Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10558605]@Danielleeeee: haha kan je niet iets verzinnen om jezelf bezig te houden, grote schoonmaak in huis, veel wandelen of iedere dag ergens naar toe fietsen fietsen met een lekker muziekje op of je partner pesten, shoppen, online bak of kook cursus…? Hmm, oké zou in ieder geval nog niet bij de pakken neer gaan zitten wie weet is het wel gelukt ? In het begin was ik precies hetzelfde hoor, kriebelt het wel nog steeds een beetje om iets eerder te testen hoor maar dat negeer ik maar gewoon. Groetjes Rowie[/quote]
@Rowieee
Haha.. ik heb wel dingen gepland straks komt een vriendin dus dat is fijn. En hou mezelf wel bezig haha. Maar pfff zo vervelend je let overal op. Heeeel irritant? 
Nee doe ik niet, maar weet niet waarom ik dat denk echt heel stom. 
Heel knap van je. Hoe lang waren jullie ook alweer bezig? 
 
@Danielleeeee: haha oke mooi ?? ja ik weet het dat heb ik ook nog steeds hoor en bij ieder dingetje denk je weer heey dat ken ik nog niet of huh wat is dit..?
Wij hebben 8 maanden gewoon zonder ovulatie testen gedaan en zijn nu aan onze 4e ronde met bezig, dus al een tijdje helaas ?
Groetjes Rowie
 
 
@Rowie, aan het begin heb ik wel eens teunisbloemolie geprobeerd, maar omdat in het idee had dat het weinig effect had ben ik daar inmiddels ook mee gestopt. Ik weet ook niet of je dat soort dingen na de eisprong kan blijven slikken, voor het geval dat het raak is zegmaar. 
Zijn er nog andere dingen het proberen waard die gewoon vrij te koop zijn? 
 
@Sanna: oké weet niet hoelang je het geprobeerd hebt maar meestal heeft je lijf er even de tijd voor nodig voor je verbetering merkt. Ik heb zelf de eerste 3 maanden na het stoppen met de pil dit geslikt: https://www.bol.com/nl/nl/p/conceive-plus-vruchtbaarheids-ondersteuning-vrouwen/9300000033108704/?bltgh=r-miQI21Jo-Nyc3bGPtFjg.2_6.10.ProductPageUrl 
Dit kan geen kwaad mocht het toch raak zijn.
Ik had het idee dat het voor mij hielp, maar iedereen is weer anders natuurlijk! 
Groetjes Rowie
 
Hey, hoe gaat het met jullie? Alweer bijna jullie NOD? 
Hier inmiddels 2 weken na het bezoek aan de huisarts en doorverwezen ben. 2 weken gehad, 10 te gaan ? Inmiddels op dag 43 en nog geen eisprong, het is zo onzeker als je niet weet wanneer je eisprong is en het zo lang duurt.. 
 
 
 
Terug
Bovenaan