A
Anoniem
Guest
Hai Nootje -nou, ik ben niet altijd positief hoor! Vandaag heb ik een flinke dip te pakken. Misschien komt het omdat er zoveel dames op dit forum (zo snel!) zwanger worden,...pff ik weet het niet. Maar af en toe ben ik ook heel jaloers hoor, want ik wil ook zooooooo graag. Ik wil weer het fantastische gevoel van zo'n ukkie in je buik voelen! Maar helaas, ik ben weer ongesteld geworden (en nu zelfs twee dagen voor m'n NOD!!!)- dusssss op naar ronde 10 Balen!
Hoe is het met jou dan? Heeft de ongi doorgezet? Of toch niet en ga je dan testen???? Wauw echt spannend hoor. Het kan zomaar raak zijn! Ik blijf voor je duimen.
En suusje, succes morgen met de uitslag van het onderzoek!!!!!!
Liefs, cee
Oh, Debbie bedankt nog voor je hart onder de riem. Laten we hopen dat leeftijd idd geen rol speelt en dat we allemaal snel zwanger mogen zijn
Hoe is het met jou dan? Heeft de ongi doorgezet? Of toch niet en ga je dan testen???? Wauw echt spannend hoor. Het kan zomaar raak zijn! Ik blijf voor je duimen.
En suusje, succes morgen met de uitslag van het onderzoek!!!!!!
Liefs, cee
Oh, Debbie bedankt nog voor je hart onder de riem. Laten we hopen dat leeftijd idd geen rol speelt en dat we allemaal snel zwanger mogen zijn