Hoi meiden,
Inderdaad het weekend weer voorbij en gelukkig heeft de zon wat energie gegeven.
Karosie,wat herkenbaar onze verhalen betreft de schoonfamilie. Ik kan me er druk om blijven maken dat sommige mensen alle begrip tonen en anderen het juist af laten weten. Ik zou mijn schoonzus en zwager graag laten weten dat we het niet leuk vinden dat ze zich niet verdiepen in ons verdriet en niet vragen hoe het voelt e.d., maar ik leg me erbij neer. Ik gun hun ons verdriet niet meer en laat me ook niet kennen. Inmiddels zijn we ook bij de kleine wezen kijken. En moet toegeven dat ik het niet erg moeilijk vond. Het doet toch wat met je als je zo'n kleintje ziet. Kan alleen maar hopen dat wij ook snel zo'n kleintje mogen verwelkomen.
Wensvoordrie, fijn om te horen dat je weer meer energie krijgt.
Ik merk dat het iedere dag een beetje beter gaat. Werken is nog steeds vermoeiend, maar geeft ook weer afleiding. Merk ook dat de zwangerschapsverschijnselen zo goed als over zijn. Ook de pijn onder in de buik en rug zijn verdwenen. Wel heb ik nog steeds wat bruine afscheiding en dat schijnt normaal te zijn? Regelmatig wordt ik nog overvallen door huilbuien. Ben ook erg benieuwd wanneer de menstruatie gaat komen.
Ben alweer aan het temperaturen om zo mijn lichaam meer te begrijpen. Doen jullie dat ook?
Meisjeb, hoe gaat het? Hoop dat je de kracht vindt dat je je collega kan zien/ spreken. Een collega heeft inmiddels ook verteld zwanger te zijn. We waren vrijwel tegelijk uitgeteld. Gelukkig is ze daar erg lief mee omgegaan. Natuurlijk ben ik erg blij voor haar, maar het doet toch even pijn. Het zou leuk zijn geweest om samen zwanger te zijn. Nu ik het weet, wordt het iedere dag wel wat makkelijker om daar mee om te gaan. Zoals je hierboven kunt lezen, ben ik ook vrijwel meteen naar de kleine van mijn schoonzus wezen kijken. Nu geeft het me wat meer rust in mijn hoofd om de tijd aan ons zelf te besteden.
Babybelle, hoe gaat het met je? Weet je al meer over de pijn in de borst? Bij mijn nacontrole heb ik het nog gehad over een schimmelinfectie, maar de gyn vertelde dat het absoluut geen miskraam kan veroorzaken of gevolgen heeft tijdens een zwangerschap. Voor de bevalling moet het wel behandeld worden ivm dat het kindje dan een infectie kan krijgen.
Meiden, veel sterkte en afleiding vandaag. We moeten vertrouwen hebben dat er voor ons ook nog mooie tijden aankomen. Veel liefs.