Waar zijn de april 2009 moeders?

Hey meiden,
Tja, als je de verhalen hoort van ouders die hun kindje alsnog na de geboorte of vlak daarvoor hebben verloren dan helpt dat wel te relativeren en ook voor mij geldt dat ik daardoor wel meer vrede heb met onze miskraam. Het is en blijft een verlies en iedereen gaat daar anders mee om(zelfs per moment verschillend merk ik zelf), maar toch, ik zou er zelf niet aan moeten denken dat het bij  mij nog mis zou gaan zo laat in de zwangerschap, echt verschrikkelijk....
Wat betreft ongesteld worden, bij mij is het ook nog niet zover. Wel heb ik het idee dat ik vorige week weer mijn eisprong heb gehad. Ik had toen een dag behoorlijke krampen in  mijn baarmoeder, die volgens mij na de 2 curretages ietsje gevoeliger zijn geworden.  Heel stom, maar ik kijk er wel naar uit om weer ongesteld te worden, dan weet ik of alles het weer doet zeg maar......
Wat betreft mijn schoonzus en zwager is de teleurstelling bij ons alleen maar groter geworden. Gister belde mijn zwager en hij begreep gewoon totaal niet wat onze gevoelens waren(tja, wij zijn ook druk geweest, ja, jullie hadden ook bij ons kunnen komen natuurlijk, tja, nee, de komende weken hebben we ook geen tijd om langs te komen...) Ik wordt daar heel boos van en ik merk aan mijn vriend dat het aan het vreet op het moment.....en daar baal ik dan ook weer van!
Vandaag ook nog leuk nieuws....mijn ex heeft laten weten dat hij vandaag vader is geworden........ ik ben blij voor hem en zijn vrouw,  en ik heb de hele zwangerschap meegeleefd, maar jeetje zeg, dit is nu wel even pijnlijk...... Verdorie denk ik dan, waarom hij wel en ik nog niet?! Onze levens zijn al jaren mooi gelijk op gegaan, we schelen maar 10 dagen, we hebben hetzelfde vak, we delen veel karaktereigenschappen en ook even  zouden we beiden ouder worden. En nu heeft hij alles wat ik ook wil, een kindje, intens geluk en een mooie kraamtijd voor de boeg.... Waarom ik nou niet..........   He jakkes, sorry hoor,  moest er even uit.....
Maar verder gaat het goed met me, volgende week weer hele dagen werken en ik lijk het allemaal weer in de hand te hebben.....  Mensen vinden ook dat ik er beter uitzie sinds de laatste dagen en ik geloof dat dat ook wel zo is, ik ben weer wat vrolijker en plezieriger. Hehe...we gaan de goede kant weer op!
Groetjes, Karin
Oja, wensvoor3, lekker gegeten en van je kerel genoten?  

@ Karin: een volmondig ja!
Het was een hele fijen avond en het was zo goed om er samen even uit te zijn.

Balen zeg, van die familiesores. Dat schiet dus ook niet op zo....

We waren uit eten bij X.B., ken je dat toevallig? Kom je vaak in Z of   is de kans dat we elkaar weleens tegen zijn gekomen in het echt maar heel klein? Ben niet nieuwsgierig hoor ;)

Hey wensvoor3, XB ken ik niet volgens mij. Ik kom regelmatig in Z, heb er ook gewoond toen ik er studeerde. Toevallig ben ik gister nog in Z geweest, ff geshopt, haha.... De kans dat wij elkaar wel eens hebben ontmoet bestaat dus wel, maar Z is zo groot...... Jij geeft les op het VO toch? Welke school en welk vak? Ik ben ook niet nieuwsgierig, haha!  Vriendin van mij geeft ook les in Z op het VO, misschien zijn jullie wel collega's.....
Hoe is het verder trouwens? Al bezoek gehad van de Red devils?
Ik heb vandaag bezoek gehad van mijn zwager en schoonzus. Liep niet helemaal lekker, maar er blijken over en weer dingen niet duidelijk te zijn geweest en daardoor waren beide partijen enigszins van de kaart.....
Hoe is het met de rest van onze forumleden? Iemand anders al ongesteld geworden? Ik nog niet, volgens weekend gaan mijn vriend en ik een weekend weg, nogal luxe en romantisch, zul je zien......
Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Karin

Heej dames,
Dacht kom weer effe snel kijken. Idd, nog steeds bij niemand gelezen   over de rode duivels. Volgens mij heb ik gisteren mijn eisprong gehad. Normaal voel ik die eigenlijk 9 van de 10 keer. Dus weet wel hoe ze voelen. ht was nu alleen wat pijnlijker. Vond ik wel vreemd. er is toch niets met mijn eileiders gedaan. Maar het zou idd wel kunnen. Zou gisteren de 17de dag zijn(na curretage)...daar 14 bij opgeteld kom ik uit op 31 dagen. Normaal zit ik ergens tussen de 28 en 35 dagen in.
Ik zal over 2 weken weten of het klopte. Maar...ben er bijna zeker van.
En anderen al iets gevoeld of zijn er veranderingen?

Liefs maui

hoi hoi
maui ik ben de eerste gelukkige met de rode zee
het begon afgelopen maandag met oud bloed verlies, ik denk nog wat naweeeen van de mk dit heeft ook een paar dagen aangehouden
Pas donderdag brak de echte rode door ik moet eerlijk zeggen hij duurt wel lang nu pfftttmaar het zal wel goed zijn de gyn zei al verwacht een flinke die eerste rode zee na de mk, die baarmoeder wordt schoongemaakt zo. Dus het zal wel goed zijn hoop ik anders sta ik zo weer bij de gyn

Ik heb momenteel even een dipje, donderdag was ik op mijn werk en er waren er 2 in een kwartier tijd die me feliciteerde met de zw schap.Dus moest ik weer tekst en uitleg geven dat ik een mk heb gehad.Niet leuk
Ben nu eigenlijk vooral ook boos dat ik een mk gehad heb, ik wou het zo graag.Maar dat zal wel bij het verwerkings proces horen denk ik

Hier nog geen menstruatie. Het is nu ruim 5 waken na de curettage en tja, ben benieuwd.
@ Karin: ik werk op een locatie van die hele grote openbare scholengemeenschap vd C. Maar dan in het plaatsje W, net zuidoost van Z. Woon jij soms in D, ten oosten van Z? Haha, ik ben dus net zo nieuwsgierig. Kan wel zeggen: mail me maar eens, maar ik durf nooit mijn emailadres achter te laten op een forum als deze.

Stiekem hoop ik "gewoon"weer zanger te zijn, maar ja... of dat ook zo is???? De twee testjes die ik woensdag em zaterdag heb gedaan, zeiden van niet. Geduld dus maar weer. Heb nu een weekje herfstvakantie, joehoe! Erg prettig!

Terug
Bovenaan