Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Rember: vervelend he als je niet weet wanneer precies je eisprong is..
Ik zit nu op dag 28 en nog geen positieve ovulatietest. Ben op dag 10 al begonnen met testen. Volgende keer maar geen cb testen meer gebruiken denk ik. Wordt een duur grapje zo ?
 
@madeliefjeee jeetje dat kost een hoop. Ik heb vidamore ovulatietesten gebruikt. Vond ik een mooie prijs en zeer duidelijk in gebruik en aflezen
 
@Odie: spannend je eerste ronde! Al lang gestopt met anticonceptie? Wij hebben 8 maanden gewoon zonder ovulatie testen gedaan en zijn nu aan onze 4e ronde met bezig, dus al een tijdje helaas ? NOD 28 mei.
Groetjes Rowie
 
@Rember: Pff ja, ik haat wachten ? ik wil ook zo graag weer testen eigenlijk... Maar ja afwachten is slimmer in mijn geval dus zondag of maandag testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Zou wel leuk zijn als het gelukt is mijn man is de 1e jarig zou een leuk cadeautje zijn ? 
Jeetje dat duurt lang... Kan je niet bij een ander ziekenhuis eerder terecht?
Groetjes Rowie
 
@madeliefjeee: echt vervelend voor je, dat schiet ook niet op hoop echt voor je dat je cyclus wat regelmatiger gaat verlopen.. Ja hè die krengen zijn echt duur maar vindt ze wel fijn in gebruik net zo als Sensitest die werken ook prettig misschien heb je daar nog iets aan ???
Groetjes Rowie
 
@rowieee ik heb in april mn koperspiraal laten verwijderen maar toen hebben we nog even opgepast want ik ging een nieuwe baan starten en wilde niet zwanger zijn bij aanvang nieuwe baan. Dus dit is eigenlijk de 1e echte ronde. Wel ovulatietesten gebruikt en verder om de dag geklust om de kansen te vergroten maar we gaan het zien ?

En 28 mei is bijna! Spannend Dan kan je eindelijk testen, ik duim mee voor je!
 
Terug
Bovenaan