Hier weer eens een bericht van mij, in het begin heb ik met jullie meegeschreven. Maar aangezien ik nog wel eens bijgelovig ben, wilde ik het niet bij een eventuele nieuwe zwangerschap omdat ik dacht dat het ongeluk kon brengen, want bij mijn 1e kindje deed ik dit namelijk ook niet.
Ik had gehoopt jullie vandaag allemaal op te beuren door een positief bericht, maar helaas is het toch een negatief bericht.
Ik had met de kerst wel een positieve test onder de kerstboom gekregen. Konden ons geluk niet op, want het was de 1e maand weer na de vorige curretage dat wij er weer voor gegaan waren. Kerst test, nieuw jaar.......gebeurt toch niet 2 keer, dus moest goedkomen.
De klap is gisteren dus weer kei hard aangekomen, toen bij de echo weer geen levend kindje te zien was. Ik snap er gewoon niets van, wij hebben een gezond kindje op de wereld kunnen zetten, en nu lukt het maar niet.
Ik begrijp dat het voor mensen die helemaal nog geen kindje hebben nog moeilijker is, maar onze wensen zijn allemaal hetzelfde.
Karosie ik vind het ook knap als jij nog zo opbeurend kan praten naar andere, terwijl jouw leven nu ook even zo tegen zit.
Vrijdag naar het ziekenhuis bij de gynaecoloog voor een zekerheids echo en dan maar weer een afspraak voor een curretage. Wil niet wachten op een natuurlijke bloeding, kwam vorige keer ook niet.
Volgens de verloskundige hebben wij gewoon dubbel pech, maar zegt het niets over een eventuele nieuwe zwangerschap welke wel goed loopt.
Maar vertrouwen erop...............dat is nu helemaal weg!
Wensvoordrie, ik hoop dat het bij jou wel gewoon goed blijft gaan en dat jij ons daarmee allemaal kan opbeuren op een goede afloop in 2009!