waar zijn de 35-plussers gebleven???????

Even weer boven aan de lijst plaatsen!

Nootje, hoe is het nu? Al meer duidelijkheid?

En Suusje, hebben jullie al verdere onderzoeken gehad?

Ben benieuwd... ook naar de anderen!!

Hier alles rustig, in afwachting van mijn NOD op 4 april. Maar het kan bijna niet raak zijn deze maand want we hebben nauwelijks geklust omdat we beiden behoorlijk ziek zijn geweest. (wel balen!) Dus echt zenuwachtig ben ik nu niet. Ik heb overigens ook totaal geen eventuele symptomen, alleen maar sjaggie en dat ben ik altijd als ik ongesteld moet worden!

Groetjes, cee

Hoi Cee en andere 35+dames,

Ben zojuist ongi geworden (althans dat denk ik kheb al klein beetje bloed verloren) Heb wel een vermoeden dat het door gaat zetten.
Maar goed het geeft me ook wel weer wat rust hoor en ik weet in ieder geval dat ik ook een onregelmatige cyclus kan hebben!
Maar ik heb geduld dus op naar een volgende ronde

Voor Cee en alle andere dames ik blijf jullie volgen hoor!!     Veel

Groetjes, nootje

Hoi Cee en andere meiden,

Ja, ik leef nog hoor! Net terug uit de Dominicaanse Republiek, waar we een geweldige vakantie gehad hebben. Enige minpuntje was mijn ongi...
Gelijk afgelopen maandag een potje met zaad van mijn vriend weggebracht (wat klinkt dat stom)  en ik moest bloed laten prikken in het begin van mijn cyclus. Aankomende woensdag krijgen we de uitslag, en ik kan bijna niet wachten. Het gekke is dat ze het daar al weten en ik weet van niets.... zie er toch wel een beetje tegenop hoor. Ik ben wel heel blij dat mijn vriend zo positief is. We hebben intussen heel veel gelezen over dood zaad enzo... en er zijn operaties en dergelijke mogelijk.. en hij heeft zoiets van "ze snijen maar raak, als het maar iets oplevert" wel erg lief hoor! Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.
Cee, 4 april is best wel snel, het blijft spannend toch? ook al is er weinig geklust?
Nootje, balen voor je dat je ongi bent geworden...
En andere meiden, nog iets nieuws te melden? Hoe is het gegaan met de IUI?

Groetjes Suusje

He hallo,

Daar zijn we weer.
Morgen (3 april) mijn NOD en ik voel sinds gister al behoorlijk krampen en chagarijning!!!!!! Het is niet leuk voor my husband maar hij moet het ontgelden.
Het is ook zo dubbel allemaal: en je word ongesteld en je bent niet zwanger.
Mijn man heeft al gezegd dat we het anders maar verder kunnen laten onderzoeken maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil.Ja, een tweede en het liefst op de gewone manier maar als het niet komt dan wil ik toch verder kijken.
We gaan maar weer op naar ronde 13 en januari is toch ook een leuke maand.
Ja,ik tel steeds uit wanneer de kleine geboren zou kunnen worden,doen jullie dat ook???
Nou,iedereen succes en afwachten maar.
Groetjes van Jack37

Ben ik weer!

Helaas gister alweer ongesteld geworden   dat is weer errug balen, het was ook even schrikken omdat het twee dagen voor mijn NOD kwam en dan verwacht je het nog helemaal niet!!! Pffffff om echt heeeeeeel chagrijnig van te worden. Jack, meid het lijkt alsof we een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Ik ga nu ook alweer ronde 10 in. Mijn mannetje  is alleen nog niet zo bezig met eventuele onderzoeken, hij vindt dat we het nog even de tijd moeten geven. Maar ik begin toch  steeds meer te  twijfelen. In verband met leeftijd  enzo. En ik zou zoooo graag niet al teveel leeftijdsverschil tussen de kindjes willen hebben.  Nu is dat  sowieso al 3 jaar! Maar goed, wie weet is april  onze maand.?!!!

Suusje, wat goed om te horen dat  je een lekkere vakantie hebt gehad! Wauw de Dominicaanse Republiek, lekker hoor! En spannend dat je woensdag  de uitslag krijgt. Ik duim voor je!

Nootje, jij zit in spannende dagen zie ik (in de andere topics). Nog  steeds geen echte ongi! En dan dus alweer 4 weken over tijd! Ben je al naar de ha geweest? Ik zou toch wel zekerheid willen hebben,  toch?

Meiden, succes maar weer  

Ik ga voor ronde 10!
lfs, cee

Hoi,

ik werd op stipt op de 28e(ook nog op de 28e dag, ongi) lekker nauwkeurig, dat wel. ik reken dan ook gelijk weer uit op brabbel wanneer ik uitgerekend ben als ie deze keer raak zal zijn dat is 2 januari.

maar mijn eerste kwam precies op de uitgerekende datum, de tweede werd een week voor de datum gehaald en de derde (die wordt donderdag een jaar!!!) die kwam 11 dagen eerder, uit zichzelf   (althans....met een paar flessen bitter lemon achter mijn kiezen)

De vierde ronde is dus weer van start en we hebben weer alle kans.
Een mediu heeft gezegd dat er eentje voor ons klaarstaat, daar ga ik dus maar van uit(zei er niet bij wanneer!!)
Ik heb wel voor mezelf gezegd dat ik 40 eigenlijk wel de max vind om moeder te worden, dat is in december het zou nog net kunnen dus!!!

liefs Jeanette

Hoi Cee, en 35+en klusdames,

Hier weer een berichtje van mij!
Ben nu 22 dgn overtijd en had afgelopen dond. wat bruine afscheiding verloren daarna een paar dagen niets en sinds vanmorgen weer bruine afscheiding met wat draadjes bloed.Ik heb dus nu het sterke vermoeden dat het vanavond wel eens los kan barsten

Maar goed ik wil geen onnodige paniek zaaien hoor dus wacht ik maar rustig af.

En Cee, jij hebt binnenkort je NOD he! Ik hoop echt van harte dat je ongi mag wegblijven!
En ook jij die altijd zo optimistisch overkomt HOUD MOED hoor!!!
Ik zal aan je denken en voor je duimen

Liefs Nootje

Hallo, ik ben ook een oudje '36' en 10 weken zwanger van ons 2e kindje. Ik wil jullie graag wat moed meegeven dat het ondanks de leeftijd ook snel kan gaan. Ik ben van mijn 1e kindje (zoon van 1.5) zwanger geraakt in ronde 1 (was toen 34) en van ons 2e kindje in ronde 3.
Dus ook op leeftijd kan het vlot gaan.
Ik wens iedereen enorm veel succes met zwanger worden en als jullie zwanger zijn met zwanger zijn, dat er maar mooiekindjes geboren mogen worden.
Het vervelende van zwanger zijn + ouder is dat je gelijk allerlei informatie krijgt over prenataal onderzoek. Uiteraard heel goed dat dat er is maar ja wat doe je wel en niet. Daar zijn wij nog niet over uit.

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan