Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hoi allemaal,
Willen jullie even meekijken met mijn ovulatietest?? De vorige keren is die niet zo donker geweest, is deze positief? Ik heb nog nooit een positieve ovulatietest gehad vandaar mijn vraag! 

 
https://ibb.co/Lz0rXjF
 
@rember hangt ook een beetje van het merk af geloof ik? Bij degene die ik had (vidamore) zou dit een positieve zijn, of in ieder geval een: je ovulatie is dichtbij
 
[quote quote=10559592]Hoi allemaal, Willen jullie even meekijken met mijn ovulatietest?? De vorige keren is die niet zo donker geweest, is deze positief? Ik heb nog nooit een positieve ovulatietest gehad vandaar mijn vraag! [/quote]
@Rember
Ik heb die testen ook! Deze is hartstikke positief! Veel plezier haha?
Fijn zeg een positieve ovu test! 
Ik vind deze testen heel erg fijn. 
 
[quote quote=10559589]@danieleee mijn cyclus wisselt een beetje tussen 25-30 Al is hij meestal 28 dagen. Na het verwijderen van koperspiraal ineens 34 dagen maar ga er vanuit dat het vanaf nu weer normaal is. Ovulatie was op de 21e. Vorige maande voelde ik helemaal niks, geen humeur verandering en geen aankondigingskramp niks. Maar toen de spiraal er nog in zat had ik altijd 5 dagen van te voren kramp die opliep en Dan ongesteld op dag 28. Dus nu heb ik kleine krampjes en weet ik niet of dit iets is haha. We gaan het wel zien volgend weekend. ?[/quote]
@Odie
Maar wel fijn een beetje regelmaat. Ik heb pas 1 menstruatie gehad (13-04 is m'n mirena verwijderd na 7 jaar, ik was toen nooit ongesteld) na 1 week had ik al m'n eisprong toen. Die voelde ik ook altijd tijdens mijn mirena.
Wij zitten dus dicht bij elkaar! Ik ben zo benieuwd jij dan?? 
 
@danieleee haha ja maar een paar dagen verschil. Jij woensdag testen en ik zaterdag. Ik ben heel benieuwd. Hoop natuurlijk dat het raak is maar probeer ook realistisch te blijven dat het allemaal wel even kan duren. Duurt wel lang die 2 weken ?
 
[quote quote=10559664]@danieleee haha ja maar een paar dagen verschil. Jij woensdag testen en ik zaterdag. Ik ben heel benieuwd. Hoop natuurlijk dat het raak is maar probeer ook realistisch te blijven dat het allemaal wel even kan duren. Duurt wel lang die 2 weken ?[/quote]

@Odie
Haha ja... kan nu al bijna niet meer wachten haha. Echt stom hè. 
Ja joh.. die 2 weken lijken eeuwen te duren joh pfff. 


Houd je mij op de hoogte? ? 
 
Terug
Bovenaan