Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Sanna: Haha lekker verwarrend is dat de een wel en de ander niet het kan liggen aan de gevoeligheid van de testen je zou kunnen kijken met welke waardes er wordt gemeten. En anders over een paar dagen nog een keer testen mocht je niet ongesteld worden (ik zal duimen voor je). Zelf zit ik ook weer verschrikkelijk ongeduldig te wachten tot 28 mei ?
Groetjes Rowie
 
@Sanna: Haha lekker verwarrend is dat de een wel en de ander niet het kan liggen aan de gevoeligheid van de testen je zou kunnen kijken met welke waardes er wordt gemeten. En anders over een paar dagen nog een keer testen mocht je niet ongesteld worden (ik zal duimen voor je). Zelf zit ik ook weer verschrikkelijk ongeduldig te wachten tot 28 mei ?
Groetjes Rowie
 
@sanne o wat spannend! Ik denk dat het wel is gelukt en dat de CB gewoon nog niet voldoende hcg heeft opgepikt! Morgen of overmorgen nog een keertje testen!
@rowie ja heerlijke vakantie gehad!
Tot mijn verbazing vanochtend al een positieve ovulatietest (dinsdag hebben we het gezellig gemaakt, woensdag niet dus vanavond natuurlijk wel!). Heb mijn eisprong nog niet gevoeld dus ik verwacht dat deze morgen plaatsvindt. Nod is 3 juni.
 
@Idem, spannend, dan mag je ook weer op het wachtbankje :p 
Ik heb zojuist een early test gehaald en gedaan en die is helaas toch spierwit :( Dus hopelijk dan maar morgen of overmorgen ongesteld en door naar volgende ronde. 

Ik vind onduidelijkheid en vage cycli allemaal nog veel vervelender dan gewoon wachten en eventueel opnieuw beginnen als het niet lukt... 
Volgende week dus toch naar de huisarts om het eens aan haar voor te leggen allemaal. Ook omdat mijn cycli relatief lang blijven na de pil. 
 
@Idem: fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad wij gaan volgende week ook even lekker weg voor een paar dagen dus de tampons en zwangerschap testen gaan beiden mee ? succes ook weer met wachten...
Groetjes Rowie
 
@rowie oh lekker even weg, dan gaat de tijd ook een stuk sneller en hopenlijk natuurlijk een positieve test!
@sanna al meer duidelijkheid?
Ik ben ook benieuwd hoe het met @frasseke, @caramel en de andere meiden is!
Hier vanochtend de 2e smiley op de ovulatietest en ook m'n eisprong gevoeld dus we hebben het vanavond ook nog gezellig gemaakt en nu hopen dat het raak is! 
 
Terug
Bovenaan