Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10555619]@Danielleeeee: grappig dat je begint over pijnlijke borsten ik had dat dus echt nooit maar afgelopen menstruatie had ik hier wel een paar dagen last van, ze voelde echt zwaar en overgevoelig aan.
Groetjes Rowie
[/quote]
Oh echt? 
Hm ook wel gek dat je dat nu ineens wel had. Ik had het vroeger altijd.. en nu dus nog niet eens gehad en dat vond ik dus ook al gek haha. 
 
[quote quote=10555619]@Danielleeeee: grappig dat je begint over pijnlijke borsten ik had dat dus echt nooit maar afgelopen menstruatie had ik hier wel een paar dagen last van, ze voelde echt zwaar en overgevoelig aan.
Groetjes Rowie
[/quote]
Oh echt? 
Hm ook wel gek dat je dat nu ineens wel had. Ik had het vroeger altijd.. en nu dus nog niet eens gehad en dat vond ik dus ook al gek haha. 
 
@Danielleeeee: ik kijk altijd ook naar mijn testen en bewaar ze ik schrijf de dagen erop zodat ik kan bijhouden hoe het stijgt zeg maar. Van een heel licht 2e streepje naar een steeds duidelijker en donker wordende 2e streepje. Ik voel mij eisprong zelf eigenlijk nooit ik merk wel aan mijn lijf dat het eraan komt rauw eiwit slijm en ik ben ook wel eens misselijk in de ochtend tijdens het ontbijt dan weet ik dat het eraan zit te komen. 
Nee, wacht ik leg het anders uit ? een ovulatie test geeft je lh-piek aan dit moet je zien als een stofje dat je hersenen het signaal geeft om het eitje te laten "springen" en dat gebeurt 24 tot 48 uur na je, je 1e positieve ovulatie test in handen hebt gehad. Ik hoop dat het zo duidelijker is voor je?
Ik verwacht morgen mijn lh-piek en mijn NOD is 28 mei.
Groetjes Rowie
 
[quote quote=10555634]
@Danielleeeee: ik kijk altijd ook naar mijn testen en bewaar ze ik schrijf de dagen erop zodat ik kan bijhouden hoe het stijgt zeg maar. Van een heel licht 2e streepje naar een steeds duidelijker en donker wordende 2e streepje. Ik voel mij eisprong zelf eigenlijk nooit ik merk wel aan mijn lijf dat het eraan komt rauw eiwit slijm en ik ben ook wel eens misselijk in de ochtend tijdens het ontbijt dan weet ik dat het eraan zit te komen.
Nee, wacht ik leg het anders uit ? een ovulatie test geeft je lh-piek aan dit moet je zien als een stofje dat je hersenen het signaal geeft om het eitje te laten “springen” en dat gebeurt 24 tot 48 uur na je, je 1e positieve ovulatie test in handen hebt gehad. Ik hoop dat het zo duidelijker is voor je?
Ik verwacht morgen mijn lh-piek en mijn NOD is 28 mei.
Groetjes Rowie [/quote]
 
 
@Rowie
Ja ik ook! Ik heb ze van vorige maand ook in m'n boekje geplakt zo kan ik goed de verschillen zien (maar ik maak ook foto's dan heb ik geen onduidelijkheid over die streepjes haha)  Dat rauw eiwit afscheiding had ik idd ook daaraan herken ik het. Fijn hè.. dat je lichaam al dit soort tekenen geeft.  Yes dank je! Ik denk dat ik er dan de vorige maand iets te laat bij was omdat ik m'n testen kreeg en meteen positief testte. Nu test ik al 2 dagen dus kan ik hem niet missen?   Ander vraagje; hoe doen jullie dat met alcohol? Vorige maand heb ik dit gewoon gedronken (ik drink niet veel 2 wijntjes in het weekend) maar achteraf voelde ik mij daar toch niet goed bij... zit te denken gewoon helemaal geen alcohol meer te drinken.  Hoe staan/denken jullie hierover? 
 
@Danielleeeee, ik dronk sowieso al weinig alcohol. Maar nu drink ik tussen de eisprong en menstruatie sowieso geen alcohol. En tussen de menstruatie en eisprong heel af en toe op een feestje 1 of 2 drankjes.
 
[quote quote=10555695]@Danielleeeee, ik dronk sowieso al weinig alcohol. Maar nu drink ik tussen de eisprong en menstruatie sowieso geen alcohol. En tussen de menstruatie en eisprong heel af en toe op een feestje 1 of 2 drankjes.[/quote]
@Sanna
Ik dus ook niet. Zat er idd zelf ook aan te denken tussen eisprong en verwachte menstruatie dus niet te drinken. Voelt toch beter! ?

 
@Danielleeeee: ook eigenlijk wel een goed idee, vraag me alleen af of ze niet gaan vervagen op den duur ? maar dan is een foto wel goed ?? 
Ja zeker fijn dat je lijf je laat weten dat het er "klaar" voor is ? Goed bezig.
Ik drink alleen 1 of max 2 glazen wijn als ik ongesteld ben en ik 100% zeker weet dat ik niet zwanger ben maar ik moet ook wel zeggen dat ik sowieso niet veel drink ook voor dat we aan kinderen wilde beginnen was het miss 1 a 2 glazen in de maand haha.
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan