waar zijn de 35-plussers gebleven???????

Hai Nootje -nou, ik ben niet altijd positief hoor! Vandaag heb ik een flinke dip te pakken. Misschien komt het omdat er zoveel dames op dit forum (zo snel!) zwanger worden,...pff ik weet het niet.  Maar af en toe ben ik ook heel jaloers hoor, want ik wil ook zooooooo graag. Ik  wil weer het fantastische gevoel van zo'n ukkie in je buik voelen!   Maar helaas, ik ben weer  ongesteld geworden (en nu zelfs twee dagen voor m'n NOD!!!)- dusssss op naar ronde 10  Balen!

Hoe is het met jou dan? Heeft de ongi doorgezet? Of toch niet en ga je dan testen???? Wauw echt spannend hoor. Het kan zomaar raak zijn!   Ik blijf voor je duimen.

En suusje, succes morgen met de uitslag van het onderzoek!!!!!!

Liefs, cee

Oh, Debbie bedankt nog voor je hart onder de riem. Laten we hopen dat leeftijd idd geen rol speelt en dat we allemaal snel zwanger mogen zijn

Wat ben je toch een lieverd Cee! Dat je aan mijn uitslag denkt.
Kan me goed voorstellen dat je je rot voelt nu je weer je ongi hebt.... die rotduivels ook! Maar koppie op.... jouw tijd komt echt wel. En ronde 11 is toch een geluksgetal?
En anders maken we er gewoon een geluksronde van voor je.......
Houd moed! straks lachen we er om.....

En Nootje? vertel vertel... hoe gaat het daar? Zijn de duiveltjes weggebleven?

Liefs Suusje

Hoi Suus en Cee en de andere dames,

Tja zoals ik al verwachtte is idd mn ongi losgebarsten.
Maar ik heb wel mn vraagtekens hierbij zo van hoe komt het dat ik overtijd ben geweest en ik heb nu geen last van mn menstruatiepijnen terwijl ik meestal behoorlijk ziek kan zijn. Maar goed op naar een volg.ronde!

En suus idd spannend hoor want jij verwacht morgen de uitslg
Veel succes Suus!

En tot morgen allemaal?

groetjes, nootje.

Ha Nootje

Balen zeg, dat je ongi toch heeft doorgezet. Die rode duivels komen ook altijd ongelegen! Bah, ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Je lichaam kan je toch echt voor de gek houden he?!! Het lijkt bij jou wel alsof je een menstruatie bent overgeslagen, je was toch zo'n 4 weken over tijd? Of misschien was je toch zwanger? MMM, lastig maar,,,,, nieuwe ronde nieuwe kansen! We moeten positief blijven, toch?

Suusje, ik ga hard voor je duimen vandaag! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt! Laat je weten hoe het is geweest?

Liefs, cee

Jeetje Nootje, heeft het nog doorgezet? Ben erg nieuwsgierig. Vind het erg knap dat je er zo ogenschijnlijk rustig onder kunt blijven.
Nu had ik zelf altijd een regelmatige cyclus en daarbij ook nog eens een korte (24-25dagen). Normaal niet zo leuk, maar als je probeert zwanger te worden zijn er meer kansen en minder wachttijd.
Nu is het nog even afwachten hoe mijn cyclus zich gaat ontwikkelen. Op zich was alles snel op gang na de bevalling, alleen heb ik de regelmaat nog niet zo bijgehouden.

Ik leef erg met jullie allemaal mee en hoop dat jullie snel goed nieuws hebben.
Zelf kan ik niet wachten tot we weer  kunnen proberen.  We hadden zoiets van na 6 maanden gaan we er weer voor. En aangezien de tijd vliegt (als je  niet zit af te wachten)  is dat nog ruim een maand. Ik reken er namelijk op dat het niet zo snel zal lukken en als dat wel zo is dan is dat  ook heel leuk. Mijn nichtjes schelen ook 15 maanden en dat vond ik altijd heel leuk.
Ach  voorlopig mogen we nog niet eens oefenen, want tijdens de bevalling is mijn schaamlip gescheurd. De poging om dit te herstellen is maar gedeeltelijk gelukt. Nu staan we even droog, totdat ze over 2 weken bekijken wat de volgende actie is.
Ik heb nu zelf zoiets van had ik het maar laten zitten tot later. Maar ja, als de 2e er nooit komt, loop je dan forever beschadigd rond en  de last die je ervan hebt.

Nou dames, ik duim voor jullie en hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik af en toe(alvast) met jullie meedoe.

Nina

DIT "OUDJE"IS NU TOCH ECHT ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo dames,zoals beloofd,ik zou het van de daken schreeuwen als het bij mij zover is en het is nu zover. iK BEN ZWANGER.
Ik weet meteen hoe de meiden zich voelen waarbij het weer niet raak is en ik heb het ook maanden zo gevoeld maar uiteindelijk is het in ronde 12 toch gelukt.
Inderdaad kan ik het nog niet echt geloven maar dat komt wel.
Wat heb ik deze maand anders gedaan?
 Ik heb tegen veel mensen verteld dat ik zwanger wilde worden want ik werd er gek van wanneer, of we al weer bezig waren.
Ik heb het temp.laten zitten want ik wist toch wel wanneer mijn eisprong ong.was.Want hoe meer je eraan denkt hoe meer druk erop ligt.
Maar een beetje dom heb ik wel gedaan want uit koppigheid omdat het al 9 mnd.niet gelukt was, heb ik de foliumzuur ook niet geslikt en ja hoor.... nu ben ik zwanger.
Maar het meest frappante was wel dat ik de week voor de eisprong 2x gedroomd heb dat de zwang.test positief was en daarna droomde ik dat ik 15 weken zwanger was.Dit had ik nog niet eerder gedroomd.
Maar goed,ik hoop dat alles goed blijft gaan en ik weet hoe jullie je voelen maar ik wens jullie een heeeele spoedige zwangerschap met z'n allen.
Groetjes van Jack37.

Hoi Cee, Nootje en andere meiden,

Allereerst Nootje wat ontzettend balen voor je dat je ongi bent geworden!......
Nou, toch maar weer koppie op en naar de volgende ronde helaas...

Jackie37, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ronde 12 dat is toch super! Een hele fijne zwangerschap gewenst.

Nou, vandaag dus naar de gyn geweest. Op het allerergste voorbereid na het slechte nieuws van vorige keer. En wat denken jullie? alle testen waren goed! Het zaad van mijn mannetje is helemaal goed! We konden ons geluk niet op en hebben later op de gang een vreugdedansje gemaakt..... Mijn bloedtest was ook goed.
Weer een inwendige echo gehad en ik heb bijna weer mijn eisprong. Die is dus iedere maand verschillend. Vorige maand pas op dag 20 ofzo... en nu  zit ik pas op dat 13. De uitslag van mijn uitstrijkje was niet goed. Ik heb last van een schimmel schijnt (nooit iets van gemerkt). Dit heeft mogelijk de samenlevingstest negatief beinvloed. Nu mag ik hem vrijdag opnieuw doen en dan krijg ik meteen de uitslag. Als deze dan goed is mogen we pas in september terugkomen. Dan krijg ik een baarmoederfoto e.d.. Als deze weer slecht is heb ik "verkeerd" baarmoederslijm wat mogelijk vijandig is of zoiets. Dan gaan we verder kijken hoe of wat en met welke methode het dan mogelijk zou kunnen gaan lukken.
Nou, ben wel erg opgelucht hoor! en mijn mannetje ook... hij noemt zichzelf de man van 57 miljoen! ha ha....
Gelukkig kunnen we er samen nog om lachen!
Nou, tot zover mijn update!
Welterusten!

Liefs Suusje

hallo allemaal

eindelijk een forum waar oudjes zitten die zwanger willen worden.
ik ben 37 (bijna dan) en heb 3 kinderen van 17,15,13.
partner is 34 en heeft geen kinderen.
we zijn al 12 jaar samen en na 2 jaar samenwonen wilde ik wel een kindje van hem, hij niet, vond het wel prima met zo met mijn 3 kinderen, en hadden het druk genoeg ermee.
Prima, mij daar volledig bij neergelegd (had die "" oer"drang ook niet van "ik moet/wil moeder worden, was het tenslotte al) en er nooit meer over gepraat.
tot 1,5 jaar geleden, kinderen zijn groot nu en een kindje van mijn schat zou toch eigenlijk wel erg leuk zijn, en gezien mijn leeftijd had ik zoiets van..nu kan het nog.
Hij heeft er lang over na moeten denken (niet of hij wel een kindje zou willen, dat wou die op zich wel, maar hij maakt zich druk over alle dingen die mis kunnen gaan, of hij wel een kind op deze wereld neer wil zetten. etc etc...alle bezorgde scenario's kwamen voorbij)
Ik heb m niet gepusht, niet gezeurd, keuze helemaal aan hem over gelaten, ook als t antwoord nee zou zijn zou ik daar vrede mee hebben gehad.
En eindelijk, na 1,5 jaar staat hij er 100% achter. heb sinds 1 maand geen anticonceptie meer.
nu maar hopen dat t geen jaren duurt.
heb de persona gekocht om te weten wat mijn vruchtbaarste dagen zijn.
wat ik jammer vind...ik kan nergens op internet percentages vinden over hoe lang oudere vrouwen erover doen om zwanger te worden.
Van jonge vrouwen wel.....zoveel % is binnen een half jaar zwanger, zoveel % binnen een jaar.
maar over 35+ is niks te vinden

Terug
Bovenaan