Waar zijn de april 2009 moeders?

Hallo dames,
Ben weer even aan het 'gluren bij de buren'....
Wij van 'we gaan ervoor' waren ook erg nieuwsgierig naar elkaar en toen heb ik via gmail (maar kan ook via hotmail o.i.d.) een fake mailadres geopend waar iedereen naar toe kon mailen die dat wilde. Zo hebben we foto's e.d. uitgewisseld. Ook mailen we wel persoonlijke dingen met elkaar.
Misschien een tip voor jullie! Ik wilde ook idd niet mijn eigen mailadres hier op de site achterlaten.
Groetjes Laura

Hoi dames,

Hier ook nog wachtend op de rode duivels. Naar verwachting volgende week, want ben pas 3 wkn na opgewekte mk. Heb al wel een test gedaan om te kijken hoe het met de hormonen staat. Deze was negatief. Vreemd om blij te zijn met een negatieve test, maar fijn om te weten dat je lichaam weer normaal is. Lekker dubbel.

Ben vanaf moment mk weer aan het temperaturen om te weten wat mijn lichaam doet. Deze schommelt behoorlijk en krijg er geen duidelijkheid van. Zal er wel bijhoren na mk. Voel wel  dat er een ei aan komt. Is wel gevoeliger dan voorheen.
We hebben dit weekend ook weer voor het eerst gevreeën. Het was fijn om weer intiem te zijn. Wilde ook geen condoom gebruiken, dat vind ik niet prettig. We zien wel wat er gaat  gebeuren de komende weken.

Wel fijn om te lezen dat iedereen weer wat aan de betere hand is. Merk dat het iedere dag wat beter gaat en afgewisseld met een k dag. Durf steeds vaker te geloven dat het goed komt.

Fijne werkdag of vakantie toegewenst.....lekker hoor als je nu een weekje vrij bent. Geniet ervan.....groetjes  

Hey hallo meiden!
Volgens mij zitten de meesten tegen de menstruatie aan te hikken....ik ook, maar volgens mij is die bij mij in aantocht. Ik verlies sinds gister een beetje bloed en verder wat donkere afscheiding. Ik vond het wel raar gister, toen ik merkte dat ik wat bloed verloor. De vorige keer dat dit zo was gingen er alarmbellen rinkelen en was t geen goed teken. Ik schrok nu eerst ook weer en kreeg weer datzelfde bange gevoel. Tot ik me realiseerde dat ik niet bang hoefde te zijn en dat het dit keer goed was. Raar he?
Gister op mijn werk een gesprek gehad met een collega. Ik had een klein   probleempje en uiteindelijk raakten we aan de praat over mijn miskramen en mijn hormonen en natuurlijk over mijn gevoelens en gedachten. Weer  janken natuurlijk.....  's avonds toen ik thuiskwam liep een kennis langs die ook had gehoord van de 2e miskraam. Zij heeft ook een mk gehad en ze wilde graag even praten. Lekker, lotgenotencontact, stonden we daar te janken op de stoep....... Was dus weer een lekker dagje....
Dus ja, de betere dagen beginnen wel de overhand te krijgen, maar soms heb ik ook wel een minder leuke dag. Dit weekend gaan mijn vriend en ik een weekend naar Brussel,  lekker bijkomen en bonbons en wafels eten. Alleen beetje jammer dat ik dan net nu ongesteld ga worden.....  kan ik mijn pasgekochte setje ook wel thuis laten......
Muriel, goed om te lezen dat het bij jou ook beter gaat. Ook knap dat jullie geen condoom gebruiken, ik durf dat nog niet zo goed..... maar nu wil ik ook eerst starten met de onderzoeken en dus mag ik niet zwanger worden.
Meisjeb, hoe gaat het inmiddels met jou en je menstruatie? Je maakte je wat zorgen toch?
Hoe gaat t met de rest? Goede week gewenst en  tot gauw!
Liefs, Karin

hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje met jullie mee. Ik heb zelf vorige week een miskraam met 13 weken gehad. Het was mijn eerste zwangeschap en mijn eerste kindje. Ik werd onverwacht zwanger. Wel super gewenst maar wilden er eigenlijk nu pas voor gaan. Ben 30 jaar. Zou het leuk vinden met jullie te kletsen over alles wat ons zoal bezig houd op het moment. Ik was maandag bloedvrij maar helaas is het vandaag weer begonnen met hevige buikpijn dus moet morgen naar het ziekenhuis voor onderzoek. Ben een week geleden na de miskraam gecurreteerd omdat niet alles weg was. Erg spannend allemaal. Willen zo graag weer snel zwanger zijn.!
Eigenlijk wil je niet niet zwanger zijn zeg maar, klinkt gek he?

Ik wens iedereen hier een zeer spoedige en voorspoedige zwangerschap en kerngezond kindje toe!

Wendy

hee dames,

Hier gaat het op dit moment even belaberd. Heb gisteren koorts gekregen. Meteen gingen de alarmbellen rammelen. Pfff...schrok me wilt zeg! Heb huisartsenpost gebeld om te vragen of het er nog its mee te maken kon hebben. Het was namelijk zo'n 2.5 week na de curetage. Ze zeien. Maak je niet druk. Paracetamol en alles ok...
Pfff...makkelijk gezegt hoor!
Jiust omdat ik koorts had bij de curretage... Had ook   dehele dag al steken. Maar dacht dat het mijn darmen waren. Nu weet ik het dus allemaal niet meer
Vanmorgen nog steeds koorts. Heb gynecologie gebeld. Als het na paracetamols hoger zou worden dan 38,5 moest ik komen. Anders bleef gewoon de nacontrole van morgen staan. Met paracetamols blijft het onder de 38,5 gelukkig. Kan natuurlijk ook iets heel anders zijn. Er heerst nu zoveel .Maar toch...pfff
Heb geen bloedverlies meer...dus das een goed teken...
We zullen morgen meer weten...

Hoi meiden,

Wendy, wat vervelend dat ook jij dit mee moest maken. Sterkte en  kletst lekker mee voor wat steun. Voor mij was het ook het eerste kindje en was 11 weken....een ma kregen we vier weken geleden en drie weken geleden is het opgewekt dmv medicijnen. Bij nacontrole was alles goed/leeg....je zult onze verhalen vast gelezen hebben. De wens om snel  weer zwanger te worden, wordt iedere dag groter.

Maui, veel sterkte vandaag. Zal voor je duimen dat alles goed is. Laat je weten hoe het afgelopen is?

Karin, fijn dat je een weekendje Brussel in het vooruitzicht hebt.  Hopelijk zal de menstruatie de pret niet drukken.....de wafels en bonbons zullen veel goed maken.Het zal je afgeloen week best wat energie  hebben gekost om je schoonzus en zwager weer te zien, maar nu hoef je er niet meer zo tegen aan te hikken, toch?  Ondanks het gejank toch fijn om met een collega en kennis het verdriet te delen.  In het begin steunde mijn collega's me veel, maar  ze lijken het nu alweer vergeten....er wordt alleen maar gesproken over  zwanger zijn....ivm die zwangere collega.    
Weet je al wanneer je  start met de onderzoeken? Het lijkt me best heftig. Weer naar het zk en een onzekere tijd.....je wil gewoon  zwanger zijn en blijven en over 9 mnd een gezond kindje in je armen houden.

Tja, vind het nu best eng dat we het zonder condoom doen. Voel van alles in mijn buik. Dacht dat het de eisprong was, maar het blijft nu langer aanhouden  en de temperatuur blijft gelijk.  Als we  wilden, mochten we meteen weer beginnen. Moet er maar het vertrouwen in hebben dat het niks  is. Als mijn lichaam er nog niet klaar voor is, zal het toch niet lukken.....maar hoop stiekem  weer zwanger te zijn.  De komende week/weken maar afwachten en proberen er niet teveel over te piekeren.

Hoe gaat het verder met de dames....meisjeb en wensvoordrie en anderen?

Liefs Muriel

hoi allemaal
wendy welkom hier al was je hier natuurlijk liever niet geweest
Zoals ik lees zitten er meer in de rats, die lichamen en die hormonen van ons het is wat, we kunnen ons zo lekker druk maken he
ik ook niet anders hoor, met de menstruatie is t nog steeds tobben, dan is het weer weg dan is het er weer. Dus vandaag weer bij de ha geweest die heeft een inwendig onderzoek gedaan alles zag er keurig uit alleen vanmiddag gaat ie nog een echo maken dus het zal me benieuwen.
Verder gaat het weer prut met me maar dit komt omdat mijn lichaam niet doet wat ik wil, en dat is weer gewoon doen hahaha.De traantjes zitten weer hoog dus hiervoor heb ik van de ha ook medicatie gekregen die mijn angsten en emoties wat afvlakken
Maar als alles weer gewoon is met het lichaam zal het vast weer beter gaan!

hoi allemaal,

Ben vandaag ziek thuisgebleven dus had alle tijd jullie verhalen te lezen. Wat een verdriet he? zeker als het allemaal zo lang duurt! Volgens mij zijn wij nu allemaal helemaal schoon en er klaar mee?
Ik had vandaag controle. Alles ziet er gelukkig goed uit. Ik wil zo graag dat het bloeden stopt. Dat je gewoon weer verder kan. Iedere keer als je bloed ziet heb je het gevoel weer terug te vallen zeg maar. Snappen jullie wat ik bedoel?
Ik heb sinds begin september een nieuwe baan. Had afgelopen maandag net verteld dat ik zwanger was en woensdag belde ik dat ik een miskraam had. Goddank heb ik een super fijne leidinggevende die, helaas, zelf met 10 weken een miskraam heeft gehad. dus daar krijg ik alle begrip voor. Het gekke is dat ik eigenlijk meteen weer wil werken. Gewoon weer bezig zijn, soms is het verdriet gewoon te veel...hier op de bank zittend begin ik te malen en wordt onrustig.

Over intimiteit...wij hebben tijdens de zwangerschap eigenlijk niet gevreeen. Ik had bloedingen en we durften gewoon niet goed. In het ziekenhuis zei men dat zodra het bloeden stopt je weer mag vrijen. zondagavond was het bloeden bij mij gestopt. Maandagavond zijn mijn man en ik intiem geweest. Je mist elkaar zo ontzettend en we hadden erg behoefte echt bij en met elkaar te zijn. Niet all the way want dat durf ik nog echt niet. Toen ik "je weet wel"de  was het een hele heftige. Ik moest meteen enorm huilen! Echt vreselijk! maar...daarna meteen bloedverlies. Gisteren ook de hele dag. En hele erge buikpijn. Ben er erg van geschrokken. Nu durf ik helemaal niets meer...
Erg intiem maar hebben jullie alweer ervaringen met dit onderwerp?
Ik lees overal dat je het meteen weer mag proberen maar durven wij dat wel?

Terug
Bovenaan