Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@madeliefje ja echt! Dat word heel duur zo.. denk dat wij een beetje in zelfde schuitje zitten. Ik vermoed bij mijzelf ook pcos. A.s. Dinsdag voor de zekerheid bloed laten prikken op de schildklier maar verwacht dat niet dat het daar aan ligt.
@rowie wat gaat de tijd best snel dan, voor mijn gevoel moest je laatst ook testen rond 5 mei toch? Dat is het fijne als je toch een kortere cyclus hebt! Wel elke maand dan kans! Ik hoop het voor je, zou een heel leuk kado zijn!!
Ander zh kon wel maar als je dan een traject in moet zit je weer beter bij zh waar ik nu op de wachtlijst stw zei mij dokter
 
[quote quote=10559120]@Rember: Pff ja, ik haat wachten ? ik wil ook zo graag weer testen eigenlijk… Maar ja afwachten is slimmer in mijn geval dus zondag of maandag testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Zou wel leuk zijn als het gelukt is mijn man is de 1e jarig zou een leuk cadeautje zijn ?
Jeetje dat duurt lang… Kan je niet bij een ander ziekenhuis eerder terecht? Groetjes Rowie
[/quote]
@Rowie
Laat je weten wanneer je gaat testen? Ik ben dom geweest en vanmorgen getest en negatief natuurlijk haha. Vorige maand 13 dagen na m'n eisprong had ik mijn menstruatie dus ik verwacht hem a.s. dinsdag ipv woensdag. Maar ik ga zondag nog een keer testen en dan pas woensdag hoe moeilijk ik dat ook vind pffffff. 


Hoe voel jij je? Ik heb pijnlijke tepels en iets gevoelige borsten. Verder niks. 


Ik duim voor je!! 
 
[quote quote=10559087]@Rember: vervelend he als je niet weet wanneer precies je eisprong is.. Ik zit nu op dag 28 en nog geen positieve ovulatietest. Ben op dag 10 al begonnen met testen. Volgende keer maar geen cb testen meer gebruiken denk ik. Wordt een duur grapje zo ?[/quote]
 
[quote quote=10559087]@Rember: vervelend he als je niet weet wanneer precies je eisprong is.. Ik zit nu op dag 28 en nog geen positieve ovulatietest. Ben op dag 10 al begonnen met testen. Volgende keer maar geen cb testen meer gebruiken denk ik. Wordt een duur grapje zo ?[/quote]



@Madeliefje
Ik heb deze testen, vind ze super fijn en goed koop in verhouding. 
https://www.bol.com/nl/nl/p/telano-ovulatietesten-vroeg-50-testen-dipstick-gratis-ovulatiekalender-ovulatietest-strip/9200000110552569/?bltgh=shmUpjzLDMvlVaSgE61DWw.4_19.22.ProductPageUrl
 
 
 
@Odie: oké dat snap ik wel idd, het je het naar je zin? ?
Ja nog 1,5 dag haha ik het bewust toch geen zwangerschapstest meegenomen alleen tampons denk ik zie het wel ala we weer thuis zijn, kunnen we nu alleen genieten. Hoop zo morgen NIET ongesteld te worden voor de komende 9 maanden haha. Dank je, duim ook voor jou!
Groetjes Rowie
 
@Rember: klopt mijn cyclussen zijn kort maar niet te kort gelukkig en heb een regelmatige dus mag daar mee in mijn handjes knijpen! Dank je, ik hoop het zo hè das het leukste verjaardagscadeau wat ik hem kan geven zeker omdat we al een langere tijd bezig zijn.
Ja oké dan snap ik idd dat je liever langer wacht dat zou ik ook doen als de kwaliteit beter is.
Hoop dat het voor jou ook mee mag gaan zitten! 
Groetjes Rowie
 
@Danielleeeee: ja zal ik doen, denk wel dat ik het zondag ga doen ipv maandag mits ik niet ongesteld ga worden de komende dagen. Haha ja, geduld is een schone zaak zullen we maar denken ?
Ik voel me eigenlijk goed gek genoeg meestal voor ik ongesteld moet worden heb ik een beetje een gek onderbuik gevoel nu helemaal niks... Dat had ik afgelopen keer dat mijn borsten echt extreem gevoelig/licht pijnlijk waren nu niet. 
Ik ga echt voor ons duimen dan zondag ? (ook voor de andere dames natuurlijk!!!!)
Groetjes Rowie
 
[quote quote=10559209]@Danielleeeee: ja zal ik doen, denk wel dat ik het zondag ga doen ipv maandag mits ik niet ongesteld ga worden de komende dagen. Haha ja, geduld is een schone zaak zullen we maar denken ? Ik voel me eigenlijk goed gek genoeg meestal voor ik ongesteld moet worden heb ik een beetje een gek onderbuik gevoel nu helemaal niks… Dat had ik afgelopen keer dat mijn borsten echt extreem gevoelig/licht pijnlijk waren nu niet. Ik ga echt voor ons duimen dan zondag ? (ook voor de andere dames natuurlijk!!!!) Groetjes Rowie[/quote]

@Rowie
Leuk! Spannenddddd!! Fijn dat je je goed voelt. Raar hè dat het de ene maand zoveel kan verschillen als met de andere maand? 
Vorige maand had ik lichamelijk nergens van en nu buikpijn, pijnlijke borsten etc. 


Ja! Spannend!!!! Ik hoop zo op positief!
Veel plezier dit weekend! 
 
@Danielleeeee: Ja joh steeds als, je denkt je lijf te kennen loopt het toch weer net even anders haha. 
Dank je, ik ga nu ook mijn telefoon lekker wegleggen, lees het zondag allemaal wel weer ? dus hopelijk beide goed bericht ?
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan