Waar zijn de april 2009 moeders?

@ Rosa: welkom terug

@Nienke: welkom hier. Verdrietig dat je dit ook mee moet maken.

Ik denk dat ik overigens nu ongesteld aan het worden ben. Roserode draadjes in slijmerige afscheiding (jullie ook eet smakelijk ja ;))  bij het afvegen en opkomende buikkramp... Zou op de kop af 6 weken zijn na de curettage (morgen is het 6 weken, maar het is nog niet echt doorgezet, dus morgen).   Baal even heel hard, want na de afgelopen anderhalve week drie keer een negatieve test gezien te hebben, meende ik gisterochtend een heel, heel dun streepje te zien. Fata morgana waarschijnlijk. Zucht. Ben even heel down opeens en dat terwijl het al een week heel goed ging. Boehoehoehoe. Nogmaals diepe zucht. Bedankt voor het luisterend oor weer ;).

Hey meiden,
Ik heb al jullie berichtjes gelezen. Nu niet veel tijd, want wij gaan zo dadelijk lekker een weekend weg. Ik ben gister ongesteld geworden(30 dagen na de curretage, dus dat is wel volt).. Ik mestrueer nu heftiger en de buikkrampen zijn ook heftiger nu, maar dat zal er allemaal wel bij horen. Heerlijk, ongesteld tijdens ons romantisch weekendje Brussel(had zo gehoopt dat het over zou zijn of dat het nog moest komen, maar ja, dat is volgens mij de goden verzoeken....).
Rosa, welkom terug hier, heeft het je geholpen om wat afstand te nemen?
Mama van Nienke, welkom hier. Had je verhaal al gelezen bij de aprilmoeders. Veel sterkte en klets maar lekker met ons mee!
Zo, en nu ga ik eerst eens genieten en bijkomen in Brussel. Jullie een fijn weekend en tot daarna!
Liefs Karin

Fijn weekend Karin! Geniet er van!

En hier, hier is het nat. Niet alleen van de regen, maar vooral ook van de eerste menstruatie weer. Op de dag af 6 weken na de curettage. Zucht. De tranen stromen ook erg gemakkelijk. Vind me zelf ook even heel zielig. Heb buikkramp, het lekt heel hard, zou vandaag op de laatste vakantiedag wat leuks gaan doen met de oudste... nu hang ik op de bank, ga ik veel naar de wc (en weer naar de douche) en that's it. Gezellige mama ben ik weer vandaag.... Zoonlief kijkt nu even buurman en buurman. Heeft hij ook nog iets te lachen. Pfffff.

Hi meiden,

@ Nienke en @Rosa. Vervelend dat dit jullie ook is overkomen. Sterkte en schrijf je verhaal er  maar lekker bij. We kunnen ons verdriet samen delen en dat  is fijn.  

Ben blij dat het bijna weekend is, want ben weer doodop na een week werken. Valt echt nog zwaar. De eerste paar dagen vd week gaan nog, maar vanaf woensdag...pfff. Blijf ook veel last van hoofdpijn houden. Hebben jullie/ heeft iemand daar ook zo'n last van?
En als ik moe ben, gaat het emotioneel ook weer slecht met me. Dan komt de hele film en alle waarom vragen weer boven. We hebben besloten om binnenkort  met z'n
2-en  een weekendje weg te gaan....heb even een positief vooruitzicht nodig.

@Karin balen dat je net voor je weekendje ongi wordt....maar extra bonbons en wafels eten. Hoe was Brussel? (als je dit leest, ben je alweer terug)

@Wensvoordrie, ook al ongi. Dacht dat het nog wel een positieve test bij je zou gaan/kunnen worden. Balen.
Ik weet het ook niet meer. Dacht begin deze wk eisprong gehad te hebben, maar dgn daarna erg wisselende temperatuur en onderbuik  links en rechts zijn dgn erg gevoelig geweest. Weet niet of het verstandig was om het al zonder condoom te doen. Maak me daar best zorgen over. Maar het mag en wil zo graag weer zwanger zijn en blijven. Moet maar eens leren om er niet zoveel mee bezig te zijn. Tips?

Weet niet wanneer ik mijn ongi kan verwachten. Begin volgende wk is het  4 wkn geleden. Voor de MA had ik een vrij regelmatige cyclus (28-32 dagen) en een late eisprong (3e wk).

@MeisjeB, hoe gaat het nu met je? Weet je al wanneer je naar het zkh mag? Sterkte.

Ondanks al het verdriet, pijntjes, ongi's, rot weer  etc. wens ik ieder een fijn weekend.

hoi iedereen
hier ff een berichtje van mij, kom net uit het zh en ben gecurreteerd! ggelukkig snel, en ze hebben nog een hoop weefsel weggehaald
Over medische blunder gesproken ze hadden gezegd dat ik schoon was, niet dus!
de ingreep viel me mee, het infuusje prikken niet, ze staken steeds mis (auw) waardoor ik ook nog bijna van mijn stokje ging
Maar al met al ben ik nu wel weer schoon! voel me iig wel zo dus dat zal wel goed komen!
ik ben ff de verhalen van de andere kwijt zal wel door de narcose komen haha
maar er ging iemand naar belgie veel plezier en niet teveel bonbons eten he haha

@meisjeb,

Meid wat een gedoe zeg! Dat is echt super vervelend. Moest je nog een keer gecurreteerd worden. grrr...nu maar hopen dat het echt helemaal schoon is zodat je ook weer verder kan. Wat een klungels zeg...bij mij zeiden dat het niet 100% zeker was dat ik schoon zou zijn dus ik was voorbereid op eventueel nog een keer maar god zij dank is het nu klaar. Tenminste..dat hoop ik. Het bloeden is sinds donderdag gestopt.
Ik merk echt dat ik daardoor het gevoel heb weer verder te kunnen. Zolang je blijft bloeden word je ieder wc moment weer herinnert aan je miskraam...

Ik denk aan jullie allemaal (vooral aan bonbons en wafels, jammie!)

Hallo,

Vorige week kregen we het goede nieuws, ik was zwanger na een iui met ongeveer 4%kans.
Toch was het gelukt. Vanaf donderdag kreeg ik licht bloedverlies, en vrijdag heb ik het ziekenhuis gebeld voor een afspraak.
De assistente vond het niet nodig dat ik kwam, als het mis moest gaan gebeurde dat toch wel.
Maar ik heb er gewoon op aangedrongen omdat ik zo het weekend niet in wou.
De arts heeft gekeken en kon in de baarmoeder niks vinden, maar ja het is ook nog maar 5 weken....
Toch trok hij de conclusie waarschijnlijk buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
We zijn er helemaal kapot van. Vandaag moeten we weer heen en gaan ze weer bloedprikken en kijken.
Verschrikkelijk al die spanning... We durven gewoon niet meer te hopen dat het nu toch goed zit.
Ik zou blij zijn als we de afspraak gehad hebben en we weten wat er gaat gebeuren.

Groetjes iuitje

Jeetje iuitje. Wat ontzettend klote zeg! Kan me voorstellen die spanning. Wens je heel veel sterkte...

Sorry dat ik nu pas weer aan kom. Afgelopen woensdag naar het ziekenhuis geweest. Was een beetje een vreemd bezoek. De gyn vertelde dat de koorts niet meer van de gevolgen van een curretage konden zijn. Het was immers 2,5 week erna. Verde vertelde ik dat i weinig had nagebloed en eigenlijk verder geen klachten had.
Hij nam eerst echt de tijd voor ons en legde alles goed uit. Het vruchtje was ook onderzocht en daar was niets uitgekomen. HIj noemde dat het gewoon domme pech was. Hij vergeleek het met domino. Ze vallen allemaal om...en als er ergens een heeel klein foutje zt stopt het ermee...
HIj kreeg een telefoontje. Hij zegt ineens. Ahhh die echo is niet nodig. Alles is goed. als je nog ergens last van heb zie ik je wel weer sofRJq07
Huh? NOu...ok. Doei
En hup...daar stonden we dan. Had eigenlijk gehoopt dat hij toch even zou checken..
Helaas...Maar als ik me er niet goed onder voel en de ongesteldheid lange tijd uitbljft hang ik vanzelf weer aan de lijn.
Maar mijn gevoel zegt wel dat het allemaal goed zit. Ik merk dat mijn lichaam weer begint te werken...
Ik heb erg pijnlijke borsten. Pijnlijker als in mijn afgelopen zwangerschap, en krijg ineens weer wat pukkels. Normaal wil dat zeggen dat ik dan bijna ongesteld ga worden (of zwanger ben)
We wachten rustig af wannner de duivels zich gaan tonen.... Maar zit over 2 dagen pas 4 weken na curretage...
We zien wel...

Terug
Bovenaan