Hallo allemaal,
Nu ik zo jullie verhalen lees over hoe t momenteel bij jullie gaat ben ik helemaal opgelucht.... ik dacht echt dat 't aan mij lag dat ik me zo'n jojo voelde. Echt waar, maandag was minder, gister was goed en vandaag weer minder. Een collegaatje vertelde dat ze zwanger is, ongeveer net zo ver als ik nu zou zijn geweest. Dat is dus ECHT niet leuk om te horen! En ik voel me soms zo zielig en alleen, dan wil ik t liefst heel diep onder de dekens kruipen en daar een paar dagen blijven liggen.....
Wendy, welkom, "leuk"dat je ons komt versterken. Ik had je verhaal al gelezen op het aprilmoeders forum, heel verdrietig allemaal! Je zult hier vast veel herkenning vinden en hopelijk kun je hier ook kwijt wat je wilt delen. Jouw verhaal over de nieuwe baan is voor mij wel herkenbaar, toen ik in april de eerste mk kreeg zat ik in dezelfde situatie, echt een rotgevoel..... En jouw stukje over de eerste keer intiem zijn is ook al zo herkenbaar. Na de 1e MK had ik dat ook, dat ik zo enorm moest huilen..... deze keer was ik wat beter voorbereid en kon mijn vriend er ook beter rekening mee houden, dus nu had ik er geen last van. Deze zw. schap hadden wij ook geen seks gehad en, klinkt stom, maar ik had nu ook bewust meer zin in seks. Dat is dan ook wel weer dubbel, want seks is toch anders als je graag zwanger wilt zijn.
Muriel, klinkt allemaal spannend wat er in jouw lijf gebeurt, je houdt ons op de hoogte toch?
Ik ben de rest allemaal vergeten, maar ik heb t allemaal gelezen hoor! En ik ga morgen een poging doen om iedereen een persoonlijke reactie te geven. En nu ga ik snel naar beneden, voor mijn vriendje boos wordt omdat ik de koffie koud laat worden, haha.
Tot gauw,
Liefs, Karin