Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hoi Tessaxx,
Ik durf niet vroeg te testen ik wacht liever af alhoewel ik wel moet bekennen dat ik wel steeds twijfel om het toch te doen maar ben dan bang voor een teleurstelling.
Groetjes Rowie
 
Ik had 2 maanden geleden een vroege zwangerschapstest (5 dagen voor nod) gedaan welke positief was. Daarna wel ook nog meerdere testen gedaan tot aan mijn nod, voor de zekerheid. Toen ging het alleen helaas toch nog mis een week later. Nu durf ik dus geen vroege testen meer te doen omdat ik bang ben dat ik dan weer heel erg blij zal zijn om vervolgens een nog grotere teleurstelling te krijgen. Maar het wachten duurt inderdaad wel heel erg lang...
Zit vandaag alleen een beetje met mijn eigen gedachten in tegenstrijd. Aan de ene kant kan ik niet wachten tot ik eindelijk kan testen, maar aan de andere kant ben ik zo bang dat het weer een teleurstelling zal zijn en dat ik toch weer ongesteld wordt... Hopelijk hebben we allemaal snel positief nieuws!
 
@TanTan ik snap je helemaal!
Heel toevallig dat we dezelfde NOD hebben, we wachten nog gewoon in spanning af en hopen op een positieve test!!
 
Jaaa wachten is echt vreselijk! Ik vind vroege testen wel fijn. Heb ook hele goedkope testen. Als het wit blijft kan ik me beter voorbereiden op mijn menstruatie. Vind het bloed zien terwijl ik allerlei kwaaltjes heb en mijn hoop hoog zit veel erger. Maar dat is voor iedereen anders. Ik kan me heel goed voorstellen dat als je vroeg positief test maar toch ongesteld wordt, dat erg zuur is. Maar voor mij is dat dan een soort bevestiging dat ik wel zwanger kan worden. 
Mijn NOD is 29 april
 
Spannend allemaal, wachten is idd verschrikkelijk! Mijn NOD is 5 mei ik hoop zo op een post uitslag het is steeds een teleurstelling om weer ongesteld te worden :-( 
Groetjes Rowie
 
@Tessaxx ja klopt :) gelukkig hoeven we nog maar een paar daagjes te wachten en het weekend gaat altijd snel dus dan voelt het wachten misschien iets minder lang haha.
 
Terug
Bovenaan