Waar zijn de april 2009 moeders?

Hoi allemaal,

Hier nog steeds geen nieuws wat betreft RD's, ongi of menstruatie of hoe je het ook wilt noemen. Vreemd hoor. Vrijdag zit ik op 6 weken en dat is nog maar twee nachtjes slapen...

Heb nu maar even kort de tijd, later in de week een langere reactie van me. Beterschap voor de zieken!

nou ik ben weer terug van de ha hij had niet zon fijn bericht voor me: de baarmoeder was nog niet schoon
er zat nog een holte met vocht ergens , de ha gaat de gyn contacten en dan mag ik weer fijntjes mijn 10 ritten kaart nog ff volmaken daar.ws word ik alsnog gecurreteerd....zucht
ik word er zo stilletjes aan simpel van, mijn kinderwens begint ook aardig af te zakken door dit gezeur, ik begin er ernstig aan te twijfelen om het bij mijn zoon alleen te laten.Misschien praat ik over een poosje weer anders maar op het moment baal ik vreselijk, er lijkt gewoon geen eind te komen aan deze kermis

Hallo allemaal,
Nu ik zo jullie verhalen lees over hoe t momenteel bij jullie gaat ben ik helemaal opgelucht.... ik dacht echt dat 't aan mij lag dat ik me zo'n jojo voelde. Echt waar, maandag was minder, gister was goed en vandaag weer minder. Een collegaatje vertelde dat ze zwanger is, ongeveer net zo ver als ik nu zou zijn geweest. Dat is dus ECHT niet leuk om te horen! En ik voel me soms zo zielig en alleen, dan wil ik t liefst heel diep onder de dekens kruipen en daar een paar dagen blijven liggen.....
Wendy, welkom, "leuk"dat je ons komt versterken. Ik had je verhaal al gelezen op het aprilmoeders forum, heel verdrietig allemaal! Je zult hier vast veel herkenning vinden en hopelijk kun je hier ook kwijt wat je wilt delen. Jouw verhaal over de nieuwe baan is voor mij wel herkenbaar, toen ik in april de eerste mk kreeg zat ik in dezelfde situatie, echt een rotgevoel..... En jouw stukje over de eerste keer intiem zijn is ook al zo herkenbaar. Na de 1e MK had ik dat ook, dat ik zo enorm moest huilen..... deze keer was ik wat beter voorbereid en kon mijn vriend er ook beter rekening mee houden, dus nu had ik er geen last van. Deze zw. schap hadden wij ook geen seks gehad en, klinkt stom, maar ik had nu ook bewust meer zin in seks. Dat is dan ook wel weer dubbel, want seks is toch anders als je graag zwanger wilt zijn.
Muriel, klinkt allemaal spannend wat er in jouw lijf gebeurt, je houdt ons op de hoogte toch?
Ik ben de rest allemaal vergeten, maar ik heb t allemaal gelezen hoor! En ik ga morgen een poging doen om iedereen een persoonlijke reactie te geven. En nu ga ik snel naar beneden, voor mijn vriendje boos wordt omdat ik de koffie koud laat worden, haha.
Tot gauw,
Liefs, Karin

meisjeb, wat vreselijk dat je te horen hebt gekregen dat je baarmoeder nog niet helemaal leeg is.....veel sterkte meid. Dat het kan....goed dat de arts de gyn erop aanspreekt. Hopelijk krijg je nu goede begeleiding en is het snel voorbij.  Nogmaals veel sterkte.

Hoi Allemaal,

Ik ben bewust een tijdje niet geweest, voelde mijn verdriet elke keer zo bevestigd worden als ik op de site las, dat ik even afstand heb genomen.

Spijtig dat er nog meer bij zijn gekomen, helaas meer mensen met verdriet dus.

Even over de ongesteldheid, ik heb begrepen dat dit binnen 6 tot 8 weken op gang moet komen na de miskraam/curretage. Of niet natuurlijk, dan zou het weer positief kunnen zijn!

Ben wel "blij" om te lezen dat er nog veel in de emotionele achtbaan zitten, ik heb er ook nog geregeld last van, en vooral als iedereen om je heen verteld zwanger te zijn. Ik merk ook dat andere er niet meer naar vragen of er niet  te lang over willen hebben. Ik begrijp dat deels wel, maar voel me daarom wel vaak aan de kant gezet.

Op dit moment vind ik het zo oneerlijk allemaal, waarom moeten wij nou net de 1e van de 10 zijn!

Wennepennetje, ik begon na 1 week ook weer heel heftig te bloeden. Heb het toen niet bij de gyn nagevraagd, maar heb wel van andere mensen (die dit helaas ook hebben meegemaakt) gehoord dat zij dit opeens ook weer hadden. Wellicht dus wel normaal.

Maar goed, sterkte er allemaal mee en hopelijk staan wel allemaal snel bij de juli zwangerschappen!

Hallo allemaal,

Mag ik me bij jullie aansluiten? Zou geen april moeder zijn geweest, maar een mei moeder. Heb helaas twee weken terug een miskraam gehad, na 8.5 week zwangerschap van een tweeling.

Wat knap om te horen dat er al weer vrouwen zijn die weer aan zwanger worden durven denken. Natuurlijk zou ik het allerliefst ook 'gewoon' zwangerzijn. Maar moet er nu nog niet aan denken het weer te gaan proberen. M'n lijf is nog zo'n puinzooi. Voel me enorm moe en m'n emoties schieten ook nog alle kanten op. Wij kiezen er dus nog even bewust voor om nog niet zwanger te raken. Eerst maar weer even m'n lijf op orde en m'n emoties onder controle.
Bovendien hebben wij in januari een vakantie geboekt staan waarbij we ons duikbrevet zouden gaan halen. Ik had niet mogen duiken als zwangere, maar nu staat die weg me weer vrij. We leven nu eerst naar die vakantie toe en dan zien we wel verder. Maar ondertussen zou ik stiekem niets liever willen. Heb ook twee zwangere collega's (waarvan 1 van een tweeling), dus allemaal erg confronterend.

Ik las dat er een aantal op de 1e menstruatie aan het wachten zijn en een aantal al begonnen zijn. Hoe lang heeft het bij jullie ongeveer geduurd?

iedereen veel sterkte toegewenst,
fijn dat we ons verdriet met elkaar kunnen delen,

groeten mama van Nienke

@ Rosa: welkom terug

@Nienke: welkom hier. Verdrietig dat je dit ook mee moet maken.

Ik denk dat ik overigens nu ongesteld aan het worden ben. Roserode draadjes in slijmerige afscheiding (jullie ook eet smakelijk ja ;))  bij het afvegen en opkomende buikkramp... Zou op de kop af 6 weken zijn na de curettage (morgen is het 6 weken, maar het is nog niet echt doorgezet, dus morgen).   Baal even heel hard, want na de afgelopen anderhalve week drie keer een negatieve test gezien te hebben, meende ik gisterochtend een heel, heel dun streepje te zien. Fata morgana waarschijnlijk. Zucht. Ben even heel down opeens en dat terwijl het al een week heel goed ging. Boehoehoehoe. Nogmaals diepe zucht. Bedankt voor het luisterend oor weer ;).

Terug
Bovenaan