Waar zijn de april 2009 moeders?

Maui: wat een prachtig nieuws! Van harte gefeliciteerd. Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe.

Hier gaat het op het moment best aardig. Op het werk is het nog erg druk en stressvol, maar thuis loopt alles weer. Ik voel me ook weer aardig de oude. Af en toe nog een zwart dagje tussendoor, maar verder gaat het niet slecht. De laatste menstruatie duurde bijna anderhalve week, dus ik heb geen idee wanneer ik weer iets kan verwachten. Nu had ik altijd al een onregelmatige cyclus, maar goed. We doen ons best en zoeken elkaar vaak op en hopen er het beste van. Misschien dat we dan een positieve test onder de kerstboom vinden ;).

Hoe is het met de anderen???

Maui, hartelijk gefeliciteerd, wat een goed nieuws. Geweldig. Hoop dat er deze maand nog meer positieve berichten geplaatst kunnen worden.

Het gaat hier de ene dag weer wat beter dan de andere dag. Hoop dat we nog een mooi kerstcadeau mogen ontvangen, maar ben er bang voor.  Ben er niet van overtuigt dat het daar beneden weer allemaal werkt. Mijn eerst menstr was kort en heftig, maar een lange nasleep van af en toe bruine afscheiding (tot 1 wk na menstr en nu weer vanaf ei).....sorry voor de details, maar maak me er een beetje zorgen om. Herkent iemand dit?

Hoe gaat het met de anderen?

Hey hallo dames!
Maui, wat een geweldig nieuws zeg, van harte gefeliciteerd! En wat een leuke datum om op uitgerekend te zijn! Ik hoop dat het deze keer goed mag gaan, je blijft toch nog wel gezellig mee kletsen zo af en toe?  
Muriel, Wat een gedoe ook he, dat je lijf af en toe zo raar kan doen! Ik herken jouw klachten wel, ik heb daar al jaren last van, vanaf een week voor mijn menstruatie krijg ik afscheiding, tot aan mijn menstruatie en daarna is het weer even weg, tot een week voor de nieuw. Ik heb er onderzoeken voor gehad, maar daar is niets uitgekomen, die afscheiding is meestal oud bloed. Het is niet echt prettig, ik vind mezelf in die periode ook echt vies, maar ik heb er verder geen pijn van ofzo. Jij dan?
Wens voor 3, Blij te lezen dat het bij jou ook beter gaat nu, hoe is t op je werk, ook weer wat rustiger?      
Hier gaat het ook weer aardig goed. Ik wacht natuurlijk nog steeds op de uitslag van de bloedonderzoeken, maar ik maak me er niet zo druk om hoor! De vorige keer schreef ik dat ik nog niet wist of ik wilde wachten met zwanger worden vanwege de uitslagen en alles wat daar uit zou kunnen komen. Ondanks de adviezen uit mijn omgeving om eens even rustig aan te doen, zijn mijn vriend en ik toch weer aan het klussen geslagen. Ik verwacht niet dat het direct weer raak is, maar ik hoop er enorm op. Ondanks de spanning die het met zich meebrengt, zou ik zo graag weer zwanger willen zijn!
En zoals al meer te lezen val hier, hoop ik ook op een mooi kerstkado en een fijne start van het nieuwe jaar.....
Hoe is t inmiddels voor jullie om zwangeren en baby's te zien? Zijn jullie er net als mij inmiddels weer aan gewend geraakt?
Voor iedereen die Sinterklaas op bezoek krijgt of het gaat vieren, heel veel plezier gewenst. Mijn vriend en ik hebben samen een heerlijk avondje gepland!
Tot gauw en liefs van mij

Hey, het wordt hier toch weer wat drukker. Spiek wel vaaak of iemand een berichtje plaatst, maar heb ook niet altijd zelf wat te melden.

Ka rosie, het stelt me gerust dat je ook last van die afscheiding hebt. Heb inmiddels meerdere verhalen hier gelezen. Het is nu ook weer gestopt en verwacht volgende wk ergens de NOD. Ga maar uit van 5 wkn. Ben ook gestopt met temperaturen, want maakte me echt helemaal gek. We zien het wel. Stiekem hoop je weer, maar ga er niet vanuit.

Ik vind het soms toch nog wel moeilijk om zwangeren te zien en kleine baby's. Vooral de  wk van de NOD en nu door dat gedoe tussendoor. Ik zou nu net zover zijn als een directe  collega en dan is het soms moeilijk om haar buik te zien en verhalen te horen.....dat had ik nu ook kunnen hebben.

We kunnen niet anders dan vertrouwen houden en blijven hopen dat die tijd voor ons ook nog komt.

Fijn om te horen dat jullie beslissing om verder te klussen goed voelt. Hoe lang moet je nog wachten op het resultaat van het  bloedonderzoek?

Hopelijk gaat het met de andere meiden ook weer wat beter? Veel liefs Muriel

Hee dames,

Natuurlijk blijf ik met jullie meelezen en kletsen. Ga jullie niet zomaar verlaten hoor! Pas als we met z'n allen hier niet meer thuis horen gaan we gewoon verhuizen! Hopenlijk is het heeeeel snel! Duim heel hard.

En dat van andere zwangeren zien... ja had ik dus ook. Baby's daar had ik geen probleem mee. En het lag er ook een beetje aan wie en hoelang zwanger. Heel vreemd. Afgelopen zaterdag hadden we sinterklaas van mijn man's werk. Die dag had ik ook positief getest. We kwamen daar en gingen bij 2 collega's van   mijn man zitten. Ik dacht..jee wat heeft zei een flinke verkwabbel overgehouden aan haar vorige zwangerschap. maar evne later ging ze staan. En toen zag ik dus dat ze zwanger was. Maar aangezien we er al een tijdje zaten en er niets over gezegt werd zei ik niets. Zo stom. Wou wel wat zeggen, maar kon niets verzinnen. Pfff... Echt erg. Op de terugweg in de auto zeg ik dus tegen mijn man. waarom heb je me dat niet gezegt? Ja zegt hij; Ik vond het toen beter om niet te zeggen. jullie waren even ver. Ik zeg...ja ok..dat je het toen niet zei ok...maar even later toch wel. Dan hd ik misschien ook even wat leuker kunne   reageren en haar meteen kunnnen feliciteren. Nu klapte ik een beetje dicht. Zo stom! Terwijl ik dat bij een vriendin die zwanger bleek te zijn niet had.
Nou ja... Het gaat hier nu echt goed. Heb mijn onzekerheden, maar die overheersen niet. Ga er gewoon van uit dat het goed zit.Heb vk nog niet gebeld. Dat vind ik dan weer wat moeilijker omdat ik er daar dus achter kwam dat het niet goed zat...
Duim dat iedereen hier een heeeeeel moi kerstcadeautje krijgt. Onze inimini was het mooiste sintcadeau wat ik had durven wensen!
Ik kom snel weer hoor!

Hey meiden,
Hoe is het met jullie? HIer gaat t wel goed. Ben vandaag jarig, 27 jaar geworden. Vandaag zo'n lekkere rommeldag, mijn vriend is ook in huis, heerlijk! Mijn verjaardag heb ik zondag al gevierd, dus vandaag maar een paar mensen op bezoek, wel leuk zo!
In mijn buik is het sinds een paar dagen onrustig...Ik kan t niet goed uitleggen, maar ik heb t gevoel alsof er een heleboel gebeurd daarbinnen. Dat had ik voor de vorige zwangerschap ook al, heel sterk t gevoel dat er van alles gebeurde. Ik weet ook niet zo goed hoe ik t moet omschrijven: het voelt alsof er een te strakke riem om mijn buik zit en ik ben een klein beetje misselijk. Afgelopen dagen heb ik ook wat last gehad van afscheiding, dat heb ik    normaal ook wel, maar nu is het veel eerder in mijn cyclus. Ik hou mezelf maar voor dat ik dit allemaal voel omdat ik het zo graag wil, maar ik vind t toch wel spannend..... Ik moet nog zeker 10 dagen wachten voor ik meer zou kunnen weten, dus dan zou t een leuk kerstkadootje zijn!
Hoe is dat bij jullie, hebben jullie ook veranderingen gevoeld terwijl je nog niet zeker wist dat je zwanger was?
Liefs, Karin

Gefeliciteerd met je verjaardag Karin! Mooie leeftijd, 27. Ik heb er inmiddels al weer ruim 3 jaar ervaring mee (wordt 31 deze winter). ;-)

En achm de wens is de vader van de gedachte zeggen ze wel eens. Ik moet ergens tussen nu en een week of twee gaan menstrueren . of liever niet natuurlijk. Voel ik wat? Ja, van alles, maar ik weet het allemaal niet. Ik hoop voor jou dat wat je voelt, ook is wat je hoopt dat het is. Ik neem er in ieder geval een borreltje op, had nog wijn over van het weekend. Proost, op je verjaardag en hoop hoop doet leven!

Ahum. Nu, ik weet wat ik voelde gisteren....
Vannacht weer hevig ongesteld geworden. Dag 23, weer zo ´n korte ronde. Nu was het gezien onze actieve samenzijn theoretisch gezien een uitermate kansrijke maand, maar helaas, de praktijk is weer anders. Zucht. 2008 heeft vooralsnog niet gebracht waar we zo hard op hoopten.

Terug
Bovenaan