Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10556886]Ik was even wat stiller hier. Lees alles wel dagelijks hoor haha. Ik zat te wachten tot de huisarts mij zou bellen over vervolgstappen omdat ik pcos heb. Vandaag zelf maar gebeld en het bleek dus ook dat ik zelf contact met de huisarts moest opnemen. In het ziekenhuis zeiden ze dat het andersom zou gaan haha. Dus miscommunicatie. Ik heb voor dinsdag een afspraak staan dus ben benieuwd. Ik wacht trouwens nu op een positieve ovulatietest. Zit nu op dag 20..[/quote]
@Madeliefje
Haha dan heb je veel terug te lezen hihi.
Oh dat is heel fijn dat er dinsdag een afspraak staat. Veel succes alvast!! 
Hopelijk komt je eisprong snel! ?? ik zit op dag 15. Vandaag en gister avond positief ovulatie test. 
 
@Danielle: wat fijn een positieve ovu test. Doen jullie het dan om de dag of elke dag? 
Omdat ik heel erg onregelmatig ben weet ik niet wanneer mijn eisprong is. Dus wij doen het nu om de 2 dagen en bij een positieve ovulatietest dezelfde dag en de 2 dagen erna elke dag. De eerste 6 maanden deden we het om de dag maar merk dat het dan een moetje wordt en mijn vriend en ik hadden er dan niet zo zin meer in haha. Dus dat werkte niet voor ons.
 
[quote quote=10556924]@Danielle: wat fijn een positieve ovu test. Doen jullie het dan om de dag of elke dag? Omdat ik heel erg onregelmatig ben weet ik niet wanneer mijn eisprong is. Dus wij doen het nu om de 2 dagen en bij een positieve ovulatietest dezelfde dag en de 2 dagen erna elke dag. De eerste 6 maanden deden we het om de dag maar merk dat het dan een moetje wordt en mijn vriend en ik hadden er dan niet zo zin meer in haha. Dus dat werkte niet voor ons.[/quote]
@Madeliefje
 
In mijn vruchtbare week om de dag, en op de dag van de positieve ovulatie test en de dag daarna. Deze week dus 5 keer. (Vorige week do, za, zo, gister en dus vandaag nog op de planning?) Teveel achter elkaar is ook niet goed voor de kwaliteit van het zaad. Dus vandaar. En elke dag.. moet ik niet aan denken dat is geen doen (voor ons haha) 


Snap ik.. je wilt niet dat het een 'moetje' is je wilt het leuk houden. 
 
@Madeliefje, veel succes tijdens de afspraak! 

Ik ga er maar nog even vanuit dat mijn eisprong inderdaad 7 mei was. Dus dan is zaterdag mijn NOD. Spannend en ik heb wel van vanalles last, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mijn prikkelbare darm en het weer dan aan mijn cyclus... Toch niet zo'n van fan van warme zomerdagen hier ?
 
[quote quote=10556780]

@Tzozar
Wat vervelend zeg.. is je schildklier momenteel wel goed ingesteld? Of heb je daar nu ook klachten van? 


Ik werk zelf bij de huisarts en ik weet inderdaad dat je eerst even moet afwachten.. en dat is niet wat je wilt want wachten duurt lang maar vaak kunnen ze ook niet zo heel veel doen. Alleen mocht je menstruatie echt lang op zich laten wachten dan kan je evt. je huisarts bellen en vragen om een hormoonkuur, dan wordt je menstruatie weer opgewekt en 'meestal' komt de menstruatie daarna weer beter/goed op gang. Er zijn ook veel vrouwen waardoor na covid infectie of vaccinatie de menstruatie ontregeld is (geweest) en daarbij wordt dit soms ook gegeven. 


Misschien idd sowieso een goed idee om een afspraak bij een verloskundige te maken zoals de anderen zeiden. Die kunnen je sowieso meer informatie geven dan een huisarts op dit gebied.
Hoop dat je er wat aan hebt? [/quote]Schildklier staat nu bijna binnen de normen. Maar was extreem traag. Over 6 weken weer checken. Vorige week wel hoofdpijn gehad, toen ik nog aan de pil was had ik dit altijd voor de stopweek. Dus ik hoop dat het een seintje was voor een eisprong.
 
Hey dames,
Hier was het ook even stil want we waren lekker aan het genieten van de zon in Dubai! Heerlijk dat je er dan niet zo aan denkt en mee bezig bent. We zitten nu in de vruchtbare week en ik verwacht vrijdag of zaterdag een positieve ovulatietest.
Laten we hopen dat er deze maand veel geluk voor iedereen in zit!
 
@TzozaR, fijn dat het met de schildklier dan nu in ieder geval goed gaat :) 
@Idem, heerlijk, vakantie. Ik wordt er bijna jaloers van. Succes deze rondje!
Ik zit inmiddels op 12DPO en omdat mijn buik al een paar dagen rommelt en ik erg moe ben kon ik het toch niet laten er al een test aan te wagen.
Vanmorgen met ochtendurine zowel een simpele action test als een CB met wekenindicator. Mijn temperatuur is echter vanmorgen wel gedaald wat suggereert dat ik morgen of overmorgen ongesteld zou worden. CB dan geeft dan ook inderdaad 'niet zwanger'. Maar nou zag ik tot mijn verbazing op de actiontest binnen de tijd een heel licht streepje.
Dus nu heb ik spijt dat ik toch getest heb, want dit maakt het allemaal nog meer vaag ?
 
Terug
Bovenaan