waar is iedereen van voor het eerst naar gyn???

Oh ja en zoals gezegd, ik kan mijn eigen berichten niet zien, dus ook niet de caps lolock en de foutjes, sorry daarvoor. Dat is voor mij de voornaamste reden om hier niet meer te schrijven ;-((

hey meiden,

vannochten weer een test gedaan en weer gelijk een licht streepje (plusje) dus nu kan ik er niet meer om heen...t gekke is dat ik sinds vandaag ineens allerlei klachtjes heb moe, duizelig, misselijk ontzettend kortaf...

dit is uiteraard niet echt een leuk bericht voor jullie, ondanks dat je het een anders gunt. Ik heb dit zelf ook vaak bij anderen zitten lezen....en dacht shit waarom ik niet...

ik wil jullie dan ook heel veel geluk wensen, ook met jullie komt het een keer goed...

dikke kus

he polleke gefeliciteerd meid ik gun het je van harte!!! ik moet 15 juli naar de gyn ik hoop dat ik dan niet ongi ben geworden zit dan op cyclus dag 27(als het goed gaat) heb net mijn eerste kuur clomid gehad dan zouw mijn cyclus langer moeten zijn! wij hebben heeeeellll veel geklust op mijn vruchtbaare dagen dus wie weet!! is het raak! voel mij de laaste 2dagen wel erg moe en soms een beetje dizziieee hahaha maar dat kan ook door die clomid zijn.maar ik blijf de hoopen groetjes xxxjes springkikkertje

Nee hoor, het is helemaal niet vervelend. Ik bala soms wel eens van die berichten over na 1 of 2 rondes mopperen over onzekerheid en daarna zwanger zijn. Of meiden die helemaal niet hoeven te ontpillen en gelijk raak zijn. Maar meiden die hier al zo lang meeschrijven en alle onzekerheden zo goed kennen.... die gun ik het met alle liefde van de wereld. Grappig dat je niks merkte en nu wel. Kan natuurlijk de HSG zijn, die nu toeneemt, waardoor je streepje ook begint te komen. Of het is psychisch, nu je het weet...
Nou de eerste spannende weken kunnen voor jullie beginnen. Ik duim dat julllie snel een goede echo hebben en lekker kunnen genieten.

Strooi je nog wat glitters voor ons wachtende meiden? En hou je ons op de hoogte?

liefs
Wenser

Dag meiden,

Ik ff niet reageren, duik zo mijn bedje in.

Maar Polleke jou wilde ik van harte feliciteren met je zwangerschap.
Het is je van harte gegund en geniet er maar lekker van.

Liefs Saskia

hierbij de glitters, t is jullie ook zo gegund..

snap wat je bedoelt wenser, je leest inderdaad bericht over 1 á 2 rondes en dan denk je, het kan nog zo lang duren...maar ook ik deed dit in het begin, die tijd was ik allang voorbij,. richting NOD baalde ik eigenlijk want dat was het moment supreme, erop of eronder...

gelukkig is bij jullie alles goed en wordt het nu een "lucky" shot, veel blijven klussen tot lang in de cylus, maar dat deed je waarschijnlijk al haha
Hoop zo dat het dit jaar nog goed komt bij jullie dat je niet terug hoeft naar het ziekenhuis...

springkikker, spannend zeg! hopelijk is het raak en heeft de clomid goed z'n best gedaan (en het zaadje uiteraard) hopelijk lezen we goed nieuws..

vandaag verloskundige al gebeld, gek hoor maar het mag al...omdat ik me zorgen maak en de voorgeschiedenis krijgen we met 6 weken al een echo of er uberhaupt leven is. want ik ben me er heel bewust van dat het nog fout kan gaan tis nog zo vroeg...

dikke knuffel

hierbij de glitters, t is jullie ook zo gegund..

snap wat je bedoelt wenser, je leest inderdaad bericht over 1 á 2 rondes en dan denk je, het kan nog zo lang duren...maar ook ik deed dit in het begin, die tijd was ik allang voorbij,. richting NOD baalde ik eigenlijk want dat was het moment supreme, erop of eronder...

gelukkig is bij jullie alles goed en wordt het nu een "lucky" shot, veel blijven klussen tot lang in de cylus, maar dat deed je waarschijnlijk al haha
Hoop zo dat het dit jaar nog goed komt bij jullie dat je niet terug hoeft naar het ziekenhuis...

springkikker, spannend zeg! hopelijk is het raak en heeft de clomid goed z'n best gedaan (en het zaadje uiteraard) hopelijk lezen we goed nieuws..

vandaag verloskundige al gebeld, gek hoor maar het mag al...omdat ik me zorgen maak en de voorgeschiedenis krijgen we met 6 weken al een echo of er uberhaupt leven is. want ik ben me er heel bewust van dat het nog fout kan gaan tis nog zo vroeg...

dikke knuffel

He Polleke
tegek en probeer er toch van tegenieten, en als je de eerste echo krijg enje zit dat het goed is dan weet je meteen dat het ooke is en kan je er meer van genieten en daar gaanw ook van uit toch.

springkikkertje: dus ej zit al op dag 27 en dus eht wordt spannend bij je. Hoop voor je dat het raak is dan hebben we weeer blij nieuws

ik moet zelf as wkd O worden maar ben vaak smorgens al misselijke en savonds een opgezette buik, Maar ik geloof nergens meer in. Ja zelfbescherming hahahahaha

maar ik kan de strees enz welbegrijpen als je leest dat er weer iemand zwanger is maarja iedereen op deze forum met wie we al een tijdje kletsen gun ik van harte. Net als wenser zegt als er meiden schrijven dat ze net een paar mnd bezig zijn en dan snel zwanger zijn nee daar heb ik dan veel meer moeite enz mee.

iedereen sterkt met afwachten en polleke laat jeweten hoe de echo was.

kus natas

Terug
Bovenaan