Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Danielle ik wilde eigenlijk typen geen symptomen (had ik ook niet echt bij mijn eerste zwangerschap), maar nu ik er over na denk ik was gisteren mega chagrijnig, maar écht chagrijnig, kon niks hebben en dat gebeurt niet zo vaak. En vandaag bij een aantal dingen extreem wispelturig: ik wilde een broodje, oven aan gedaan en gelijk vaatwasser uitruimen, toen dat klaar was geen zin meer in het broodje, oven uit, 5 minuten later op de bank toch weer zin en weer oven aan (dit is echt zo niet hoe ik ben). Conclusie: zit iets minder lekker in mij vel of hormonen, maar kan ook gewoon toeval zijn!
@Odie gelukkig nog geen menstruatie vandaag en ook geen krampen! Nog 6 dagen afwachten!
 
@idem wat jij beschrijft over je dag gister/vandaag zo was ik vandaag. Werd helemaal gek van mezelf ? vroeg me ook al af of dat een hormoon iets is of toch menstruatie, je kan uit alle ‘klachten’ zo weinig opmaken helaas
 
[quote quote=10559739]@Danielle ik wilde eigenlijk typen geen symptomen (had ik ook niet echt bij mijn eerste zwangerschap), maar nu ik er over na denk ik was gisteren mega chagrijnig, maar écht chagrijnig, kon niks hebben en dat gebeurt niet zo vaak. En vandaag bij een aantal dingen extreem wispelturig: ik wilde een broodje, oven aan gedaan en gelijk vaatwasser uitruimen, toen dat klaar was geen zin meer in het broodje, oven uit, 5 minuten later op de bank toch weer zin en weer oven aan (dit is echt zo niet hoe ik ben). Conclusie: zit iets minder lekker in mij vel of hormonen, maar kan ook gewoon toeval zijn! @Odie gelukkig nog geen menstruatie vandaag en ook geen krampen! Nog 6 dagen afwachten![/quote]
 
@Idem Oh wat ontzettend naar zeg.. Hoe voel jij je vandaag? Ik voel mij vandaag enorme klote. Ben echt niet mezelf, moe, chagrijnig en emotioneel. Ik had dit vorige maand ook 2 dagen voordat ik ongesteld werd dus ik denk dat ik echt ongesteld ga worden? Kan nog alle kanten op, maar zo voelt het nu. Dus even afwachten, als ik dinsdag niet ongesteld ben geworden dan toch maar even testen woensdag, heb er alleen een hard hoofd in.. 
Alleen aan de andere kant, m'n borsten worden steeds iets pijnlijker (had ik vorige maand 0 last van) en ik werd vannacht wakker helemaal naar, erg misselijk bijna overgeven.. haha zucht?
 
[quote quote=10559744]@idem wat jij beschrijft over je dag gister/vandaag zo was ik vandaag. Werd helemaal gek van mezelf ? vroeg me ook al af of dat een hormoon iets is of toch menstruatie, je kan uit alle ‘klachten’ zo weinig opmaken helaas[/quote]

@Odie
Stom is dat hè? Ik heb dat dus vandaag. Pfff had dit nooit met m'n mirena dus ik baal hier echt zo van, dat gevoel van niet jezelf zijn. Heb jij daar nu ook meer last van? 
 
Terug
Bovenaan