Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hier maandag een test gedaan maar helaas negatief. Stiekem toch gedacht dat die wel positief zou zijn.
Zit nu op dag 41 en nog steeds niet ongesteld geworden?
Heb gisteren bij de kruidvat teunisbloem olie capsules gekocht. Dat ondersteunt voor een regelmatige cyclus. Kan het altijd proberen ?
 
@Gebruiker10181654: dit is ronde 5 dus nog niet heel lang bezig. Misschien nog te vroeg om al de huisarts te bellen?
Vanaf de zomer gestopt met de pil dus al zo'n 9 maanden. Kan het nog het ontpillen zijn?
 
@Madeliefjeee, een vriendin van mij had hetzelfde die heeft toen medicijnen voorgeschreven gekregen zodat het goed op gang kwam en ze regelmatiger menstruerende. 
Hmm geen idee eerlijk gezegd.. ik ben na de 2e maand van het stoppen van de pil al redelijk constant geweest zit tussen de 26 a 28 dagen maar ik ken ook verhalen van vrouwen die er na 1 jaar nog last van hadden, je kan altijd overleggen met de huisarts natuurlijk :) nu moet ik wel erbij zeggen dat ik een hele fijne huisarts heb dus dan is het denk ik al snel laagdrempelig.
Gebruik jij ook ovulatie testen? Ik weet soms namelijk niet meer of je nu juist wel je 1e urine moet gebruiken of juist later op de dag..er zijn zo veel tegenstrijdige berichten te vinden daarover.
Groetjes Rowie
 
@Gebruiker10181654: ja ovulatietesten heb ik nu voor de 3e ronde gebruikt. Ik doe het nooit met ochtendurine. Meestal rond een uur of 1 en dan 4 uur van te voren niet plassen. Ik had op 22 maart een positieve ovulatietest dus daarom vind ik het zo raar dat ik nog niet ongesteld ben. Of het heeft niet doorgezet de eisprong? 
Ik heb het er met mijn vriend over gehad en ik denk dat ik toch maar morgen de huisarts ga bellen. Ben er normaal niet zo van dat ik om iets de huisarts bel haha
 
@Madeliefjeee, oké ik gebruik die roze van CB. Wat ik op het internet lees kan het ook zijn dat je een late innesteling hebt.. maar dat is het internet wil je natuurlijk geen hoop geven voor niks.
Slim, waarschijnlijk wil hij/zij eerst een gesprekje en dan eventueel afspraak voor bloedafname ;-) geeft je misschien ook wel rust als je geweest bent :)
Wel fijn dat je hier met andere vrouwen kan praten hè! Ik kan heel goed met mijn man praten maar verder dan hem wil ik nog met geen bekende het erover hebben dat we het aan het proberen zijn heb geen zin in vragen. Vindt het al erg genoeg als mijn schoonmoeder weer vraagt wanneer ze nu eens oma gaat worden, had ik vorige maand ook al en was toen net ongesteld geworden dubbel balen :-(
Groetjes Rowie
Groetjes Rowie
 
@Gebruiker10181654: net gelijk gebeld naar de huisarts. Kan 4 mei terecht. 
Ja rot is dat he. Valt me de laatste tijd ook op dat collega's, vriendinnen en familie er steeds vaker naar vragen. Aan de ene kant wil je gewoon zeggen dat het niet zo snel lukt. Heb het idee dat mijn zusje en ouders wel zo'n vermoeden hebben. Die begonnen er maandag nog weer over
Met welke ronde ben jij nu bezig als ik vragen mag?
 
@Madeliefjeee: 4 mei.. dan moet je nog even geduld hebben dus, hoop dat je dat niet al te erg vindt. Wel een prettig gevoel denk dat je nu een afspraak gemaakt hebt of juist niet?
Ja ook vaak van goh op jullie leeftijd hadden we al kinderen (ik ben 28 dit jaar 29 en mijn man is 34) ook van vrienden om ons heen zijn wij een van de weinige zonder kinderen. Wij zijn dit jaar ook 8 jaar samen waarvan 4 getrouwd dus mensen verwachten dan ook al snel kinderen ofzo.
Tuurlijk mag je dat vragen :) we zijn al een tijdje bezig ongeveer 8 maanden maar toen was het ongepland zeg maar nu met echt plannen van de meest vruchtbare periode is dit ronde 4. 5 mei zou mijn NOD zijn dus ik hoop zo dat het nu raak is! 
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan