Ha die meiden,
Daar ben ik weer, na de vakantie moest ik toch weer aan de bak he..... Hebben jullie leuke feestdagen gehad? Zoals jullie weten was ik op vakantie, wat erg gezellig was, tot 2e Kerstdag. We zijn hals over kop weer naar huis gegaan omdat mijn oom, 49 en 2 jonge kinderen, heel plotseling was overleden. Ik ben daar zo ongeveer opgegroeid en zijn kinderen zijn meer broertje en zusje dan neefje en nichtje voor mij, we hebben een hechte band met elkaar. Dus de rest van de vakantie heeft in het teken gestaan van verdriet, verlies en verslagenheid. Ben dus niet echt uitgerust, terwijl ik zo enorm toe was aan vakantie, na alles wat er in het afgelopen jaar al was gebeurd....
Maar goed, het leven gaat door en het heeft mij er in ieder geval (nogmaals) van overtuigd dat je van het leven moet genieten zo lang het je gegeven is!
Ik was overigens wel duidelijk hormonaal compleet ontregeld door die zwangerschap, ik heb zowaar nog kotsend boven de pot gehangen in de vakantie. Dat was ook na 2 dagen helemaal weer over, dus de hormonen zijn weer snel verdwenen.
En we zijn maar gewoon verder gegaan, we laten de natuur gewoon zijn gang gaan.
Heb nog even opgebeld naar de gyn, maar de testuitslagen waren nog niet binnen. Heb nu een belafspraak voor 20 februari , duurt wel erg lang. En de assistente was ook niet zo onder de indruk toen ik vertelde dat ik weer een mk had gehad, ik moest het maar met de gyn bespreken de 20e feb. Nou, dan doen we dat toch?
Wens voor 3, dus toch een kerstkado????? Hoe gaat het er nu mee? Wat spannend zeg, hou je ons op de hoogte?
En hoe is het met de rest?
Nou, de groetjes en hopelijk voor ons allemaal dit jaar een klein/ groot geschenk!
Liefs, Karin