Waar zijn de april 2009 moeders?

Hoi Lieve meiden,

Ik heb al een tijd niets van mij laten horen en eerlijk gezegd kon ik mij er ook niet toe zetten jullie verhalen te lezen. Het deed mij te veel. Ik wilde het allemaal even loslaten. Helaas nog niet zwanger. Heb een rotcyclus. Tussen de 28 en 35 dagen. Tja mik dan maar eens precies goed he. Kan geen sex meer zeggen! hihihi. Vandaag zou mijn NOD dag zijn bij een cyclus van 28 dagen. Ik heb van testjezelf.nu testen die je vier dagen van te voren kan doen en zondag was deze negatief. Nu wacht ik maar af. In mijn buik voelt het alsof het weer rood zal gaan kleuren. Bah! Maar je blijft toch ook hoopvol want het kan natuurlijk dat er zondag nog te weinig HCG in mijn urine zat als mijn cyclus deze keer 35 dagen is. Dus volgende week dinsdag dan maar opnieuw testen als de menstruatie niet doorzet.

Het is nog best wel rauw allemaal eerlijk gezegd. Zo gaat het goed en zo kan ik opeens intens huilen. Vooral om 24:00 uur op oudjaarsavond. Echt ik dacht dat ik leeg zou lopen zo erg.

Wat heerlijk om al die positieve berichten te lezen, dat geeft de mens weer moed! Ik gun echt iedereen een superfijne (en vooral zeer snel) zwangerschap en kerngezonde kindjes toe en wel dit jaar!

groetjes,
Wennepennetje

Hey Wennepennetje,
Wat balen dat je nog niet zwanger bent, bij mij is het ook nog steeds afwachten. Ja, soms is het heel moeilijk om positief te blijven en met oud en nieuw, dat is ook altijd zo'n rotmoment. Ik heb er ieder jaar weer last van, dat ik terugkijk, maar ook vooruit en me afvraag hoe het volgende jaar zal zijn. En meiden die zwanger zijn en dan zover als je nu zelf zou zijn, dat blijft ook een moeilijk verhaal. Ik heb de vurige hoop dat ik zwanger ben voor ik anders uitgerekend zou zijn, anders heb ik niks leuks om naar uit te kijken....
Iedereen hier kent die moeilijke momenten wel, maar de verhalen worden hier steeds positiever en meer van hoop dan verdriet.
Voel je vrij om van je af te schrijven, iedereen hier zal je helemaal begrijpen en we slepen elkaar er wel door heen!
Succes met zwanger worden en ook voor jou snel een mooie zwangerschap en baby gewenst!
Liefs, Karin

Hi meiden,

Heb ook even niks van me laten horen. Wilde proberen er zo min mogelijk mee bezig te zijn en dat ging goed totdat een paar dagen geleden de 3e ongi na de ma is doorgekomen. Had nog wel zo'n goed gevoel deze mnd en het ging ook beter met me, maar nu .   Maar weer afwachten of het de volgende keer raak mag zijn.  Ben af en toe het vertrouwen kwijt en durf ik niet meer te geloven of het er ooit nog van gaat komen. Als het dan nog regent van de zwangeren om je kan ik niet begrijpen waarom het bij ons niet lukt. Begrijp me niet verkeerd, want ben ook erg blij voor alle zwangeren hoor.

Hopelijk is het voor de nog niet zwangeren de volgende maand raak. Veel liefs

He lieve dames,
Als nu-net-weer-zwangere heb ik makkelijk praten, dat besef ik. Maar ik weet dat wachten lang kan duren en dat het je heel onzeker kan maken. Ik ben nu twee keer snel zwanger geraakt, De eerste twee keren dat ik zwanger raakte, duurde het bijna een jaar en ruim een jaar. Toen ging het goed. Toen ik na 3 mnd van de derde zwanger raakte, ging het fout. Nu ben ik in ronde 4 zwanger geraakt. Snel dus. En bang dat ik ben dat het weer niet goed gaat... durf er geen vertrouwen in te hebben. Lijk wel een echte vrouw zo.....

Hoi allemaal!
Ik zat ook op het april 2009 forum totdat ik ruim 13 weken was....Toen bleek nl na een echo dat het hartje met ruim 8 weken was gestopt.....Kapot van verdriet en heel vervelend net iedereen die week verteld, brak er een rot periode aan. Ik heb er nog steeds moeite mee. Mijn lichaam was gek genoeg na het opwekken en verliezen van de vrucht erg snel hersteld, want ik was 4 weken precies later weer ongi. Ben het inmiddels nog een keer geweest en nu begint het weer te kriebelen en zou ik toch nog willen proberen om van mijn 2e zwanger te worden, dus bij deze...
Veel suc6 en sterkte allemaal!
xChan

Hier weer eens een bericht van mij, in het begin heb ik met jullie meegeschreven. Maar aangezien ik nog wel eens bijgelovig ben, wilde ik het niet bij een eventuele nieuwe zwangerschap  omdat ik dacht dat het ongeluk kon brengen, want  bij mijn 1e kindje deed ik dit namelijk ook niet.

Ik had gehoopt jullie vandaag allemaal op te beuren door een positief bericht, maar helaas is het toch een negatief bericht.

Ik had met de kerst wel een positieve test onder de kerstboom gekregen. Konden ons geluk niet op, want het was de 1e maand weer na de vorige curretage dat wij er weer voor gegaan waren. Kerst test, nieuw jaar.......gebeurt toch niet 2 keer, dus moest goedkomen.

De klap is gisteren dus weer kei hard aangekomen, toen bij de echo weer geen levend kindje te zien was. Ik snap er gewoon niets van, wij hebben een gezond kindje op de wereld kunnen zetten, en nu lukt het maar niet.

Ik begrijp dat het voor mensen die helemaal nog geen kindje hebben nog moeilijker is, maar onze wensen zijn allemaal hetzelfde.

Karosie ik vind het ook knap als jij nog zo opbeurend kan praten naar andere, terwijl jouw leven nu ook even zo tegen zit.

Vrijdag naar het ziekenhuis bij de gynaecoloog voor een zekerheids echo en dan maar weer een afspraak voor een curretage. Wil niet wachten op een natuurlijke bloeding, kwam vorige keer ook niet.

Volgens de verloskundige hebben wij gewoon dubbel pech, maar zegt het niets over een eventuele nieuwe zwangerschap welke wel goed loopt.

Maar vertrouwen erop...............dat is nu helemaal weg!

Wensvoordrie, ik hoop dat het bij jou wel gewoon goed blijft gaan en dat jij ons daarmee allemaal kan opbeuren op een goede afloop in 2009!

Terug
Bovenaan