereen is toegevoegd aan de whatsapp die heeft gemaild. Het groepje is nu compleet en dus zal ik ook mijn mail niet meer checken.
Sorry voor de dames die langer moesten wachten. Een aantal mails kwamen in de spam.
Groetjes van mij!
 
Hallo, 
Ik wil me ook graag aansluiten bij jullie groepje. Ik ben 25 jaar en mijn vriend 26 en we zijn nu bijna een halfjaar bezig voor ons eerste kindje. Mijn NOD is 22 maart. Heb enkele dagen geleden wat krampen gehad, gelijkaardig zoals menstruatiekrampen en heb sinds enkele dagen gevoelige tepels. Hopelijk is dit een teken maar het is dus nog spannend afwachten. ☺️ 
 
Hallo lieve allemaal,
hoe is het met iedereen?
@muziekje: Yes! Gefeliciteerd! Ik wens jou een mooie en gezonde zwangerschap toe! 


@saartje: ik begrijp jou helemaal, maar probeer positief te blijven! Hoe makkelijk ook gezegd, want ik begin het ook spannend te vinden nu het zo lang duurt, maar we slepen elkaar er wel doorheen! 


@dreamer: ik doe ook al een aantal rondes hier mee maar heb dr whatsapp groep helemaal gemist.. zou ik nog toegevoegd kunnen worden? Lijkt me heel leuk aangezien we met ze alle in het zelfde schuitje zitten... 
Spannend @hart! Hou je ons op de hoogte? 
mijn NOD verwachtte ik 22/23 april maar vanmorgen heel licht roze bloed verlies bij afvegen (en niet bij iedere afveegbeurt zeg maar). Omdat ik een onregelmatige cyclus + late eisprong heb kan dit of innesteling zijn of m'n ongesteldheid komt eraan..... duimen, maar ga er vanuit dat het de ongesteldheid is. 


ik duim voor iedereen met de aankomende NOD! 
@dreamer; wil je mij laten weten of ik nog bij het whatsapp groepje mag/kan? ?
 
liefs! 
 
Hoi hoi,
Leuk dit ? wij zijn nu met ronde 3 bezig. Ik ben 28 en mijn man is 34. Verwacht morgen een smiley te krijgen bij de CB ovulatie test dus duimen maar (wij zijn om de dag aan het klussen momenteel). Jullie nog tips?
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan