Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hier bijna weer m'n eisprong. Toen straks een donkere streep op m'n ovulatie test maar nog net geen knaller. Morgen dus en rond woensdag m'n ei
En dan die ellendige wachtweken weer !
Hoe gaat het met derest ?
 
[quote quote=10558244]@Danielleeeee: haha snap ik, je kan het altijd proberen natuurlijk je hebt ze toch al liggen ? Dat snap ik het is ook allemaal spannend en véél in het begin. Dat is wel lastig hoor het kan van alles zijn, misschien iets verkeerds gegeten, innesteling krampen, voortekenen van aankomende menstruatie of gewoon een keer buikpijn, dat is lastig te bepalen vindt ik. Groetjes Rowie[/quote]
 
@Rowiee Ja ik ga a.s. vrijdag testen.. ik heb testen in huis die je 6 dagen voor je verwachte menstruatie kunt doen. Heb deze week vakantie echt vreselijk als je op het wachtbankje zit haha... pfff   Ik weet niet wat het was ben niet helemaal in m'n hum vandaag niet helemaal fit.  Ga jij meteen vrijdag testen Rowie? Hoe voel jij je? Nog oké of heb je symptomen/klachten?? 
 
@Danielleeeee: Haha ja leuk hè wachten...not... ? Ik zou je maar niet te druk maken, stressen schiet je ook niks mee op ?
Ik ga niet meteen testen, ik wacht tot zondag of maandag als ik dan nog niet ongesteld ben geworden dan doe ik het wel. Nee ik heb nog nergens last van meestal begint dat 1 a 2 dagen voor ik ongesteld moet worden, bij mij gaat het dan een soort van aan de binnenkant van mijn onderbuik borrelen/pruttelen  lastig uit te leggen haha
Groetjes Rowie
 
 
 
@Rowie en @Danielle, spannend, ongeveer dezelfde NOD. Ik duim voor jullie beide mee hoor!
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden maar de testen blijven ook negatief... Ik twijfel steeds meer of er wel een eisprong geweest is. Vandaag is cyclusdag 42 en mijn langste cyclus tot nu toe was de eerste na het stoppen met de pil van 46 dagen. 

Ik hoop zo dat ik toch snel ongesteld word, want dan kunnen we tenminste door. Maar ik ben heel erg bang dat dat nu heel lang gaat duren :(
 
[quote quote=10558465]@Danielleeeee: Haha ja leuk hè wachten…not… ? Ik zou je maar niet te druk maken, stressen schiet je ook niks mee op ? Ik ga niet meteen testen, ik wacht tot zondag of maandag als ik dan nog niet ongesteld ben geworden dan doe ik het wel. Nee ik heb nog nergens last van meestal begint dat 1 a 2 dagen voor ik ongesteld moet worden, bij mij gaat het dan een soort van aan de binnenkant van mijn onderbuik borrelen/pruttelen lastig uit te leggen haha Groetjes Rowie[/quote]
 
@Rowieee
Haha vre-se-lijk maar is vooral omdat ik deze week vrij ben, goed getimed ook hahaha.
Oh ik stress zeker niet ben me alleen heel bewust van wat ik allemaal voel zeg maar.. heb sinds vandaag iets gevoelige tepels. Maar ik heb echt zo'n stom buik gevoel dat het deze maand niet gelukt is, had ik vorige maand ook?? 
 
Enige nuttige dat je kunt is afwachten.. Knap dat je pas volgende week gaat testen, maar ik snap dat wel, ik ben pas net begonnen zal wel anders zijn?
 
 
[quote quote=10558534]@Rowie en @Danielle, spannend, ongeveer dezelfde NOD. Ik duim voor jullie beide mee hoor! Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden maar de testen blijven ook negatief… Ik twijfel steeds meer of er wel een eisprong geweest is. Vandaag is cyclusdag 42 en mijn langste cyclus tot nu toe was de eerste na het stoppen met de pil van 46 dagen. Ik hoop zo dat ik toch snel ongesteld word, want dan kunnen we tenminste door. Maar ik ben heel erg bang dat dat nu heel lang gaat duren ?[/quote]
 
@Sanna dank je wel das lief! 
Gadsie wat ontzettend vervelend toch weer.. Ik hoop en duim ook voor je dat je ongesteld wordt dan kun je weer een nieuwe poging gaan doen! ?
 
@Danielleeeee: haha kan je niet iets verzinnen om jezelf bezig te houden, grote schoonmaak in huis, veel wandelen of iedere dag ergens naar toe fietsen fietsen met een lekker muziekje op of je partner pesten, shoppen, online bak of kook cursus...? 
Hmm, oké zou in ieder geval nog niet bij de pakken neer gaan zitten wie weet is het wel gelukt ?
In het begin was ik precies hetzelfde hoor, kriebelt het wel nog steeds een beetje om iets eerder te testen hoor maar dat negeer ik maar gewoon.
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan