Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Idem, ik duim voor je mee! 

Hier nog geen bloed, maar al wel wat kraampjes en een gekelderde temperatuur. Morgen is mijn NOD. Dus waarschijnlijk vannacht of morgen dan. Misschien dat ik zondag nog een test doe als ik dan nog niet ongesteld ben. Maar we hebben ons mentaal maar vast ingesteld op de volgende ronde ?
@Rowie, ik heb op jouw advies over 1,5 week een afspraak bij een verloskundige. Super vriendelijk aan de telefoon en inderdaad geen probleem om langs te komen met mijn zorgen voor advies. Dank voor deze tip :) 
 
@Idem: ja komt eigenlijk best goed uit ben ik er niet zo mee bezig want we zijn nog wel op mijn NOD. Alhoewel mezelf kennende ben ik er toch best wel mee bezig haha (maar hopelijk wat minder ?) 
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe het met de andere meiden is!
Mooi ?? dan gaat de wachttijd nu weer in helaas.
Groetjes Rowie
 
@Sanna: ben blij dat je hier iets aan hebt gehad en hoop dat je het als prettig mag ervaren ? ik zelf heb het als heel prettig ervaren werd gelijk op mijn gemak gesteld daarna even op de weegschaal, bespreken hoe mijn dagelijkse leven eruit ziet, mijn eetgewoontes en seksleven, hoe mijn menstruatie verloopt eigenlijk kwam alles wel voorbij haha en daarna nog even een echo gemaakt kreeg ook foto's mee hoe het er vanbinnen uitzag. 
Helaas denken veel vrouwen vaak nog dat je alleen naar een verloskundige kan/mag als je zwanger bent, maar hopelijk lezen veel vrouwen dit die aan een kinderwens bezig zijn of hebben.
Groetjes Rowie
 
Dames,
Vraagje; hoe staan jullie tegenover early testen? 
Ik zou volgens de app 1 juni weer ongesteld moeten worden. Heb met mijn vriend al besproken dan sowieso (natuurlijk) te testen, alleen heb ik thuis 4 early testen liggen.. zit te denken volgend weekend die te gebruiken.. ook al weet ik dat het niet helemaal betrouwbaar kan zijn.. 
 
Doen jullie elke maand early testen of juist niet? 

 
[quote quote=10558000]Dames, Vraagje; hoe staan jullie tegenover early testen? Ik zou volgens de app 1 juni weer ongesteld moeten worden. Heb met mijn vriend al besproken dan sowieso (natuurlijk) te testen, alleen heb ik thuis 4 early testen liggen.. zit te denken volgend weekend die te gebruiken.. ook al weet ik dat het niet helemaal betrouwbaar kan zijn.. Doen jullie elke maand early testen of juist niet?[/quote]
 
@Rowie
Wanneer kon jij testen? 28 mei toch? 
 
@Danielleeeee: Ik zelf ben er niet zo fan van omdat het bij mij positief is geweest week later werd ik toch ongesteld dus zal een vroege miskraam geweest zijn dus ik wacht nu liever wat langer ook al vindt het altijd zoooo lang duren haha. Maar als jij je prettig voelt bij eerder testen moet je het zeker doen ?
Ja klopt mijn NOD is 28 mei dus zit weer gespannen af te wachten.. maar gelukkig gaan we van de week even lekker weg en komen pas terug na mijn NOD.
Groetjes Rowie
 
[quote quote=10558031]@Danielleeeee: Ik zelf ben er niet zo fan van omdat het bij mij positief is geweest week later werd ik toch ongesteld dus zal een vroege miskraam geweest zijn dus ik wacht nu liever wat langer ook al vindt het altijd zoooo lang duren haha. Maar als jij je prettig voelt bij eerder testen moet je het zeker doen ? Ja klopt mijn NOD is 28 mei dus zit weer gespannen af te wachten.. maar gelukkig gaan we van de week even lekker weg en komen pas terug na mijn NOD. Groetjes Rowie[/quote]
@Rowiee
Ja dat snap ik.. daarom zat ik er ook over te twijfelen, maar denk dat ik mezelf niet kan inhouden? dit is maand 2, dus moet het ook nog een beetje uitvinden allemaal. 


Ik ben nu 6 dpo en had vannacht enorme pijn in m'n buik voelde echt als menstruatie pijn en hield ook wel eventjes aan, geen bloedverlies. Voel me ook niet helemaal fit ofzo. M'n NOD is 01-06 

Iemand die dit herkent? 
 
@Danielleeeee: haha snap ik, je kan het altijd proberen natuurlijk je hebt ze toch al liggen ? Dat snap ik het is ook allemaal spannend en véél in het begin.
Dat is wel lastig hoor het kan van alles zijn, misschien iets verkeerds gegeten, innesteling krampen, voortekenen van aankomende menstruatie of gewoon een keer buikpijn, dat is lastig te bepalen vindt ik.
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan