Waar zijn de april 2009 moeders?

Hee dames,

Spannend Karosie! Hoop ook voor jullie een pracht cadeau met kerst! En eerste verscheinselen waren meestal mijn borsten. Voelden zwaarder. Aderen meer zichtbaar. Maar verder wast meer moe. Dat had ik dus de vorge keer. Nu heb ik wel die aderen gehad, maar niet het moe gevoel. Maar dat kan misschien omdat ik nog steeds best moe was. Dus weet niet. Ik duim heel hard voor je hoor!

En wens voor 3. balen zeg. En wat een korte cyclus. Had je van te voren een regelmatige? ik nooit. En dan zijn ovutesten een uitkomst. Heb je meer rust zeg maar. Dan weet je ook wnneer je je mestruatie kan verwachten. en via internet kosten ze niet veel.

hier alls goed. heb gisteren een afspraak gemaakt bij vk. Zag er wel een beetje tegenop. Maar 6 januari een afspraak. Dan ben ik 9 weken en 4 dagen.Vorgige keer ging het mis met 8 weken en 4 dagen. Dus een eerdere echo zou voor mijweinig meerwaarde hebben. Dan zou ik evengoed het gevoel houden van...vorige keer ging het nu ook nog goed...
We zien wel. en in deze drukke maand is de tijd zo voorbij!

Hoe is het met de rest?

Hallo allemaal,

Ka Rosie nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En wie weet volgt er nog een mooi kerstcadeau....spannend.

Maui ook spannend voor jou....de eerst afspraak gemaakt in jan. Inderdaad wel fijn dat deze dagen/weken snel voorbij zijn. Denk er ook wel eens overna. Bij mij is het hartje  bij 9,5 wk gestopt en zou bij een volgende x ook niet veel hebben aan een eerdere echo.

Het gaat hier. Nog geen ongi. Weet niet wanneer ik het kan verwachten, zit nu op de 5 wk. Vorig wk donderdag tot afgelopen dinsdag wel enkele ongikrampjes gehad, maar voel nu helemaal niks meer. Denk daarom ook niet zwanger te zijn.
Vandaag best een rotdag, weer een collega die zwanger is. Zit nu tussen 2 dolgelukkige zwangeren. Best pijnlijk, maar wat kan ik eraan doen.

Hey meiden,
Zo te lezen kijken we (bijna) allemaal weer uit naar een nieuwe zwangerschap, ben benieuwd wanneer de volgende goed nieuws heeft! Bij mij is nog steeds alles rustig en ik kan de tijd wel wegkijken, ik vind t errug spannend! Het zou een mooi kado zijn voor mijn moeder, die met kerstmis jarig is, al hoop ik dat de kwaaltjes dan nog ff uitblijven tot na de kerstdagen.
Maui, wat spannend is dan toch die eerste echo weer he? Als je de 8e week maar eens hebt gehad en ja, in deze maand gaat de tijd zo snel, dat t vast zo januari is en dan realiseer je je ineens dat je nog steeds zwanger bent!
Morgen de kerstboom maar eens zetten, ik kan altijd zo genieten van deze gezellige tijd, echt heerlijk!
Iedereen fijn weekend en tot gauw!
Liefs, Karin

.....geen kerstcadeau voor hier. Na 5 weken ongi geworden..... Had het eigenlijk ook niet verwacht, want voelde me niet anders dan anders, maar toch.

Hopelijk mag begin 2009 goed voor ons beginnen. Heb voor mezelf besloten er even helemaal niet mee bezig te willen zijn. Ga dit ook hard proberen en in 2009 zien we wel weer..........

Hey Muriel,
Wat jammer voor jullie zeg! Kan me voorstellen dat je na 5 weken toch wel een keer gaat hopen dat het weer raak is!
Ik zit er lekker tegenaan te hikken, moet donderdag ongesteld worden, maar tot nu toe zijn er geen tekenen dat het er aan zit te komen, terwijl dat normaal gesproken wel altijd zo is. Mijn vriend is er zo'n beetje van overtuigd dat ik weer zwanger ben, hij heeft namelijk ontdekt dat hij me als ik zwanger ben altijd aantrekkelijker vindt. Dat heeft ie dus nu ook weer....
Tja, en ik weet t niet en misschien WIL ik t ook wel niet weten. Zou t leuk vinden, maar dan gaan we ook weer zo'n spannende tijd tegemoet..... Ik wacht t nog wel even af, heb voor de zekerheid maar wel vast een supergevoelige test besteld via internet.....
Groetjes en tot gauw,
Liefs, Karin

Jeetje Muriel..shit zeg! Hoop dat deze ronde veeeeeeel langer gaat worden. En bij karosie nog steeds spannend. Morgen NOD. Ik kom morgen meteen weer even kijken hier hoor. Ik ga heel erg hard duimen.
Hier gaat het eigenlijk effe wat minder. Van het weekend heeft een vriendin van me een miskraam gehad. Ze was zwanger van een tweeling. 14 weken. Ik hoorde het maandag. Ze heeft echt een nachtmerrie meegemaakt. Kreeg buikpijn. Kwam erachter dat het weeen waren, Onderweg naar ziekenhuis plop...vruchwater gebroken. op toilet in ziekenhuis de eerste en in de verloskamer de tweede. Niet normaal! Onmenselijk gewoon. Ze had die week nog een perfecte echo gehad. Heb er echt van moeten janken. Ook hier kwam alles weer boven. Pfff... Hun waren ook nog eens 2,5 jaar bezig...dat maakt het natuurlijk allemaal extra zuur. En dan ook nog eens 2....
Ze kan er heel goed over praten. Echt knap. ik kon dat helemaal niet...en soms nog niet.
Ook voelde ik me gisteren ineens weer niet lekker. Ik heb temp gemeten. En jawel hoor. koorts. Pfff...ook dat nog. Meteen paracetamol gepakt. gelukkig was het nog geen hele hoge. Mijn dochtertje had namelijk van het weekend 40,7. Dat heb ik gelukkig niet gehad. Nu maar hopen dat alles goed is. Nog 3 weken voor de echo. Soms denk ik...zal ik bellen om toch eerder. Maar ja...voel me dan zo'n zeikerd. Het ene moment voel ik me heel goed en positief en het andere moment ga ik weer heel veel twijfelen...
Nou...beetje warrig verhaal...
Tot snel!

Hey hallo meiden,
Ik zou nog ff laten weten of ik deze week een kerstkadootje heb gekregen:
Afgelopen donderdag had ik ongesteld moeten worden. Dat werd ik niet, maar ik had wel veel last van afscheiding. 's avonds een test gedaan, waar in eerste instantie geen streepje te zien was. De volgende ochtend heb ik voor de zekerheid nog eens gekeken en wat bleek: een streepje! Dus ik zou zwanger zijn..... Maar toch, door die afscheiding, waar langzaam steeds meer bloed bij kwam had ik er geen goed gevoel over. We hadden ons voorgenomen dat we even tot dit weekend af zouden wachten, daarna zou ik een nieuwe test doen.
Gisterochtend snel een nieuwe test opgehaald, maar het was al niet meer nodig, want  gisteravond werd ik behoorlijk heftig ongesteld, heftiger dan normaal, met meer buikkrampen en meer bloedverlies.  Misschien heb ik het me wel verbeeld, maar toen ik vanochtend naar het toilet ging, viel er volgens mij ook echt iets met een "plonsje" in  de pot.
Ik heb de test dus niet meer gedaan, maar mijn vriend en ik zijn er beiden wel van overtuigd dat ik weer een miskraam heb gehad......
Tja, teleurgesteld, maar ook niet meer dan dat. Ja, een beetje opgelucht, dat ik me in mijn vakantie geen zorgen hoef te maken over of alles wel goed gaat.....
En nu rustig afwachten tot dit over is en dan in de vakantie weer  ontspannen aan de klus, hihi.....
Ik  ben vanaf morgen tot maandag de 29e op vakantie en zal dus waarschijnlijk niet hier kijken. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen deze maand en of er nog meiden zijn met een  kerstkado! Ik wens iedereen hele fijne dagen, geniet er van en tot gauw!
Liefs, Karin  

Jeetje Karin, weer een teleurstelling dus! Toch sterkte gewenst meid! Al klink je behoorlijk positief, ik kan me voorstellen dat het je niet in de koude kleren gaat zitten.
Ik wens dat 2009 jullie jaar gaat worden!!
Groetjes van een van de buren, Laura.

Terug
Bovenaan