Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@rowieee haha voordeel van niet zwanger worden is dat je veel mag klussen ? maar hoop natuurlijk dat het goed gaat! Ben benieuwd naar je uitslag!!
 
[quote quote=10559251]@rowieee haha voordeel van niet zwanger worden is dat je veel mag klussen ? maar hoop natuurlijk dat het goed gaat! Ben benieuwd naar je uitslag!![/quote]
@Odie
Haha.. ja dat is geen straf hè. Alleen, ik vind/ervaar wel dat het dan wel anders voelt dan buiten je vruchtbare week (er ligt minder druk op zeg maar) 
 
 
 
[quote quote=10558719]Spannend wij zijn ook aan het proberen..nod op 4 juni. Fingers crossed ?[/quote]

@Odie
Welkom! Ik heb mijn NOD op 01-06 (2e ronde)
Hoe voel jij je? 
 
@danieleeeee hahaha ja we lachen dr maar om dat het toch iets anders voelt.
Spannend je nod op 1/6 dat is bijna! Ik had gister wat krampen en gevoelige borsten wat me wat vroeg leek voor ongesteldheidsklachten maar misschien is mn lijf me gewoon voor de gek aan het houden. Wachten duurt lang he.
Hoe voel jij je?
 
Hey dames, er komen al een paar nods aan, spannend weer!
Ik heb de 1e wachtweek erop zitten, nog 1 te gaan. Nod is 3 juni, maar vandaag hele erge (mensturatie) rugpijn en krampen. Dit heb ik normaal een dag voordat ik ongesteld wordt. Aangezien ik vorige ronde opeens op dag 27 ongesteld werd (ipv 31 normaliter, ook met de dag ervoor kramp) verlies ik een beetje de hoop voor deze ronde. Ik hoop heel erg dat ik dit weekend niet ongesteld wordt. 
Ovulatie was wel pas een week geleden dus nu ongesteld worden lijkt me ook een beetje snel..
 
 
[quote quote=10559482]@danieleeeee hahaha ja we lachen dr maar om dat het toch iets anders voelt.Spannend je nod op 1/6 dat is bijna! Ik had gister wat krampen en gevoelige borsten wat me wat vroeg leek voor ongesteldheidsklachten maar misschien is mn lijf me gewoon voor de gek aan het houden. Wachten duurt lang he.Hoe voel jij je?[/quote]
@Odie
Haha echt hè.. maar goed we maken er wel altijd het beste van?
Ik had zondag op maandag nacht erge kramp leek op menstruatie kramp, dacht echt ik word ongesteld. Toen woensdag hele dag zeurende pijn ter hoogte van m'n baarmoeder. Ben vandaag niet helemaal mezelf beetje chaggie. Heb sinds paar dagen gevoelige borsten, maar echt geen pijn te noemen (had ik vorige maand niet) 
Ik had 17&18 mei m'n eisprong (ovulatie testen positief) Vorige maand (1e maand proberen was ik 13 dagen na m'n eisprong ongesteld) dus ik ben zeeeer benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik weet het niet zo goed.. 
Oh wachten duurt zo lang echt.. Hoe is jouw cyclus? 
 
[quote quote=10559568]Hey dames, er komen al een paar nods aan, spannend weer! Ik heb de 1e wachtweek erop zitten, nog 1 te gaan. Nod is 3 juni, maar vandaag hele erge (mensturatie) rugpijn en krampen. Dit heb ik normaal een dag voordat ik ongesteld wordt. Aangezien ik vorige ronde opeens op dag 27 ongesteld werd (ipv 31 normaliter, ook met de dag ervoor kramp) verlies ik een beetje de hoop voor deze ronde. Ik hoop heel erg dat ik dit weekend niet ongesteld wordt. Ovulatie was wel pas een week geleden dus nu ongesteld worden lijkt me ook een beetje snel..[/quote]

@Idem
Vervelend he.. pff je wordt er soms gek van. 
Ik hoop & duim voor je dat je niet ongesteld wordt!! Verder nog andere klachten? 
 
@danieleee mijn cyclus wisselt een beetje tussen 25-30 Al is hij meestal 28 dagen. Na het verwijderen van koperspiraal ineens 34 dagen maar ga er vanuit dat het vanaf nu weer normaal is. Ovulatie was op de 21e.

Vorige maande voelde ik helemaal niks, geen humeur verandering en geen aankondigingskramp niks. Maar toen de spiraal er nog in zat had ik altijd 5 dagen van te voren kramp die opliep en Dan ongesteld op dag 28. Dus nu heb ik kleine krampjes en weet ik niet of dit iets is haha. We gaan het wel zien volgend weekend. ?
 
Terug
Bovenaan